Ik heb gevonden wat ik wilde

Bestelling en levering ging snel

prima kwaliteit, snelle levering,

Apparaat met heldere instructie en goed aan te passen naarmate voortschrijding proces dementie dat vraagt. Geluidskwaliteit prima. Gebruiksgemak prima.

• Welk product heeft u aangeschaft? BBrain Muziekspeler

Telefonisch prima uitleg schriftelijk kan beter

De documentatie die wordt bijgeleverd is niet goed. Hoe je de adapter moet aansluiten is gewoon niet goed.

Prima bedrijf

Mijn echtgenote met Alzheimer in een verzorgingstehuis zei steeds dat ze niet wist hoe laat het was. Nu met deze klok waarop alles te zien is maar ook tw bwluisteren gaat dat weer prima.

• Welk product heeft u aangeschaft? BBrain Basic -Sprekende Kalenderklok

To the point, zonder poespas!

Snel, adequaat en klantvriendelijk behandeling van bestellen tot retourneren e en reordening .

• Welk product heeft u aangeschaft? BBrain Basic -Analoog

Info op maat van de senior

Alle, voor de senior, belangrijke info op 1 toestel. Welke dag het is, hoe laat, leuke foto's van alle kleinkinderen, herinneringen sturen, ... Een smartphone is niet meer aan de orde, bbrain doet wat het moet.

• Welk product heeft u aangeschaft? BBrain Family

Snelle levering en eenvoudig in te stellen

Superfijn!

Op een heel eenvoudige manier weer een mooie dagstructuur kunnen aanbieden, foto's delen en het allerbelangrijkste beeldbellen. Daar wordt mijn moeder echt blij van.

• Welk product heeft u aangeschaft? BBrain Family

Mw kon moeilijk de tijd zien vooral als ze ‘s nachts wakker werd en nu is ze ook een stuk rustiger. Nu dat ze weet of het ochtend avond of nacht is

• Welk product heeft u aangeschaft? BBrain Basic -Digitaal

Prima klok en goede ondersteuning vanuit bbrain

Een prima klok waarbij het agenda beheer en inbellen de meest gebruikte functies zijn. Het instellen van is wat beperkt, maar met goede ondersteuning (telefonisch en op afstand kunnen aanpassen) van bbrain, is alles goed gelukt.

Ideale oplossing

Voorziet prima in eerste stadium Alzheimer!

• Welk product heeft u aangeschaft? BBrain Family

De klok werd enthousiast ontvangen door de gebruiker

Het was een beetje puzzelen om alles goed in te stellen, maar met behulp van de handleiding was overal goed uit te komen. Eenmaal geïnstalleerd, en de app op de telefoon gezet zijn afspraken makkelijk te beheren. Ik mis nog wel wat mogelijke instellingen. Zo zou ik het fijn vinden als de klok na een bepaalde tijd (zelf in te stellen) terug zou keren naar de agenda functie. (Of een andere functie die belangrijk is voor de gebruiker). Maar de klok is duidelijk, en de gebruiker mist nu geen afspraken meer.

• Welk product heeft u aangeschaft? BBrain Family

Mooi product en snelle levering!

Heel positief

Werkt prima

• Welk product heeft u aangeschaft? BBrain Basic -Analoog

Een zeer klantvriendelijk bedrijf met mooie producten

BBrain heeft zeer klantvriendelijk geholpen toen we de BBrain Klok niet gekoppeld kregen aan de wifi. De oplossing na een persoonlijk bezoek van een BBrain medewerker opgelost. Er wordt ook goed geluisterd naar de wensen van de klant. Je ziet in de updates bepaalde functies terug waarom via een mail is gevraagd. De BBrain family klok heeft ons de afgelopen jaren heel goed en fijn geholpen met pap.

• Welk product heeft u aangeschaft? BBrain Family

Snel geleverd en de klok was al ingesteld (datum en tijd). Dus meteen gebruiksklaar.

Onvoldoende handleiding

Redelijk eenvoudig te installeren en aan de gebruiker uit te leggen. De handleiding schiet tekort. Je denkt op de pc iets meer te vinden maar blijkt exact hetzelfde te zijn als de papierenverserie. Jammer dat er maar één stem te kiezen is. De inrichting van het berichten scherm is niet overzichtelijk, voor de gebruiker lastig te zien van wie het bericht komt. Het scherm met de lijst van contacten is niet duidelijk genoeg voor de gebruiker dat je met de pijl kunt scrollen.

• Welk product heeft u aangeschaft? BBrain Family

Een uitstekende service en product!

Wat een supersnelle service! De medewerkers zijn zeee behulpzaam, doe alle moeite om aan de vraag te voldoen en het bestelde product werd keurig verpakt bezorgd. Top!

