HEERLIJK

wij zijn heel tevreden. Bestellen 1x per maand vlees voor inde vriezer en eten daar lekker iedere dag wat van. Heerlijk vlees en keurig verpakt en bezorgd.

Goed vlees voor goede prijs

Lekker vlees Snel en goed bezorgd

Kwaliteit is goed. Prijs staat in verhouding met de Kwaliteit. Alles netjes op tijd geleverd.

mooie produkten voor prima prijs

mooie produkten voor prima prijs, en geleverd op afgesproken dag en tijdvak. Prima verpakt met extra koelelementen. Wij hebben hier al vaker besteld, het vlees is altijd van zeer goede kwaliteit

Uitstekend vlees

Barbecue vlees besteld mooi vlees en echt lekker. De vlees was goed en redelijk goed bevroren bezorgt. Vlees zelf smaakte goed. Kruiden er gratis bij gekregen en die op de filelapjes gebruikt en ga ik zeker weer bestellen kruiden waren lekker. Heb nu al een paar keer besteld en ben uitermate tevreden. Als je belt wordt gelijk alles geregeld en je wordt dezelfde dag terug gebeld, probleem of vraag wordt opgelost. Raad het zeker aan.

Goed vlees snelle levering

Goed vlees en een eerlijke prijs

Kapotte gehakt en dingen ontbrak

Na het uitpakken bleek dat er meerdere gehakt verpakkingen kapot zijn gegaan (Indeling had volgende keer anders gemoeten). Ook ontbrak er een deel van een bestelling. Heb dit gemeld en werd netjes opgelost met compensatie.

Levering was snel en de kwaliteit van het vlees is erg goed. Het rundergehakt en de kip waren erg lekker. De hamburgers zijn ook zeer smakelijk. Voor herhaling vatbaar. Enige minpuntje is de zwarte plastic verpakkingen van de hamburgers en het gehakt. Deze kunnen het gewicht van de vacuum verpakte kilopakketten bovenop niet verdragen. De helft van de bakjes kwamen met gebroken bodemhoeken binnen en moesten sneller dan gewenst verwerkt worden.

Mooi assortiment met goede kwaliteit

Overzichtelijke website met goede informatie over de producten. De prijzen zijn in orde. Aflevering ook op orde.

Goede webshop en uitstekend vlees

Heerlijk vlees en fijn dat het savonds bezorgd kan worden zonder extra kosten

Bezorgen is minder, komt niet aan of is ingevroren. Afhalen goed. Vlees perfect

3 sterren omdat ik het moet afhalen. Indien bezorging zou werken dikke 5 sterren. Niet aanbevelen omdat ik bang ben dat ze t laten bezorgen.

Beste Dennis, Allereerst heel erg bedankt voor je feedback, hier kunnen we onze processen mee verbeteren. Helaas gaat er weleens iets mis in het logistieke proces, gelukkig is dit niet zo vaak maar dit is onoverkomelijk en hierin zijn wij afhankelijk van een transporteur. Het enige wat wij kunnen, en wat we ook doen is het oplossen in het geval dat er iets misgaat. Voor zover ik kan nagaan in het systeem is uw volledige order terugbetaald. Het belangrijkste voor ons is een tevreden klant. Met smakelijke groet, Team Meat-Vlees

snel en corekt geleverd

bestellen zeer gemakkelijk verpakking zoals beschreven levering zoals afgesproken perfect

Heel mooi vlees! Goed verpakt, prima prijs. Erg tevreden !

Snelle levering en goede kwaliteit van het vles

Prima vlees, niet te duur, snelle levering, in een woord toppie.

Prima vlees, niet te duur, goed verzorgd en snelle levering, in een woord toppie.

Fijn dat het ook s’avonds bezorgt kan worden

Heerlijk en niet duur ga waneer het op is weer bestellen

Aangenaam verrast over de meeste producten

Ik heb zelf ruim 12 jaar in een slagerij gewerkt...ben dus gewend om goed vlees te eten en heb dan ook al die jaren heel veel producten mogen maken. Ik heb nog niet alles geprobeerd, het product wat ik tot nu toe het minst goed vindt, zijn de hamburgers, vind ze niet smaakvol zal dus aan de kruiden liggen die gebruikt zijn... Ik zak zeker nog eens bestellen.. Toevallig vanavond de kogel biefstuk op...was boterzacht...heerlijk gegeten.

Veelzijdig en uitstekende kwaliteit

In een zoektocht naar online goed vlees bestellen kwam ik uit bij Meat-Vlees. Er is een zeer ruime keuze van vlees, voor elk wat wils tegen een swcherpe prijs. We hebben thuis al een heerlijke Heyde Hoeve schnitzel uitgeprobeerd... heerlijk!! Ik ben zeer benieuwd naar de rest. Wat ons betreft een aanrader!

Mooi en lekker vlees

Vlees ziet er heel mooi uit, goed verpakt en wat het belangrijkste is...het smaakt ook nog eens heel goed!

Fijne producten goeie service.

Goed verpakte producten, goeie prijs kwaliteit verhouding. Website kan makkelijker!

Excellent quality and price

Meat arrived on time and the quality is very good.

Always good

I have had positive experiences and have already ordered 5 times without any issues. The most important thing is that the meat and chicken are much better than what I can find in the grocery store.

Prima vlees . En wordt snel en goed gekoeld geleverd.

Alleen bezorgtijdvak niet top, zo laat. En 1 keer moeten verplaatsen en gelijk het idee gehad dat het vlees in de tussentijd niet echt goed gekoeld was (ivm geur)

Goed vlees voor een prima prijs

Goede kwaliteit vlees, mooi geprijsd. Komt altijd netjes gekoeld en goed verpakt aan, Wat mij betreft een aanrader

Kenauweg 22

2331BB Leiden

071 - 744 0163

Over Meat-Vlees

Online slagerij voor het allerbeste kwaliteits vlees, voor dagelijks gebruik, de bbq of een mooi diner.