Goed en vriendelijk geholpen bij het afhalen

Ga zo door :-)

Super snel en koel gelverd

Voor het eerst via deze site vlees online besteld. Keurig verpakt en prima kwaliteit.

Super snel in huis

Het vlees was zeer goed verpakt en snel geleverd. Bovendien was het vlees zwaarder dan was besteld, en van zeer goede kwaliteit. Zeker een aanrader.

100% vers vlees, goed verpakt en perfecte verzending. We zijn zeer tevreden.

Levering snel, vlees uitstekend

De levering was snel en keurig verzorgd. Mooie porties van 200gr en perfect gekoeld geleverd. Na bereiding bleek de kwaliteit uitstekend te zijn, heerlijk mals en vol van smaak. Bijzonder tevreden! Ga zeker vaker bestellen. Tot ziens!

Kwaliteit vlees.

Uitstekende verpakking. Smaakvol vlees. Echt een pluim. Inmiddels al de tweede keer besteld. Mijn vaste inkoop punt geworden. Zeer tevreden.

Lekker vers vlees geleverd aan de deur voor een mooi prijsje

Heerlijk vlees goed verpakt en vers Het Heyde hoeve varkensvlees is heerlijk mals en zeer goed van smaak. Ook de kogelbiefstuk is lekker van smaak en mals. Wij komen zeker terug om meer vlees te bestellen.

Wederom top, echt vlees zonder toevoegingen.

Top vlees, erg goede smaak en voldoet volledig aan verwachting

Altijd goed

Ik heb al vaker besteld bij Meat-Vlees, altijd goed. Heerlijk vlees. Ziet er verzorgd uit en keurig optijd bezorgd.

Prima geregeld

Bestellen was eenvoudig, het vlees werd keurig gekoeld en op de afgesproken tijd geleverd. En, het smaakte prima!

Groot aanbod, snel bezorgd, vers en heel mooi vlees!

Ik plaatste mijn bestelling om 23:00uur s’avonds en het is de volgende dag gekoeld en al om 18:00uur binnen. Keuze uit een heel groot assortiment incl. bijschrift waar je stukje vlees vandaan komt. Wij bestellen graag bij Meat-Vlees!!

Heerlijk vlees

De bestelling was goed gekoeld verpakt. Het vlees verpakt met duidelijke vermelding wat alles betreft. Kwaliteit erg goed!

Super goed vlees

Makkelijk af te halen en goed vlees.

Erg goed

De juiste info met betrekking tot levering, goed cool verpakt en duidelijke etiketten op ieder individueel stuk vlees. Kwaliteit van het vlees is echt top.

Uitmuntend

Makkelijk te bestellen en zeer goed vlees.

zeer goed

was zeer lekker en goed stukje verzorgd vlees was voor ons de 2 de keer dat we hebben besteld en was geen toeval het was echt goed verzorgd van verpakking tot het vlees is goed over na gedacht en kan iedereen met een gerust hart dit aanbevelen kan alleen maar goed praten over het product en hoe het bij ons thuis komt was weer een genot en gaan zeker dit vaker doen bedankt en tot snel

Vlees is goed

Het vlees is Super, we hebben er goed van gegeten

Heerlijk vlees

Heerlijk vlees. Goed van smaak en lekker gekruid. Goedvers. Levering super!

Heerlijk vlees en goede service!

Het vlees dat ik gehaald heb was heerlijk en de service erg goed.

Goed quality

Goed quality vlees,snel bezorgd,

Smaakvol vlees van goede kwaliteit!

Hebben genoten van een fantastische côte de boeuf die heerlijk mals, smaakvol was. Ik kan het iedereen aanraden!

Zeer positief

Zeer goede kwaliteit vlees in onze vlees box. Goed genoeg voor één maand voor twee personen.

Fijne en goede service.

Ben heel tevreden over de service van Meat-Vlees. Het was netjes op tijd gebracht zelfs nog eerder, goed verpakt. Het vlees was fantastisch, smaak heel goed. Ik zou zo iedereen aanraden om bij Meat-Vlees te bestellen echt een aanrader.

Mooi op tijd

super vlees

Gourmet schotel was super. Bedankt

Kenauweg 22

2331BB Leiden

071 - 744 0163

Over Meat-Vlees

Online slagerij voor het allerbeste kwaliteits vlees, voor dagelijks gebruik, de bbq of een mooi diner.