Levering perfect en vlees heerlijk

Vlees werd keurig thuis afgeleverd en de ossenhaas smolt gewoon op de tong, heerlijk

Goede kwaliteit en service

Goede kwaliteit en ondanks een misser van de bezorger heldere communicatie en goede service

Top verzending en goed vlees

Gourmet schotel besteld, die ga ik erin houden, beter dan van de slagers uit de buurt. Daarnaast een roodbont bavette, ook super goed. Aanrader

Ze doen wat ze beloven.

Bestellen vanaf de website is makelijk, soms wel ff opletten of het in de in winkelmand komt. Zelfs zo vlak voor kerst is de bestelling binnen 24 uur geleverd Kwaliteit is dik in orde, zeker beter dan de gemiddelde supermarkt kwaliteit

Net zoals de andere keren.. keurig gekoeld verpakt en netjes op tijd.

Beter als het supermarkt vlees maar niet zo duur als de slager in het winkelcentrum. Ideaal als je een keer meer eters hebt zoals met kerst of een zomerse bbq.

Snelle levering, heerlijk vlees

Zeer positief

Goed vlees en zeer goede service vriendelijk.

Geweldige service ondanks dat ik op vrijdag blees bestelde voor het weekend, en bestellen voor het weekend niet meer kon, kon ik toch mijn vlees dezelfde dag nog ophalen. Goed vlees als van de slager….

Smullen!

Alles keurig op tijd. Een heerlijke procureur en buikspek op de Egg gelegd. Verder direct van die handige zwarte wegwerp handschoenen erbij gekocht. Een aanbeveling!

Kwaliteitsvlees!

Als gewend weer keurig op tijd bezorgd. Afgelopen weekend een heerlijke buikspek en procureur op de Egg gelegd. Om te watertanden zo lekker. Ook een doos zwarte wegwerphandschoenen erbij besteld. Wat een uitkomst om het vlees te bereiden. Vlees voor de kerst is ook binnen, het wordt smullen!

Kwaliteitsvlees!

uistekende kwaliteit en service.

Altijd tevreden

Makkelijk bestellen, snel geleverd, goed vlees

Ik heb vorige week voor het eerst bij Meat-vlees besteld. Zoals ze op de site melden werd het inderdaad de volgende dag geleverd (in tegenstelling tot andere online slagers die niet hun beloftes nakomen). Het vlees kwam vers binnen en was netjes verpakt. We hebben nog niet alles gebruikt, maar hetgeen we hebben genuttigd was erg goed. de enige reden waarom ik geen 10 geef, is omdat de site niet echt soepel doorloopt (van pagina naar pagina of teruggaan naar vorige scherm).

Heerlijk vlees

Wij bestellen al enige tijd vlees bij Meat- vlees. Heerlijk vlees en keurig verzorgd. We doen het lekker in de vriezer en pakken vlees eruit wanneer we het nodig hebben. We zijn vaste klant geworden, want het is heerlijk vlees.

wij zijn zeer tevreden over het vlees en goede bezorging.

makkelijk te bestellen via duidelijke website, en alles word goed verpakt.

Heerlijk vlees

Snelle levering en heerlijk vlees

Het vlees is zeer goed Alleen heb problemen met de transporteur

Dit keer zat er wat teveel nootmuskaat in de runderworstjes. Verder alles naar tevredenheid.

Een goed stukkie vlees voor een goede prijs

Ruime keuze en zoals al aangegeven goed vlees voor een goede prijs

Geweldige prijs kwaliteit

Heel lekker vlees voor een goede prijs.

Heerlijke vlees

Vlees is heerlijk en bezorgen verloopt volgens geplant, het wordt altijd in de avond bezorgd dat vind ik fijn.

Heel goed vlees

Meat-Vlees staat wat mij betreft bovenaan mijn lijst met het online leveren van verse vleesproducten. Heb afgelopen week hier vlees besteld , wat tot mijn verbazing heel goed bleek te zijn. Er was iets verkeerd gegaan met de bezorgdienst Trunkers , maar ook dit werd zeer goed opgelost door Meat-Vlees Zekers niet de laatste keer geweest (Topzaak)

Lekker vlees, niet duurder dan supermarkt en super simpel goed verpakt thuisbezorgd

Toppie

Geweldige service en goed vlees

Het vlees kwam snel aan, keurig verpakt en heel erg lekker. De kwaliteit is prima!

"Ruime keuze, Goed vlees, en zeker voor herhaling vatbaar"

Bij toeval kwamen wij bij Meat-Vlees op het internet, en uit nieuwsgierigheid hebben wij de site bekeken. Het ruime assortiment sprak ons gelijk aan (dat wat wij miste bij onze andere leverancier). Dus hebben wij direct een bestelling gedaan. Vooralsnog van wat we nu geproefd hebben kunnen wij alleen maar positief zijn. Ook de keuze in diverse gewichten vinden wij een positief iets aangezien ze bij ons in het gezin niet allemaal "bourgondiërs" zijn. Wat wij nog wel aan willen geven is dat het verpakken (sealen) wat ons betreft in kleinere porties mag.(per 2 in plaats van 5) Wij hebben voor nu 3 en halve ster gegeven maar dat kan altijd groeien.

Kenauweg 22

2331BB Leiden

071 - 744 0163

Over Meat-Vlees

Online slagerij voor het allerbeste kwaliteits vlees, voor dagelijks gebruik, de bbq of een mooi diner.