Snelle en goede service

Binnen 1 dag was de bestelling al binnen. Makkelijke en overzichtelijke site.

Goede website, snel geleverd.

Veel keuze

Veel keuze, bestellen en retourneren gaat makkelijk, informatie over artikelen is compleet.

Snel verzonden en goede klantenservice

Ruime keuze in fijne merken. Makkelijk retour zenden. Behulpzame klantenservice

Klasse

Mijn bestelling ging zonder enige moeite. Snelle levering en producten waren zoals verwacht!!!

platte padel bal in verpakking

het product voldoet niet aan de verwachtingen

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Andere maat in doos dan aangegeven

Op de doos stond maat 41 maar de schoenen waren maat 40. Teruggestuurd dus.

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Artikel is precies zoals afgebeeld en omschreven; snel in huis!

Goede producten, snelle service, betrouwbaar

Meerdere keren iets besteld en altijd goed. Probleempje met bezorging buiten hun schuld hebben ze ook opgelost. Waarom geen 10? Vaker Nike kleding uitverkocht

Heel correcte afhandeling van de bestelling inclusief retour en terugbetaling van de teruggestuurde artikelen.

Topservice

Topservice

Geen levering aan huis

Vanuit Padel direct was alles ok! Jammer dat PostNL de moeite zelfs niet doet om aan huis te leveren, pakje wordt standaard geleverd in een afhaalpunt.

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Snelle levering, waar voor je geld

Geen enkel probleem

Perfecte levering

Prima met opmerking

Prima concept zou mooi zijn als er een extra filter komt om single padelbanen te filteren

Teleurstelling aanschaf padelracket.

Heb een padelracket uit de sale besteld. Constateer dat dit een naar mijn opinie beschadiging opgeknapt racket is wat opnieuw in de verkoop is gebracht. Beschadigingen zijn op onproffesionele wijze getracht te herstellen. Jammer v.w.b. de goede ervaringen welke ik met zowel tennis/padel direct in de afgelopen periode heb gehad. Helaas.

Fijn webshop, mooie prijzen en goede kwaliteit, zeer tevreden

Goed en snel

Snel en goede prijs

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Snelle levering tegen scherpe prijs

Heb een tennis polo gekocht van Sjeng Sports. De polo is goed exact als omschreven op de website. Ben erg tevreden. Zal de volgende keer weer op deze website shoppen.

Alles zoals het moet zijn

Alles in orde

Goede communicatie

Goed!

Mijn online bestelde padel ballen op tijd en goed ontvangen. Ook nog goed geholpen door de klantenservice mbt keuze over welke ballen.

Beschadigde raket

Bij levering van de raket merkte ik op dat deze een beschadiging had aan de zijkant, degene werd weggewerkt met een lakstift. Ondanks deze beschadiging werd de raket toch als nieuw geadverteerd en werd achteraf geen compensatie aangeboden. Ik koos voor padeldirect omwille van de snelle levertijd en mijn aankomende toernooi. Een retour was op deze tijdspanne helaas geen mogelijk. Spijtig dat padeldirect producten aflevert diegene hersteld zijn en duidelijk weet van is. Ik ben niet snel ontevreden, maar ik zou padeldirect niet aanraden.

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Ik had een vraag over het inleveren van cadeaubonnen. Helder uitleg via whatsapp en jij probleem was zo verholpen

Snelle levering, product zorgvuldig ingepakt om beschadiging te vermijden!

Gantelstraat 14

5145 PH Waalwijk