Producten zijn top, service minder

Aanvraag ingediend om producten te ruilen (per abuis verkeerde artikel besteld). Nooit reactie gehad. De producten zijn wel top, maar mijn volgende xtorm bestelling zal via een winkel zijn.

Hoi Kjell! Dat klinkt niet best! Heb je dit naar [email protected] gedaan? We horen het graag!

Goed maar niet geweldig

Is een goede powerbank maar niet zo geweldig De vorithad zelfs meer opties en was slanker En heeft evenveel power Ik wil zelf zware aan schaffen boven de 100.000mah

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Levering prima, retourneren en terugbetalen een ramp

Wat ik besteld heb wordt binnen een paar dagen geleverd dus dat is goed. Alleen ik had iets verkeerd besteld dus retourneren en dat is is een vervelend proces. Ik heb ondertussen 2 mail ontvangen dat het geld wordt teruggestort maar nog niets ontvangen!!!!

Werkt niet goed door een hoesje heen

Bijna iedereen heeft een hoesje om zijn mobiele telefoon. Dat werkt niet goed met de Xtorm. Te snel gekocht, gebruik hem nu niet.

Good, quick.

Quality as usual

Slecht

Werken niet heel erg goed

2 mal nicht bekommen

Trotz Versprechen das xtorm Versand hat ist 2 mal nichts angenommen. Positiv war das ich mit Paypal bezahlt habe und mein Geld zurück bekommen habe. Auf meine 2. email habe ich nicht mal eine Antwort bekommen.

• ¿Nos recomendarías? No

Am 06.05.2021 habe ich einen Artikel bestellt, der bis heute (14.05.20201) nicht bei mir ankam

Bisher war ich soweit zufrieden, doch nun bin am zweifeln. Der Artikel CS020-CS030W - Xtorm order 2103101 - ist immer noch nicht bei mir angekommen. So lange kann eine Sendung von den Niederlanden in die Schweiz nicht benötigen. Es fehlt auch eine Sendungsverfolgungsnummer

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Nein

De kabel producten zijn prima,de aflevering was waardeloos.

DPD Pakketservice heeft niet eens aan gebeld(we waren thuis),maar de aflevering, uit eigen beweging, gedumpt ergens in Eindhoven. Zeer effectief om klanten te verliezen en Xtorm te vergeten.

Beste Fred, Bedankt voor de reactie! We hebben de tip doorgegeven aan onze collega's van logistiek.

Super kabels

Als je de kabels van xtorm vergelijkt met die van apple zelf, dan is xtorm gewoon klasse. Spijtig dat de apple lightning stekkers gewoon op niks trekken, te zwak en ze zitten een beetje los op mijn iphones. Daar kan Xstorm natuurlijk niets aan doen. Apple wel, waarom niet 1 standaard voor alle merken?

Altijd goed

Xtorm is mijn favoriete merk voor kabels, powerbanks. Enz. Eigenlijk voor alles dat zij verkopen. Kwaliteit spullen.

DE Perfecte oplaadkabel(s) voor elke omstandigheid

De (oplaad)kabels van Xtorm zijn kwalitatief erg goed. Gedurende onze reizen worden deze kabels afgebeuld. Waar er bij andere (goedkopere) kabels eigenlijk altijd ergens wel een probleem was en je weer een nieuwe (oplaad)kabel moest gaan kopen of je onduidelijke meldingen /(oplaad)storingen op je apparatuur kreeg, is het zo dat de kabels van Xtorm altijd perfect blijven presteren. Hoogste oplaadsnelheden/datasnelheden worden als beloofd gewoon gehaald en tot op heden is er geen kabel die problemen heeft veroorzaakt of erger nog is kapot gegaan. Kabels zijn een investering, maar je krijgt er dan ook KWALITEIT in hoofdletters voor terug en hoeft niet meer bang te zijn dat er een kabel ergens in een uithoek van de wereld kapot gaat. Top product en ik eigenlijk iedereen die ik ken en gesproken heb over deze kabels (gezien/gebruikt/geleend), heeft ze daarna ook tot volle tevredenheid voor zichzelf gekocht.

Sterke kabels!

Ik hou van Xtorm. Kwaliteit en mooi design. Zelfs de gekochte set van 2 kabels (USB-C en voor de iPhone) is een genot om te zien. Vanaf het unboxen tot het gebruik ;-) Deze kabels uit de Solid Series geven levenslange garantie. Zo te voelen ga ik hier heel lang gebruik van maken.

Zware kwaliteit

Prachtige en degelijke krachtpower, maar daardoor iets te “zware” kwaliteit!

Heel goede kwaliteit

Heel goede kwaliteit en service

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Laad snel op meerdere keren

We hebben er 3 in huis en 1 is al 5 jaar oud wordt veel gebruikt en werkt nog prima. Zeer goede kwaliteit.

De enige die ik niet stuk krijg ...

Ik heb 2 jaar geleden voor de 1ste maal een Xtorm-artikel aangeschaft ... de powerbank en een oplaadkabel. Het is de enige kabel die ik niet stuk heb gekregen .... heb gewoon voor ieder familielid een aantal kabels bijgekocht ... komt goedkoper uit dan regelmatig een standaard kabel te moeten aanschaffen.

Uitstekende service & kwaliteit

Besteld, onmiddellijk bij X-torm verzonden, dag daarna geleverd! Kwaliteit vd kabels is perfect met versteviging aan de uiteinden, oogt mooi. Hoe het moet!

mooi

mooi hoor

Compact, met voldoende capaciteit. Belangrijk: laad zeer snel. Geeft in percentage aan hoe vol hij nog of al is.

Fijne kabels, snel geleverd.

Fijne en degelijke kabels en powerbanks. Gebruik sommige producten al jaren.

Top product top handling

Need the best order the best got the best,.,,,,

Gute Produkte, schnelle Lieferung

Hat alles zur vollsten Zufriedenheit geklappt!

Excellent fast service

Compact magnetic 5k powerbank. Very useful

Fijn product en snel geleverd

Zeer snelle levering en mooi product

Hoofdveste 19

3992DH Houten

Over Xtorm

Xtorm is an energetic brand that manufactures high quality power products, tested by millions of travelers all over the world. Strong quality mobile accessories that can handle just about anything. Xtorm will keep you charged at all times. Xtorm's goal is to energize people anywhere they go through our #MoreEnergy vision and love for mobile technology. All Xtorm products feature the latest technologies, the best specifications, the best user experience, are safety checked and ready to go. With our expertise in power and connectivity (since 2009) we create tech-products with a ‘wow’ factor. A wide range of high class power-related products combined with a powerful one-stop-shop concept. Divided in sharp product series focused on different user groups, creating energetic travel stories in on- and offline retail channels. There is an Xtorm for everyone.