Ze hebben gedaan wat ik verwachtte.

Sinds mijn inschrijving bij kostenservice.nl, ben ik verzekerd van een voordelig energietarief en wordt het jaarlijks zonder kosten geregeld en herzien.

Niet te vreden

Het overstappen naar de volgens Kostenservice goedkoopste Leverancier is niet helemaal waar. Moest hetzelfde betalen als ik al deed.bij de energie leverancier die ik al had. Later kon ik zelf het te betalen maandelijkse bedrag veranderen,20 Euro minder per maand!

Communicatie kan beter

Niet alle email berichten zijn bij mij aangekomen. Ook had ik gehoopt dat er meer rekening gehouden zou kunnen worden met, naast de prijs, ook met de duurzaamheid waardering van de aangeboden leveranciers. Na mijn telefonische navraag heb ik alsnog de gemiste email berichten ontvangen EN een toezegging in de toekomst wel meer rekening te houden met de duurzaamheid waardering van de leveranciers. Dus ik ben benieuwd hoe dit proces volgend jaar verloopt.

Prima geregeld!

Plus Kostenservice.nl heeft alles prima geregeld, ze zoeken voor je, komen al zeer op tijd met een voorstel, vervolgens wordt alles voor je geregeld, het contract met de vorige leverancier wordt beeindigd, het contract met de volgende afgesloten, en vanaf maart dit jaar betalen we nu via de nieuwe leverancier, weer minder dan bij de vorige leveranier en de jaarrekening van de oude is al binnen, en de teruggaaf ook, alles zeer goed geregeld, chapeau!

Heel fijn dat jezelf niets hoeft te doen, er wordt voor je een goedkopere aanbieder gezoch

In 1 woord SUPER!

Uw onafhankelijke service sprak mij aan, vandaar mijn actie.

Mijn eerste ervaring met kostenservice nog even afwachten, maar ik ben hoopvol gestemd, dat ik de goede keuze heb gemaakt.

Er niets aan hoeven doen en toch alles prima geregeld

Goed en makkelijk geregeld

Mijn, door een misverstand verkeerd opgegeven startdatum, moest ik zelf corrigeren bij Budgetenergie, maar dat ging zonder probleem. Beetje vreemd vind ik dat Kostenservice zo ver voor de afloop van mijn contract al meent de beste deal te hebben afgesloten, terwijl de Consumentenbond daarna nog met de "veiling" komt.

Is Budgetenergie wel goedkoper?

Mijn voormalige leverancier gaf op de valreep nog een verbeterde offerte. Daar houdt Budgetenergie dan geen rekening meer mee. Maar de overstap is soepel verlopen

Teleurstellende ervaring

Er word wel bemiddeld naar een overstap, als dit slecht uitpakt , doen ze niets voor je.

Prima! Zeer klantvriendelijk!

Een probleemloze overstap!

Prima, werd ruim op tijd geïnformeerd

Heel fijn dat het allemaal voor je uitgezocht en geregeld wordt. Zeker als je al weinig tijd over hebt. Topservice!

De overstap is vlekkeloos gegaan

Zie bovenstaande

Ik hoefde niets te doen en kreeg een prima aanbod

Geen gedoe, alles wordt voor je geregeld en bent goedkoper uit, wie wil dat niet.

goed , maar het nieuwe contract is al snel afgesloten.

Ik vind het vreemd dat het nieuwe contract dat in februari ingaat al in september geregeld wordt. Hoe weet je dan of dat de voordeligste optie is ?

Heel goed verlopen

Geen gedoe alles is prettig geregeld.

Ik zit na mijn verhuizing met twee abonnementen, een oud dat verlengd is en een op mijn nieuwe adres

Zie hierboven

Verwondering

Geachte dame/heer, Het verwondert mij dat u mij vorig jaar aangeraden heeft elk jaar van leverancier te veranderen omdat dit altijd een beter aanbod ten gevolge heeft. Ik heb er mee ingestemd dat u voortaan elk jaar voor voor mij de overstap regelt. U heeft mij nu bericht dat u de overstap heeft verzorgd naar Budget energie. Maar er is helemaal geen sprake van een overstap! Ik ben de laatste 3 jaar al klant van Budget energie!?

Alles snel en goed zonder problemen geregeld

Duidelijke uitleg

Het overstappen wordt helemaal geregeld, makkelijker kan niet!

We zijn nog nooit zo makkelijk overgestapt, helemaal super.

Perfect gegaan.

Zonder enig probleem. Met een paar mailtjes. TOP!!

Ben tevreden

Alles is naar wens verlopen.

Prima geregeld!

Niet veel hoeven doen,prima geregeld!

de overgang is probleemloos gegaan.

Laan Corpus den Hoorn 300

9728JT Groningen

Over Kostenservice.nl

Elk jaar een goedkoop energiecontract. Dat kunt u gewoon laten regelen! Door 1x gratis in te schrijven, krijgt u gegarandeerd ieder jaar een scherpe nieuwe deal voor uw gas en licht. Automatisch, zonder dat u zelf nog iets hoeft te doen. Ons team neemt het gedoe volledig uit handen.