Simpelweg perfect!

Altijd volledig op de hoogte van de status van de order. Beste prijs op de markt en je krijgt wat je verwacht Top prestatie van de chauffeur bij het lossen van de container in moeilijke omstandigheden (onder een boom, in een voortuin)

alles prima en volgens afspraak verlopen

alles prima en volgens afspraak verlopen

Supercorrect

Heel correcte service, goeie prijs, beleefd en behulpzaam. Geweldige ervaring met het bedrijf en geleverd door een echte topkerel! Echt een aanrader!

Chirurgische precisie

Het complete plaatje. Bestellen met gemak en duidelijke opvolging. De vrachtwagen kan je in real-time volgen tot de levering. Brian, de chauffeur heeft de container met uiterste precisie geplaatst. Het leek onmogelijk met de bovengrondse leidingen en de obstakels op het terrein maar dat deed hij uiterst secuur. Topkerel en service!

Top levering door vriendelijke chauffeur

Bestelling geleverd op het gevraagde tijdstip. Levering verliep heel vlot en de chauffeur was een echte topper van formaat. Vriendelijk en behulpzaam. Een man die zijn werk met plezier doet, echt een aardigheid. Product (container) zeer netjes en heel blij mee. Niets dan lof!!!

Heel goeie communicatie, heel goeie driving skills van de chauffeur.

Heel goed!

Mooi op tijd goeden combinatie met chauffeur Zeer goed

super!

Levering perfect zoals afgesproken; vooraf telefonisch verwittigd en zelfs live te volgen. Zeer vriendelijke en behulpzame chauffeur!! Nogmaals bedankt.

Duidelijke communicatie en geleverd zoals afgesproken, top!!!

Duidelijk en toehankelijke website. Na bestelling, werd ik de eerstvolgende werkdag al gecontracteerd voor wat meer uitleg rond de levering, was handig om eventuele vragen te kunnen stellen, maar uiteindelijk was alles al duidelijk met de info op website en de bevestigingsmail. Ik had gekozen voor levering ergens in de week, maar werd al snel gecontracteerd welke dag dit zou worden, 2 dagen voor levering wist ik een tijdslot van 4u en in de morgen kreeg ik bevestiging op welk uur ik de container kon verwachten. Vriendelijke chauffeur mooi op tijd en heel vlot geplaatst. Het was een aangename ervaring om bij jullie te bestellen, heel professioneel en klantvriendelijk aangepakt.

Alles naar verwachting

Duidelijk, gedetailleerd, snelle prijsbepaling, goede communicatie, vlot verloop van transport tot plaatsing. Zoals het hoort !

Wederom een super service!

Een bedrijf dat steeds mee denkt met zijn klanten, doe zo voort Lander!

Het was super!

De container heeft zijn dienst bewezen.

goede samenwerking en zeer tevreden met het resultaat

goede samenwerking en zeer tevreden met het resultaat

zeer tevreden

naar volle tevredenheid geleverd. hartelijk dank voor de goede service.

Goed, enkel transport is wat wisselvallig.

TOP

CBOX CONTAINERS is de perfectie in materiaal,woord en daad.Stipte opvolging van de bestelling en een heel vlotte correcte en dienstige omgang met de klant. Als ook de aflevering is heel professioneel en bereidwillige ervaren chauffeur.Dit is zeker een aanrader!!!

Heizegemweg 12

2030 Antwerpen

+31(0)6 11834202

Over CBOX Containers Belgium BV

CBOX Containers verhuurt en verkoopt een breed assortiment aan nieuwe en gebruikte containers. De containers zijn onder andere geschikt voor opslag, transport en als accommodatie. Vrijwel elk type container is uit voorraad leverbaar: - Zee- en opslagcontainers - Offshore DNV containers - Koelcontainers - Cabincontainers - Milieucontainers Bij CBOX Containers kunt u rekenen op kwaliteit. U hebt bij ons keuze uit een breed assortiment aan containers welke ook nog vanuit onze grote voorraad kunnen worden geleverd. Na het plaatsen van een order kunnen wij de containers met eigen kraanwagens binnen 48 uur leveren.