Power Bank Robusto

Ho acquistato il Power Bank XR-101 da usare durante la mia attività all'aperto. Sono rimasto sorpreso dalla sua fattura molto resistente e restituisce una sensazione di effettiva robustezza! Riesce a caricare molto velocemente il mio smartphone ed iPad. Grazie

• Ci consiglieresti? Si

Good quality product

got myself a 41.6k mAh powerbank, took a while to arrive but the quality is superb

Goede kwaliteit in producten en service.

Mijn ervaringen met Xtorm is tot nu toe bijna perfectloos. Ik blijf hier nog terugkomen voor kabels, adapters en powerbanks. Enkele min punten: 1. Had een USB(normaal) naar micro-usb/lighting cable besteld maar was na een maand beschadigt. Lijm die de USB uiteinde met de kabel verbindt liet los waardoor ik de kabels kon zien. 2. Had een USB-C naar lighting cable besteld alleen die werkt niet op mijn USB hub(Xtorm) maar wel op andere USB-C poorten. Ik heb hiervoor de klantenservice opgebeld aan waaraan dat zou kunnen liggen. Mevrouw was aardig en bood me een nieuwe aan terwijl dat niet hoefde. Goede service kwaliteit alleen nog steeds niet de kabel ontvangen.

very efficient ordering

replaced the charging cable for my battery xb202LU

Goede snelle bezorging

geweldig

zeer goede service

Goeie kwaliteit producten

Goeie service en kwaliteit in producten

bestellen verliep zeer vlot, levering kwam zoals aangekondigd.

alles OK

Keine Antwort auf Frage.

Habe bestellt. Voraus gezahlt. Paketdienst konnte nicht zustellen. Was war los? Lese/Höre nichts von Innen!

Kwaliteit

Zoals steeds bij Xtorm weer een product van hoge kwaliteit.

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Superbes produits mais site web à améliorer

Bonjour, Après une utilisation quotidienne d’une batterie externe XB203 pendant un peu plus de 2 ans, je viens de commander une XB303L dont je suis pleinement satisfait des améliorations apportées par rapport à l’ancien modèle puis un chargeur rapide XA031. Points négatifs : il m’a fallu plusieurs tentatives avant de parvenir à passer une commande sur le site (pas de possibilité d’ajout au panier début septembre) et les codes pour bénéficier de 10% de reduction envoyés par mail lors de l’enregistrement d’un produit ne fonctionnent pas. Cordialement, Jean-Charles Luel

Best Powerbank ever :-)

60W Ladeleistung sind eine echte Bank. Damit kann ich unterwegs alle Ressourcen laden. Die in der Powerbank versenktbaren Kabel sind eine geniale Idee!

Snel en effectieve levering

Ik werd permanent op de hoogte gehouden van ontwikkelingen rondom mijn bestelling

Kabel fehlt

Prinzipiell super genial, musste aber teuer ein extra Kabel für mein iPhone dazu kaufen. Aber wenigstens konnte man das!!

topservice

top service en snelle levering.

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Angeblich nicht zu Hause gewesen. Lüge!

Angeblich nicht zu Hause gewesen. Lüge nr 1 Benachrichtigung hinterlassen. Lüge nr2 Nein ich mit der Zustellung mehr als nicht zufrieden

waanzinnig goede klantenservice!

Binnen een dag reactie van de klantenservice en tevens een oplossing aangeboden. Mijn powerbank was van de een op de andere dag stuk. Ik besloot om contact op te nemen met Xtorm omdat mijn bank nog binnen de garantieperiode viel. Binnen een paar uur goed over en weer contact. Ik krijg een nieuwe powerbank op gestuurd. Ik ben een echte tech guy en zo'n goede klantenservice / support is zeldzaam, heel zeldzaam. ik kan het beamen! Go Xtorm!

Ich habe eine Rechnung per Paypal 2x bezahlt

Leider habe ich nach der 1. Bezahlung eine Mahnung erhalten und die Rechnung ein 2x per paypal bezahlt. Das Geld für die Doppelzahlung ist mir bis heute noch nicht zurückerstattet worden. Ich bitte Sie dies rasch zu erledigen.

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Nein

Ich habe ein Ladegerät und eine power bank bestellt

Trotz mehrfacher Anschreiben und Bezahlung vor 2 Wochen sieht sich die Firma offenbar außer Stande zu liefern, außer Stande zu antworten und außer Stand, den Sachstand mitzuteilen. Ich kann nur empfehlen, dort niemals etwas zu bestellen.

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Nein

Bij de aftersales ging bijna alles fout

Tijdje geleden een powerbank besteld. De info die op de website stond klopte niet met wat er op de doos stond (met name gewicht; de powerbank was 50 gram zwaarder dan op de site stond. Ik koos 'm juist voor het lichte gewicht dus dat was jammer). Na telefonisch contact bleek dat de info op de site inderdaad niet klopte. Ik kreeg direct het aanbod de powerbank terug te sturen, waar ik graag gebruik van maakte. De beloofde mail met verzendgegevens en instructies had ik na 3 dagen echter nog niet. Na nogmaals bellen en weer de belofte dat deze mail zou komen kwam er weer niks. Met de derde keer bellen lukte het en had ik mail met het adres en de instructies om de verzendkosten en het bedrag van de powerbank terug te krijgen. Powerbank opgestuurd, en conform de instructies de verzendkosten gecommuniceerd per mail. Dit bedrag stond snel op mijn rekening. Het bedrag van de powerbank zelf heb ik echter nog steeds niet teruggekregen. Ik heb hierover gemaild (nog geen antwoord) en ga komende week maar weer eens bellen. Afijn, de mensen aan de telefoon zijn zeer vriendelijk en behulpzaam, maar er wordt vervolgens vrij weinig actie ondernomen wat maakt dat ik er steeds weer achteraan moet.

Snel en prima geholpen. Kwaliteit van het product is goed!

Snelle opvolging & verzending. Prima verpakking, uitleg en kwaliteit van het product (battery pack + kabels).

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Mijn bestelling geplaatst en na 3 dagen al in huis.

Buena atención

Nos atendieron muy bien, nos solucionaron los problemas que teníamos porque la web no funcionaba bien. El producto llegó a tiempo, supimos en todo momento donde se encontraba. Tuvimos problemas con un producto anterior suyo, y se portaron muy bien con nosotros atendiendo nuestra petición al momento.

• ¿Nos recomendarías?

Goed apparaat, snel geleverd

Gute Qualität

... ich bin mit dem Gerät zufrieden. Ich hätte mich gereut, wenn nicht zwei gleiche Kabel integriert wären, sondern auch ein Kabel, um ein iPone zu laden.

Hoofdveste 19

3992DH Houten

Over Xtorm

Xtorm is an energetic brand that manufactures high quality power products, tested by millions of travelers all over the world. Strong quality mobile accessories that can handle just about anything. Xtorm will keep you charged at all times. Xtorm's goal is to energize people anywhere they go through our #MoreEnergy vision and love for mobile technology. All Xtorm products feature the latest technologies, the best specifications, the best user experience, are safety checked and ready to go. With our expertise in power and connectivity (since 2009) we create tech-products with a ‘wow’ factor. A wide range of high class power-related products combined with a powerful one-stop-shop concept. Divided in sharp product series focused on different user groups, creating energetic travel stories in on- and offline retail channels. There is an Xtorm for everyone.