Super kwaliteit voor goede prijs

Het vlees wat ik tot nu toe heb gegeten van de bestelling welke ik heb gedaan bij Meat-Vlees is van zeer goede kwaliteit en smaakte heerlijk, zowel het rund en varkensvlees als de kip producten. Komt goed gekoeld aan. Voor herhaling vatbaar.

Goed vlees, goede service!

Dut was mijn eerste bestelling bij meat-vlees.nl. Het vlees zou vrijdag avond bezorgd worden maar de bezorgdienst was het vergeten mee te nemen. Dus ik werd vrijdag middag netjes gebeld dat het vlees niet bezorgd zou worden en er werd gelijk gedacht aan een oplossing! Nou is een maat van me het wezen halen en heb ik voor de problemen 2 mooie biefstukjes xtra gekregen! Volgende keer bestel ik hier gewoon weer!

Top vlees

Makkelijk proces

Het bestellen op de site is makkelijk Duidelijke uitleg over de soorten/kwaliteiten Snelle levering de volgende avond Soms even opletten of je product in je winkelmandje komt. Lekkere kwaliteit voor een mooie prijs

Zeer netjes en boven verwachting

Het vlees was zeer netjes verpakt. De smaak was ronduit goed te noemen. We bestellen zeker weer als we de volgende BBQ gaan organiseren. En uiteraard geven we dit adres door aan vrienden.

Mooi vlees en perfect op tijd bezorgd

Omdat mijn slager op vakantie was bij Meat-Vlees een bestelling geplaatst. Voor de BBQ verschillende soorten vlees besteld. Werd perfect op tijd bezorgd de volgende avond!! Great success!!

Heerlijk vlees

Wij zijn super tevreden over het heerlijke vlees van Meat vlees. Bestellen zo 1x per maand en genieten er iedere keer weer van.

Goede kwaliteit, netjes verpakt tegen een scherpe prijs.

Gewoon goed vlees, netjes verpakt. De prijs-kwaliteitverhouding vonden wij erg goed. Voor herhaling vatbaar.

Heerlijk vlees

Dit vlees is van zeer goede qualiteit en de bezorging was top. Ik raad het zeker aan.

Supermals vlees

Ik had het luxe bbq pakket, en de sate spiezen. Zeer zacht en mals vlees. De keuze zal hier zeker nog een keer op vallen.

Topvlees

Ruime keuze. Lekker vlees. Superhandige bezorging. Je weet precies hoe laat de chauffeur voor de deur staat.

Jammer van de bezorging maar heerlijke spareribs besteld.

Spareribs besteld voor op de BBQ, lekker op de 3-2-1 methode gedaan. Gelukkig had ik het op tijd besteld, wilde het op vrijdag geleverd hebben zodat ik het op zondag kon bereiden. Helaas werd het niet op vrijdag geleverd door de transporteur (Instabox). Op zaterdag werd het pas geleverd. Contact gezocht met Instabox maar kreeg pas op maandag antwoord. Meat-vlees betreft geen blaam, met hun wel op zondag contact gehad. Nu hopen dat het de volgende keer wel goed

Uitstekend!!!

Prima vlees en prima verzorgd!

heerlijk

Het vlees was heerlijk, we hebben vel verschillende dingen besteld. De bezorging keurig op tijd. Enig verbeterpunt zou kunnen zijn, even laten weten dat de bezorgdatum haalbaar is (ivm geplande bbq wel fijn om te weten). Ik ga zeker weer bestellen!

Mooi vlees!!

Wij bestellen regelmatig mooie stukken vlees bij Meat-vlees. Vanwege het uitgebreide assortiment en heel prettig: de snelle service. Vandaag besteld is echt morgen in huis. Ook zijn alle stukken vlees gekoeld en dus niet bevroren. Zo kun je er altijd voor kiezen welk stuk je direct wilt gebruiken en wat je in de vriezer legt.

Heerlijk vlees

Wij genieten van het vlees. Het is echt heerlijk en zo keurig verzorgd. We zijn uit nieuwsgierigheid 1x bij een andere online slager geweest, maar wisten niet hoe gauw we weer terug moesten naar deze slager. We wisselen niet meer. Dit vlees is top en zo netjes verpakt en verzorgd. We gaan weer lekker 1x per maand bestellen voor in de vriezer.

Heerlijk vlees, vriendelijke service.

Overzichtelijke website. Makkelijk bestellen. Vriendelijk bij het afhalen.

Uitstekend!

De bestelling en bezorging zijn prima gegaan. Iedere dag een stukje vlees van Meat-Vlees gegeten, tot nu toe erg lekker en ik verwacht dat de rest net zo lekker zal smaken. Binnenkort weer een nieuwe bestelling plaatsen!

Snelle levering, heerlijk vlees

Voor de 1ste keer besteld, maar zeker niet de laatste keer. Snelle levering, heerlijk vlees en een goede prijs.

Vriendelijk, klantgericht, ga zo door

goed vlees voor een goede prijs, maar slechte bezorging

Helemaal tevreden over de producten en de prijs, maar de bezorging verliep ronduit slecht. Had Instabox gebeld of ze het bij mijn buurvrouw konden bezorgen en had zelfs nog 5 min voor bezorgen nog een keer gebeld. Bezorger heeft vervolgens het vlees voor mijn deur in het trappenhuis gezet op een dag dat het bijna 20 graden was. Hierdoor heeft mijn buurvrouw 22kg vlees moeten tillen. Ik miste vervolgens ook nog spareribs

Goed en vakkundig uitgevoerd

Tot op 5 minuten gepland en werd de bestelling goed verpakt afgeleverd door een vriendelijk bezorger. Een foutje door mijzelf is het niet verzoeken om de biefstuk per 2 stuks te verpakken i.v.m. invriezen en ontdooien.

Top kwaliteit vlees

Op tijd geleverd, goede service.

Altijd optijd, altijd lekker, altijd vers.

Gewoon goed

Mijn eerste keer mijn vlees hier besteld. Had varkenshaas besteld, handig dat er gewichten bij staan zodat ik grootste wilde bestellen. Vond het alleen jammer dat het in meerdere kleinere stukken was ipv één groot stuk. Dus heb er maar kleinere rollades van gemaakt, smaakte in ieder geval heerlijk.

Kenauweg 22

2331BB Leiden

071 - 744 0163

Over Meat-Vlees

Online slagerij voor het allerbeste kwaliteits vlees, voor dagelijks gebruik, de bbq of een mooi diner.