Een defecte powerbank werd zonder probleem omgeruild

Prima service !

Besteld. Ontvangen.

Product besteld en ontvangen. Zoals men verwacht.

Goede kwaliteit

Leuke korte kabel , perfect met batterij pack

Prima, snelle levering en goed product

Prima, snelle levering en goed product

Product voldoet, maar niet zoals beloofd

Ik heb twee Xtorm go powerbanks van 5000 Mah aangeschaft. De powerbanks hebben een handig formaat om makkelijk mee te nemen. Ze zien er strak en netjes uit. Mijn oude iPhone zou er 2,5 keer mee op moet kunnen laden, echter dat haalt hij niet, het is ongeveer 1,5 keer. De indicatie van hoeveel power er nog over is leek me handig, maar is niet echt accuraat, meer een grove indicatie. Een aantal keer zag ik hem letterlijk voor mijn ogen teruglopen van 30 naar 0, iets wat volgens mij niet mogelijk is. Als laatste, na de bestelling bedacht ik me dat ik liever twee verschillende kleuren powerbanks wilde ipv twee dezelfde die ik had besteld. Direct na mijn bestelling heb ik Xtorm hierover gemailed (ik had geen account en kon dus niet meer bij mijn bestelling), maar heb helaas nooit meer iets terug gehoord.

Quality, expensive electric devices for outdoor purposes

I had enough with poor quality outdoor chargers, so I choose Xtorm. I bought a full panel solar charger and a smaller (solar powered) power bank. The first one is superb. It produce enough power to fully recharge an iPad. The powerbank is a little bit too heavy compared to other 10k mAh bank and it own double solarpanel cannot recharge the quarter in a full, sunny day. But it's waterproof and rugged. The delivery is very fast, even in this covid-situation.

Snel

Snelle levering, compacte powerbank. Prima voor dagelijks gebruik

Bon matériel, résiste aux crocs du chats !

Bon matériel, résiste aux crocs du chats !

Gooie powerbank

De xtorm wireless powerbank is een heel gooie powerbank maar is jammer dat in de instructiehandleiding staat niet welke modellen draadloze mogelijkheden hebben en welke niet.

snelle service

De bestelde kabel werd snel geleverd, echter waarom een kabel van 10 cm in zo'n grote doos werd geleverd is mij een raadsel. In een jiffybag/ envelop met bubbles kan dit net zo goed en past het tevens in de brievenbus. DPD had het bij mijn buurvrouw achter gelaten, zonder een briefje in mijn brievenbus, dus het was even zoeken bij welke buurvrouw het nu lag. verder top service en de andere producten zijn van zeer goede kwaliteit.

Voldoende oplaad mogelijkheden voor al mijn apparatuur tijdens mijn reis

Ik heb deze nieuwere Xtorm, met een nog groter oplaad capaciteit gekocht omdat deze een toevoeging is voor mij en mijn apparatuur.

Prima laadkabel!

Prima kwaliteit en goede laadstroom snelheid bij mijn Xtorm kabels!

Een snelle en nette levering.

Bad service

I sent two mails for help to your service email. Nobody responded. Now I have returned the product

• Would you recommend us? No

Goed oplaad vermogen

Zeer tevreden, laad gsm en e-reader snel en meerdere malen op. Panneeltje is vrij efficiënt en voeld voldoende stevig als het zonnepanneel gesloten is. Als het open staat voelt het wat gevoelig aan.

Fast charging = echt fast

Ik heb een powerbank met 'fast charging' aangeschaft en sta écht versteld van de laadsnelheid!!

Erg goed

Pakketje kwam snel aan en goede geholpen na ontvangst.

Niet echt wat ik verwacht had .

Ik kreeg het moest het nog opladen en dan uren wachten en na 2 keer opladen van telefoon leeg ben erg teleurgesteld in Xtorm .

Erg lang moeten wachten op de bestelling zonder bericht.

