Heerlijk vlees voor een eerlijke prijs

Vlees is echt goed en mooie prijs. Ook vrijstellen transportkosten bij een hoger bedrag is interessant om net even iets meer te kopen.

Uitstekend vlees, eenvoudig te bestellen

Zeer positief, kwalitatief goed vlees

Deze is echt lekker vleessie

Heerlijk

Heerlijk vlees

Heerlijk goed vlees voor een betaalbare prijs.

Lekker vlees

Goede site, makkelijk bestellen, goed verpakt en goede levering. Vlees ziet er goed uit en smaakt heerlijk!

Gemak dient de mens

Gemakkelijk kwaliteit vlees bestellen tegen een goede prijs. Levering in gekoelde verpakking en klaar voor invriezen. Ook de koerierdienst werkt met een correcte aflevering tijd.

Heerlijk en super makkelijk

Voor een grote buurt bbq 50 bbq paketten besteld. Keurig verpakt. Precies volgens afspraak geleverd en het allerbelangrijkst supermals en heerlijk gekruid. Van meerdere mensen complimenten gehad over het vlees. Bij deze geef ik ze door!

Wij bestellen nu al een paar keer vlees bij de Meat slager. We zijn heel erg tevreden. Het is heerlijk vlees, en het word keurig en verzorgd bezorgd. Wij zijn vaste klant geworden. Wij bestellen 1x per maand vlees voor in de vriezer, en genieten er heerlijk van. En als het op is bestellen we weer.

Op zondag besteld, maandag lag het smakelijke en goede vlees alweer in de diepvries!

Heerlijk vlees

Sinds we een bbq hebben, bestellen we via meat vlees ons vlees. Zoveel keer beter en lekkerder dan het vlees uit de supermarkt. Ook gewoon voor het dagelijkse vlees is dit super. De bestelling wordt in een goede recyclebare doos geleverd, evenals de icepacks die je vervolgens kunt hergebruiken of kunt weggooien bij het oud papier. Al met al zijn wij heel erg tevreden met meat-vlees.

Super goed vlees en zeer aardige mensen

Heerlijk vlees zowel van koe als varken gekocht en zeer tevreden over beide. Er was iets mis gegaan bij de vervoerder maar dit werd super netjes opgelost door Meat-Vlees. In 1 woord GEWELDIG

Heerlijk vlees voor een goede prijs

Ik heb onlangs vlees afgehaald bij meat-vlees. Ik had een simmentaler rib eye van circa 1,5 kilo. Het vlees zag er super mooi uit en smaakte ook heerlijk. Zeker een aanrader!

Fijne service

Fijne service, snelle afhandeling, handige bezorging. Lekker vlees!

Heerlijk vlees

Verschillende dingen besteld voor een straat bbq. Vlees was heel lekker. Goede en snelle levering Misschien een tip om voorgegaarde spareribs aan te bieden.

Eerste ervaring tot nu toe prima!

Onlangs besteld en het proces verliep moeiteloos. Keurig op tijd geleverd en doordat het reeds geproportioneerd wordt aangeleverd is het een kwestie van direct in de vriezer doen. Tot nu toe is de kwaliteit prima....nog niet alles geprobeerd, maar dat zal zeker veranderen in de toekomst.

Goedverpakt alles was top

Kwaliteit op alle fronten

Of je nu een groot stuk wilt voor op de BBQ of een beetje gehakt voor gehakt ballen voor alles kan je bij Meat-Vlees terecht. Kwaliteit is super, bestellingen lopen vlekkeloos en verzending is goed verpakt. Eet Smakelijk

Top kwaliteit

Super lekker spare ribs, dik bevleesd en smaakvol. Sterk aanbevolen.

Duidelijke website, bezorging goed geregeld. Prima vlees

Positief, lekker vlees voor een goede prijs

Het was heerlijk!

Kwalitatief goed vlees voor een scherpe prijs, we kregen alleen maar lovende woorden over het vlees tijdens de bbq met familie en vrienden. Levering prima in orde en met de tracker precies te zien hoe laat het geleverd werd. De volgende keer bestellen we zeker weer!

Zoals afgesproken op tijd geleverd.

Goed verpakt, netjes gelabeld. Goede kwaliteit. Zal hier zeker nog eens bestellen.

Wij weten weer hoe kwaliteit vlees smaakt

Na ontdekking van Meat-Vlees mijn 3 bestelling. Dat zegt genoeg.

Heel goed vlees

Bestelling snel en goed geregeld. Vlees is erg goed! Een aanrader.

Goed stuk vlees, snel en verzorgd geleverd

Lekker vlees

Lekker vlees, supermakkelijke bezorging. Tot op de minuut te volgen.

Kenauweg 22

2331BB Leiden

071 - 744 0163

Over Meat-Vlees

Online slagerij voor het allerbeste kwaliteits vlees, voor dagelijks gebruik, de bbq of een mooi diner.