Het vlees is echt super mals en top. En de prijs valt super mee.

Heerlijk vlees.

Lekker vlees, snelle levering.

Heerlijk en goed vlees. Thuis gekoeld bezorgd

Altijd een goed stuk vlees

Fijne service en lekker vlees. Zeker een aanrader!

Helemaal toppie

Ruime keus goed kwaliteit. De bezorging is ook top. Alles goed verpakt en op tijd bezorgd. Helemaal top.

GEWELDIG

Wij kopen alweer een tijd 1x per maand vlees bij de Meat-vlees slager. Wat een heerlijk vlees, en zo keurig verzorgd. We doen het in de vriezer, en halen er iedere keer wat uit wat we nodig hebben. Wij hebben ook al eens bij een ander geprobeerd, maar de Meat-vlees slager is voor ons de beste, de lekkerste , en het is zo keurig verpakt en verzorgd. Dus voor ons de Meat- vlees slager.

Goed vlees en top service

Alles netjes verpakt en geleverd op afgesproken dag .

keurig verpakt en snelle levering

website duidelijk en veel keus

Great quality

I was looking for the pork belly with skin and glad that I landed at the right place. Will order again.

Prima kwaliteit vlees.Netjes verpakt en afgeleverd.

Zal zeker vaker bij meat-vlees bestellen

Good meat

Good meat, good service

Vlees is prima alleen de bezorging ging dit keer niet helemaal vlekkeloos.

Mooi en goed verpakt vlees

Ik voor de eerste keer besteld en was zeer verrast. Hoe mooi het vlees was en netjes verpakt en gelabeld zeer over zichtelijk.

super lekker vlees

Wij kopen 1x per maand vlees voor de hele maand. Het vlees is heerlijk en geweldige bezorging. Wij zijn er blij mee.

Helemaal top

Helemaal top. Goed en lekker vlees. Ik raad het zeker iemand aan. Is goed en netjes verpakt en wordt ook netjes bezorgd. Helemaal geweldig. Bedankt Meat - Vlees.

Heerlijk vlees en super service

Het vlees werd keurig gekoeld bezorgd. De huidige bezorgdienst liet afweten vlak voor kerst, maar meat-vlees heeft dit keurig opgelost zodat alles op tijd binnen was. Vlees was heerlijk!

Heerlijk gourmet vlees

Voor het tweede jaar achter elkaar hier het vlees gekocht. Vorig jaar hertenvlees en dit jaar vlees voor de gourmet..Vlees is echt heerlijk. Ik heb gekozen om het vlees af te halen. Voordeel: geen rij zoals bij de slager! En dus topkwaliteit vlees. Ik kom hier zeker weer terug!

Eerst gemaild met de vraag of glutenvrije schotel mogelijk was. Direct antwoord gekregen. Voor kerst dus gourmet schotels besteld. Ook de gluten vrije schotel wat prima in orde was. Goede kwaliteit, goed verzorgd, niets op aan te merken. Ook in het verleden al meerdere keren vlees besteld wat altijd erg goed is.

Uitstekend vlees

Heelgoed vlees

Prima geregeld

Ondanks problemen met bezorger toch gered om op tijd voor kerst het vlees te leveren. Kwaliteit was helemaal prima!

Top kwaliteit voor een goede prijs

Meerdere keren bij meat-vlees besteld. Dit was de eerste keer de ossenhaas. Vlees was weer geweldig. Bestel zeker opnieuw

Uitstekend hoe jullie zijn omgegaan met de transport perikelen

Na eerder met volle tevredenheid te hebben besteld, leek deze bestelling in het honderd te lopen en pas na de kerst te worden geleverd. Met kunst en vliegwerk is alles goed gekomen, en hebben we genoten met kerst. Uitstekend vlees, zeer goed verpakt en een dikke 10 voor de service!

Horeca kwaliteit vlees

Vlees van deze online slagerij is van een hoog niveau. Bij het afhalen van de bestelling (ook mogelijk!) had ik een vriendelijke meat en greet. Volgende keer weer vlees van meat-vlees!

Bestelling voor de kerst

Had allerlei vlees besteld zoals , kogelbiefstuk , ossenhaas , kipfilet varkensfilet , hamburgers , varkenshaas e.d en hier zelf een gourmetschotel van gesneden. wederom was alles weer netjes vacuum verpakt en van goede kwaliteit. weer een voltreffer!!!

Netjes en goed

Ondanks een probleem met de levering was het vlees goed en lekker. Goeie kwaliteit en netjes verpakt. Ik zou hier zeker nog een keer bestellen.

Kenauweg 22

2331BB Leiden

071 - 744 0163

Over Meat-Vlees

Online slagerij voor het allerbeste kwaliteits vlees, voor dagelijks gebruik, de bbq of een mooi diner.