Kivalo gyors es strapabiro kabelek

Nagy aramerosseget valoban tudjak es teljesitik is a kabelek amiket vasaroltam. A szallitas gyors es problemamentes volt.

• Ajánlnál minket? Yes

Kwaliteit voor een prima prijs

Sinds enige jaren een fan van dit merk. De powerbanks en laadsnoeren zijn wat mij betreft van echte topkwaliteit. Snel en robuust. Er zitten standaard twee laadsnoeren in de auto en op de vaste laadplekken in huis. Daarnaast nog wat losse laadsnoeren voor iPads en iPhones van mijzelf en vrouw. De powerbanks houden hun lading lang vast en kunnen meerdere apparaten tegelijkertijd opladen, echt topspul!

Prima oplader voor onderweg en als je net te ver zit voor een stopcontact.

De service is uitmuntend.

Langlebige Produkte

Ich habe schon so einige Kabel und PowerBanks getestet,auch mit Solarzellen. Bis jetzt haben die Produkte von Xtorm extrem lange gehalten und andere Kabel und PowerBanks, die ich später gekauft habe überdauert.

Entrega rápida

Produto chegou em bom estado, entrega muito rápida, tudo ok.

• Você nos recomendaria? sim

Nooit ontvangen

Pakket nooit ontvangen, gebracht bij een ‘ophaalpunt’ die vervolgens gesloten was

Gerät funktioniert nicht, Support antwortet nicht

Gerät wurde bestellt, funktioniert nicht, Support antwortet seit einer Woche nicht, Retoureschein nicht auffindbar

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Nein

¡Aún no me ha llegado el producto!

Buenos días. No se recibió en la primera dirección. Volvieron a enviarlo a una segunda: no llega. Les pido número de seguimiento (dos veces): sin noticias. Salud y saludos no tan cordiales.

• ¿Nos recomendarías? No

Duidelijke product omschrijving en levering.

Het product voldoet aan de gestelde verwachtingen.

Super stevige power bank!

Deze heb ik gekocht als vervanger van mijn 5 jaar oude xstorm die niet meer laadde. Ben weer helemaal blij met zoveel mAh laadcapaciteit en het laden gaat nu ook super snel met de snelle laadkabel!

Deze powerbanks zijn behoorlijk goed

De powerbanks die ik heb aangeschaft werken uitstekend, tot nu toe nog geen problemen.

Mooi materiaal

De levertermijn was vrij lang

SAV de rêve !

À l'écoute et réactif, échange rapide d'un accessoire défectueux.

tevreden tot op zekere hoogte.

Correcte levering, mooi product. Het wordt wel nog even wachten tot er voldoende zon is om powerbank optimaal te kunnen benutten.

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Hallo. Habe leider kein englisch gelernt.

Ich wollte wissen, welches Ladegerät ich für meinen PowerPack benötige. Da ich weiter nichts gehört habe, habe ich mir so einen ausgewält. Habe mir dann auch noch ein Ladekabel bestellt. Gruß vom Rhein E. Kleinow

Bin rundum zufrieden mit der neuen Powerbank von Xtorm

Rasche, unkomplizierte Abwicklung der Bestellung und raschen Zustellung des Produktes.

Topproducten

Vanaf je het vastneemt en 1 x gebruikt weet je genoeg. Dit is topkwaliteit. Je betaald wat meer. Maar krijgt wat je verwacht.... En ook zelfs meer...

Prima powerbank

Xtorm Power Bank Go 10.000 mAh Space Grey. Goed formaat, mooie kleur aanvaardbaar gewicht. Eenvoudig in gebruik.

Geen standaard iPhone kabeltje

Vormgeving en functioneren in een woord: Prima! Maar alleen usb3<->usb3 kabeltjes in zijkant toegevoegd. iPhone moet dus nog steeds met aparte, losse kabel via usbA<->Lightning. Of duur los kabeltje kopen...

Produit de qualité et service client au top

Très contente du produit et du service client qui a rapidement résolu un problème de la livraison que n’était même pas sa faute. Je recommande sans hésiter.

Top Service!

Top Service!

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Geweldige power bank, lange levensduur.

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Eenvoudig om te bestellen en snel afgeleverd. Dus een goed verlopen proces.

Oké

Functionally excellent

My only comment is that it (AM121 Evoke) arrived with the lid slightly distorted, it does not close properly, and there is a 1mm gap in the front when closed. Otherwise it’s a great gadget.

All good

Not the first order from them, always good quality for fair price

Hoofdveste 19

3992DH Houten

Over Xtorm

Xtorm is an energetic brand that manufactures high quality power products, tested by millions of travelers all over the world. Strong quality mobile accessories that can handle just about anything. Xtorm will keep you charged at all times. Xtorm's goal is to energize people anywhere they go through our #MoreEnergy vision and love for mobile technology. All Xtorm products feature the latest technologies, the best specifications, the best user experience, are safety checked and ready to go. With our expertise in power and connectivity (since 2009) we create tech-products with a ‘wow’ factor. A wide range of high class power-related products combined with a powerful one-stop-shop concept. Divided in sharp product series focused on different user groups, creating energetic travel stories in on- and offline retail channels. There is an Xtorm for everyone.