Hallo, Ik heb een powerbank en een zonnepaneeltje besteld en volgensmij vermeldde de site niet dat ze niet op voorraad waren. Wel heb ik een orderbevestiging gekregen, dus ik ging er van uit dat hij binnen een week binnen zou zijn. Na 2 weken ging ik een keer bellen of dat order wel goed door is gekomen. Mevrouw van de helpdesk zegt, nee klopt, ze waren uitverkocht en volgende week hebben wij ze weer. Na een maand ontving ik de powerbank maar het zonnepaneel niet. Echter stond wel in de mail dat ze allebei verzonden waren. Weer gebeld voor de zekerheid. Mevrouw belooft dat het zonnepaneel aan het eind van de maand weer leverbaar is. Dat is jammer, want ik had hem graag mee genomen op vakantie en komt hij helaas te laat. Ik snap dat met de vakantietijd dit soort dingen snel uitverkopen en dat de voorraad misschien door de coronacrisis niet snel aangevuld kan worden. Maar ik had wel graag een bericht ontvangen dat het lang zou duren. Sorry voor het lange verhaal en met vriendelijke groet, Remi Schuuring

Niet goed.

Supportgoed doch geleverde producten niet.

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Kut

Ik heb de powerbank beschadigd binnengekregen. Het is dat hij wel werkte en ik hem direct nodig had waardoor ik hem niet meer op tijd retour kon sturen. Maar ik snap niet dat zo'n product niet verstuurd kan worden met meer bescherming. Daarnaast stond de powerbank aan toen hij binnenkwam doordat de power-knop bovenop zat en deze tegen de verpakking drukte... Ook hoor je dat er aan de binnenkant een stukje in afgebroken als je hem omdrasit. Heel vervelend allemaal. Conclusie: het product doet het naar behoren, maar het is niet van harte gegaan en ik denk niet dat ik nog eens iets koop in de toekomst. Wellicht als de klantenservice alsnog een tegemoetkoming arrangeert.

Kwalitatief slecht product

Bij de eerst geleverde powerbank ging het apparaat meteen stuk. Ging niet meer aan. Artikel teruggestuurd en zou een nieuwe powerbank krijgen. Dit heeft circa 2 weken geduurd. Eindelijk de nieuwe in bezit doet de bluetooth verbinding het niet. Bluetooth schakelt zichzelf naar een paar seconden weer uit. Erg vervelend en storend. Besloten om niet veel moeite te doen en het apparaat maar te houden

Robuuste uitvoering en schitterend in alle eenvoud qua uitvoering,beste batterijlader die'k ken

vlotte en correcte service;niks aan toe te voegen

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Stuur dingen retour met klacht op advies medewerker maar krijgt nooit meer wat te horen

belde met klacht van 2 dure powebanks welke we retour mochten sturen voor verder onderzoek. Zouden ook verzendkosten vergoeden. Maar nooit meer wat van gehoord. Ook niet na nog een mail te sturen of ze al iets wisten. Dus als jullie dit lezen..... GRAAG ONS GELD TERUG!!!

Ze laden de telefoons op, maar ze solar charger laadt slecht op in de zon.

gebruik ze als een power bank, dan doen ze het goed. De solar charger laadt slechts 1 streepje in 2 etmalen felle zonlicht.

Hoofdveste 19

3992DH Houten

Over Xtorm

Xtorm is an energetic brand that manufactures high quality power products, tested by millions of travelers all over the world. Strong quality mobile accessories that can handle just about anything. Xtorm will keep you charged at all times. Xtorm's goal is to energize people anywhere they go through our #MoreEnergy vision and love for mobile technology. All Xtorm products feature the latest technologies, the best specifications, the best user experience, are safety checked and ready to go. With our expertise in power and connectivity (since 2009) we create tech-products with a ‘wow’ factor. A wide range of high class power-related products combined with a powerful one-stop-shop concept. Divided in sharp product series focused on different user groups, creating energetic travel stories in on- and offline retail channels. There is an Xtorm for everyone.