Prima oplaadkabels !!

Snelle en correcte levering

Behulpzaam

En bestelde powerbank bleek niet te werken. Na kontakt werd een nieuwe exemplaar verzonden nog voordat ik de oude had ingepakt en geretourneerd. Verzendkosten werden direct vergoed. Het nieuwe exemplaar voldoet uitstekend. Uiterst vriendelijke n behulpzame bejegening per telefoon en email.

Werk simpel en kan een IPhone 10 3x volledig opladen.

Werkt super zeker de 18w uitgang werkt lekker. Alleen vindt ik persoonlijk het materiaal wat goedkoper aanvoelen dan verwacht. Wel stevig verder.

Goed product voor een goede prijs

Verbeterpunt: kleinere verpakking voor een klein snoertje. Zat nu in hele grote doos waarin het bijna niet te zien was

Satisfied customer.

Good quality, well designed charger. It won't charge through my Spigen phone cover.

Voordelige koop

Goede prijs/kwaliteit verhouding Makkelijk op te bergen en mee te nemen Zeker aan te raden tijdens solden

Matériel que je qualifierai de n° 1 en matière de réserve de courant en voyage

Ayant besoin de courant pour mon iPhone et mon MacBook Pro dernière génération pour une semaine entière dans un endroit dépourvu du réseau électrique, j'ai pu passer cette semaine sans problème de charge pour mes appareils grâce aux produits Xtorm. Pour placer ma confiance, j'ai tenu compte également que ces power Bank sont souvent cités par Apple elle-même et comme top qualité par des sociétés comme la Fnac et Coolblue pour ne parler que de ceux-ci qui, me semble-t-il, sont parmi les plus sérieux sur le marché. Je recommanderai donc les produits Xtorm et je leur accorde ma confiance totale. Il faut ajouter aussi qu'une extension de garantie est acquise sur le produits Xtorm que j'ai acquis.

Doordat ik een aantal vragen had, heb ik met jullie gebeld waar ik enorm goed en vakkundig geholpen geworden ben!

Goed product, voorraad en magazijn minder

Product is goed lighting kabel. alleen had 2x iets besteld van xtorm en beide ging er iets mis, via Coolblue was het product op site leverbaar maar niet meer te vinden (is natuurlijk niet schuld van xtorm), maar daarna bij xtorm zelf iets besteld en dat ging toen ook heel toevallig ook mis in het magazijn. Maar het is keurig opgepakt door de klantenservice.

Snelle levering, topservice, en goede kwaliteit!

A great support from the customer service

Klacht neergelegd bij de Klantenservice maar geen opvolging

Mijn Accu gaat moeilijk aan en er zou een ander kabeltje opgestuurd worden. Ik krijg van de klantenservice veel mails dat ik moet reageren maar ik zit juist op reactie van de klantenservice te wachten. Erg jammer

Een kleine lichte powerbank van hoge kwaliteit die voldoet aan onze verwachtingen

We hadden al goed ervaringen met de grotere powerbanks van Xtorm maar zochten een kleine en vooral lichtere powerbank. Deze powerbank geeft duidelijk op de display aan voor hoeveel procent hij is opgeladen. Je smartphone ermee opladen gaat vlot en er is genoeg energie voor een tweede toestel. Fijne reserve energie als je meerdaagse wandelingen maakt en je smartphone als routeplanner gebruikt

Vriendelijk en behulpzaam

Top Service

sehr gute Qualität, schnelle Lieferung

Xtorm, super producten snelle levering

Xtorm, kwaliteitsproducten snelle en acurate levering

Energiek

Heb reeds jaren een Xtorm powerbank. Na het maximaal aantal keren opladen opnieuw voor Xtorm gekozen puur vanwege de degelijkheid, betrouwbaarheid en levensduur! Al ruim 10 jaar een tevreden klant.

Gutes Produkt speditiv geliefert.

Hompage etwas umständlich aufgebaut.

Snelle verzending

Goed product

Opvolging van mijn telefonisch contact is niet gebeurd

Na een zeer goed eerste contact wordt er niets gedaan met de opvolging ervan. Ik heb afspraken gemaakt met de afdeling Support maar vervolgens zal vandaag de derde keer zijn dat ik, met tussenpose van een aantal weken en dagen, wederom contact moet gaan leggen om de status van ingestuurde apparaten na te vragen.

Topservice

Mijn Powerbank chraste plotseling. Na melding via de mail ontving tot mijn grote verassing een nieuwe Powerbank met extra capaciteit van Xtorm. Echt ontzettend attent! De mailcontact verliepen vlot en reacties waren snel met dank aan Yannai van Xtorm:) dankjewel

goed product, onduidelijk uitleg bij accessoires

Moeilijk om als gewone gebruiker door het kluwen van te gebruiken kabels te raken.

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Vrij snel plat

Gaat nog vrij snel plat

Tevreden klant

Effectief en efficiënt! Meer moet dat niet zijn.

Snelle correcte levering

De bestelling werd snel en correct afgehandend

Hoofdveste 19

3992DH Houten

Over Xtorm

Xtorm is an energetic brand that manufactures high quality power products, tested by millions of travelers all over the world. Strong quality mobile accessories that can handle just about anything. Xtorm will keep you charged at all times. Xtorm's goal is to energize people anywhere they go through our #MoreEnergy vision and love for mobile technology. All Xtorm products feature the latest technologies, the best specifications, the best user experience, are safety checked and ready to go. With our expertise in power and connectivity (since 2009) we create tech-products with a ‘wow’ factor. A wide range of high class power-related products combined with a powerful one-stop-shop concept. Divided in sharp product series focused on different user groups, creating energetic travel stories in on- and offline retail channels. There is an Xtorm for everyone.