Goed vlees

Zeer goed vlees tegen normale prijzen.

Overzichtelijk, gemakkelijk en snel.

De website is overzichtelijk je kan achtergrond informatie vinden over het vlees. Bestellen gaat gemakkelijk alleen wel goed opletten of het daadwerkelijk in je winkelmandje komt. Bij 1e check miste we wat producten maar kon deze nog toevoegen. Punten spaarsysteem is een leuke extra. Avondbezorging met live time track and trace

Goed vlees

Goed vlees alleen jammer dat niet alles per stuk is verpakt.

Goed snelle levering

Wat ik besteld had kwam precies volgens afspraak binnen en goede kwaliteit vlees

heerlijk vlees en perfect verzorgd bezorgd.

Voor de eerste keer bij deze online slager gekocht. Het bevalt ons heel goed en heeft hij er een klant bij. Alles zo goed verzorgd en vooral heel lekker.

Top Vlees voor de BBQ!

Al vaker een Tierno Picanha besteld bij Meat-Vlees. Altijd goed gekoeld bezorgd en een top stuk vlees! Deze bestelling ook twee kogelbiefstukjes mee besteld, deze waren zo goed dat ik ze vanaf nu niet meer bij mijn gebruikelijke slager haal!

Heerlijk wild gegeten met de kerst

Het was de eerste keer dat ik heb besteld bij jullie maar dat is zeker voor herhaling vatbaar. We hebben heerlijk gegeten.

Geweldige en gemakkelijke service vanaf de communicatie tot aan keurig op tijd leveren!

Eenvoudig bestellen, juiste communicatie doen wat ze exact aangeven tot aan het keurig op tijd leveren van het kwaliteit vlees. Ik had heerlijke mooie stukken kangeroevlees en eendenborst waarmee ik als hobby kok mijn familie blij mee heb kunnen maken tijdens het kerstdiner. Ik kan deze service zeker aanbevelen!

poolse entrecote afgehaald . prima alleen werd er niet gevraagd hoe te verpakken { vacuum ) daardoor ben ik het ook vergeten . nu 6 stuks per verpakking . ook het gewicht per stuk kon ik niet opgeven . ook op het laatste moment ter plaatse gehakt rund gevraagd was prima op mijn verzoek in 500gr portie . kortom mijn eerste ervaring is prima geweest. volgen er meer . ik wens u een prima 2022 toe em vooral blijf gezond metvr gr

Alles volgens afspraak

Kwaliteit van het vlees top, aflevering en verpakking goed geregeld

Goed vlees voor een vriendelijke prijs

Goed vlees voor een vriendelijke prijs.

Heerlijke wijn!

Heerlijke wijn!

Makkelijk en altijd op tijd!

Weer heel erg blij met m’n vleesbestelling. ‘s-Avonds besteld en binnen 24 uur gekoeld in huis. Vlees is niet ingevroren, maar netjes gekoeld. We gaan weer iets moois op de Green Egg leggen!

Mooi vlees en veel keuzes tegen een goede prijs.

Super kwaliteit vlees

Alles wat ze zeggen dat ze zijn, hoe ze bezorgen en de beschrijving van hun producten, klopt gewoon. Wij hebben de ossenhaas besteld en het is mij gelukt om eindelijk een tournedos van restaurantkwaliteit klaar te maken. Daar kan geen supermarkt en/of keurslager met geen mogelijkheid tegenop. Misschien een tikkie duurder, maar iedere cent dubbel en dwars waard.

Aanrader rader

Top vlees en goed verpakt

Goede en snelle levering

Mooi eerlijk vlees.

Heerlijk vlees en prima service

Een duidelijke webshop met veel variatie. Goede service en snel thuis bezorgd! Het vlees heeft prima gesmaakt.

Tevreden.

Ben erg tevreden over mijn eerste bestelling. Vlees van goede kwaliteit. Als het zo blijft zal ik zeker vaker bestellen.

Een overheerlijke Rib-eye en perfect bezorgd

Vlees werd precies volgens afspraak bezorgd. Ik had een Rib-eye van een kilo. Volgende dag klaar gemaakt op de kamado. Het vlees was vol van smaak en supermals.

Heerlijk, bijzonder vlees voor redelijke prijzen

Super goed geregeld met levering dat je het op eigen datum kunt laten leveren en zo. Prijs kwaliteit is ook goed. Altijd weer blij als ik besteld heb!

1ste levering

netjes verpakt en smaakvol

Top ! Kwaliteit en snelle levering

Bij Meat-vlees bestelde ik flink wat spareribs. Het vlees kwam keurig aangeleverd, heel hygiënisch verpakt. Daarnaast was de kwaliteit echt top. Ik zou het zo weer bestellen!

Mooi super mals vlees

Het vlees werd snel en lekker koud geleverd wat ten goede komt van de houdbaarheid. Het vlees dat meat-vlees levert is stukken beter dan wat je bij de gemiddelde slager krijgt. Ik word zeker een vaste klant! Heerlijk!

Kwaliteit van het vlees is goed.

Boven verwachting perfect gekoeld en verpakt vlees (levering tijdens warme dagen) Kwaliteit is prima en volgens verwachting.

Kenauweg 22

2331BB Leiden

071 - 744 0163

Over Meat-Vlees

Online slagerij voor het allerbeste kwaliteits vlees, voor dagelijks gebruik, de bbq of een mooi diner.