• Welk product heeft u aangeschaft? BBrain Basic -Digitaal

Perfect voor iedereen te gebruiken

Een goede klok voor iedereen. Duidelijk en makkelijk in te stellen. Ik ben heel erg tevreden met het aanschaf.

• Welk product heeft u aangeschaft? BBrain Basic -Digitaal

Alles van de aankoop tot en met de levering is goed verlopen. Mijn vrouw is zeer tevreden met de klok.

Snelle levering, goed product

Klok voldoet prima aan de omschrijving en wens.

• Welk product heeft u aangeschaft? BBrain Basic -Digitaal

K Ik heb een goede ervaring met de verleende servic.

• Welk product heeft u aangeschaft? BBrain Basic -Sprekende Kalenderklok

Beste, Bedankt voor uw review! Fijn om te horen dat u goede ervaring hebt gehad met onze service. We staan altijd klaar om uw te helpen! Met vriendelijke groet, Team BBrain

Goede uitleg

Mijn problemen werden opgelost. Alleen jammer dat ik de tweede keer na 12 uur belde en ik een uur moest wachten!

• Welk product heeft u aangeschaft? BBrain Family

Beste, Bedankt voor uw feedback! We zijn blij dat u tevreden bent met de goede uitleg en dat we uw problemen hebben kunnen oplossen. Onze excuses voor het lange wachten toen u na 12 uur belde. We willen graag vermelden dat we telefonisch bereikbaar zijn van 09:00 tot 12:00 en van 13:00 tot 17:00 uur, zodat u in de toekomst sneller geholpen kunt worden. We waarderen uw begrip en bedanken u voor uw feedback! Met vriendelijke groet, Team BBrain

Goede informatie en levering

Na wat email correspondentie over de mogelijkheden hebben we een BBrain Family aangeschaft voor onze (demente) moeder. BBrain heeft telkens snel gereageerd en geduldig onze vragen beantwoord. Het opzetten/instellen van de BBrain Family ging vrij makkelijk, maar er was wel even verwarring over de "account" inlog van het systeem en de iphone app (vereist voor videobellen ook nog een substantieel (!!!) maandelijks bedrag). Gebruiksaanwijzing mist wel wat stappen, maar ik kwam er wel uit. Over het algemeen zijn we zeer tevreden over de hulp en snelle communicatie van BBrain. Het apparaat voldoet heel goed en zoals we hoopten.

• Welk product heeft u aangeschaft? BBrain Family

Goed product dat dementerenden discreet steun en structuur biedt

BBrain Family klok laat ons toe de dagindeling van onze dementerende moeder te structureren op een voor haar aangename wijze. De hardware is OK maar een half 10inch scherm is op hoge leeftijd wat klein om op afstand te lezen, gelukkig kan er via HDMI een groter scherm gekoppeld worden. De software werkt behoorlijk maar is nog niet volmaakt inzake gebruiksvriendelijkheid : bvb. bij het creëren van berichten / afspraken zou de tijdingave veel eenvoudiger kunnen, door het startpunt van de eindtijd af te stemmen op bvb. een kwartier na de ingegeven starttijd. Het zou leuk zijn indien de grootte van het lettertype automatisch gemaximaliseerd zou worden en waarom het scherm i.p.v. het verticaal op te delen, niet horizontaal ?

• Welk product heeft u aangeschaft? BBrain Family

Beste, Bedankt voor uw uitgebreide en nuttige feedback! We zijn blij te horen dat de BBrain Family klok uw moeder helpt met structuur op een aangename manier. Uw opmerkingen over de hardware en de suggestie om een groter scherm via HDMI te koppelen, zijn zeer waardevol. Ook uw suggesties voor verbetering van de software, zoals het vereenvoudigen van tijdinstellingen en het optimaliseren van de lettergrootte, nemen we graag mee voor eventuele toekomstige updates. We waarderen uw input en blijven werken aan verbeteringen om de gebruiksvriendelijkheid te vergroten. Met vriendelijke groet, Team BBrain

Weerhuisweg 4

6226NC Maastricht

Over BBrain BV

Het Nederlandse merk BBrain is marktleider in kalenderklokken en dementieklokken; klokken welke oplossingen bieden bij verminderde oriëntatie, planning en dagelijkse structuur. Deze zijn tevens ontwikkeld in samenwerking met zorgprofessionals en eindgebruikers. De klokken zijn verkrijgbaar met een digitale of analoge tijd. De analoge tijdsweergave is voor mensen met dementie belangrijk aangezien ze in veel gevallen de digitale tijd niet meer begrijpen. Daarnaast heeft het merk de BBrain Family klokken. BBrain Family klokken zijn ‘slimme kalenderklokken’ waar u op afstand foto’s, berichten en agendapunten naar toe kunt sturen. Op deze klok kunt u ook beeldbellen met verwanten. De Family klokken zijn verkrijgbaar in een dementie variant en een reguliere variant voor senioren.