top service, goede prijs gevonden

goede service, met een goede energieleverancier die ze gevonden hebben. scheelt zelf veel gepuzzel en uitzoekwerk.

Overgang naar andere energieleverancier prima geregeld.

n.v.t.

overstap feilloos verlopen

probleemlois

Al het tweede jaar, Tevreden met de kostenservice en met de energieleverancier (Budget)

Ik ben zeer tevreden over de vlotte afhandeling van de overstap.

Ik ben zeer tevreden over de vlotte afhandeling van de overstap.

Uitstekend!

Alles liep als een zonnetje!

Makkelijk, blij mee!

Een zorg minder, we zijn op leeftijd en dan is het fijn als iemand anders je helpt om minder te betalen.

Geen toegevoegde waarde

Slechte ervaring, heeft voor mij geen toegevoegde waarde. En de vergelijking die gemaakt klopt van geen kant. Je kunt geen appels met peren vergelijken.

Naadloos overgestapt, niets van gemerkt

Het is nog wat onzeker of het echt goedkoper is, wij zijn zeer afwisselend aanwezig op deze plaats. We gaan het tegenkomen, in ieder geval is alles naadloos verlopen.

Makkelijk en ik word goed op de hoogte gehouden.

Op tijd krijg ik bericht en de mogelijkheid om mijn deelname voort te zetten of te stoppen. Vriendelijke benadering.

het ging zoals gezegd

Alles in een keer goed gegaan.

Overstap verliep geruisloos. Tarief is lager. Ben benieuwd wat de volgende jaren brengen.

Service zonder fratsen

Snel en zonder gedoe

Alles wordt prima geregeld

Je hoeft helemaal niets te doen . Alles wordt voor je geregeld .

Kostenservice heeft mijn overstap geregeld van begin tot eind. Geen gedoe met formulieren of telefoontjes. Superhandige service. Hoeveel ik bespaar kan ik nu nog niet zeggen omdat ik sinds 1 maand ben overgestapt.

Ontevreden!!!

Een ster is nog teveel. Ze bieden een nieuw contract aan en doen alsof nu overstappen zeer veel voordeel oplevert. In vertrouwen zijn we op het aanbod ingegaan. Maar ons huidige contract bleek nog helemaal niet afgelopen! Nu zitten wij aan een boete vast wegens contractbreuk. Ik vind het een vuile manier van doen. Niks voordeel, alleen maar extra kosten.

Tijdige communicatie, scherpste deals!

Voor het 2de jaar is Budgetenergie als scherpste deal uit de bus gekomen. Ik had niet verwacht dat Kostenservice mij een andere deal zou voorleggen binnen dezelfde provider. Hier hebben ze mij verrast net als met de tijdige communicatie over eventuele aanbiedingen.

Makkelijk

Heb weer zelfde leverancier. Overstap /nieuw contract gaat soepel en de goedkoopste.

Makkelijk geregeld

Graag volgende keer ook rekening houden met het feit dat ik zonnecellen heb. Dan is de keuze toch nog iets anders

niets van gemerkt

Heb van de overstap niets gemerkt of gehoord

Goed, overstappen is zo geregeld

Eigenlijk zonder er iets van te merken, is de overstap naar de voordeligste energieleverancier geregeld!

Te weinig op de hoogte gehouden

Ivm jullie voor mij doorgevoerde wijziging van energie leverancier, werd er recent een bedrag van € 161,16 afgeschreven voor geleverde energie door ""Innova"". Daar had ik zelf nog nooit van gehoord. Kennelijk hebben jullie mij dit aangeraden, maar ik wist van niets. Bovendien werd het niet goedkoper, van € 152,00 bij NLE naar €161,16 per maand bij Innova. Dus ik zal dit verder nooit meer doen bij jullie. Sorry!

geen problemen met overstappen

pas overgestapt dus nog weinig ervaring maar tot nu alles prima geregeld

Waardeloos!

Kostenservice heeft er voor gezorgd dat ik nu haast het dubbele bedrag betaal dan bij mijn oude leverancier van 66 naar 128 € Ik begrijp dat de prijzen van aardgas en elektra fluctueren en dat het maandbedrag aangepast/bijgesteld kan worden maar toch. Waar kostenservice de 270€ die ik zou besparen vandaan haalt snap ik niet. Helaas kon ik I.v.m vakantie de overstap niet meer annuleren omdat de 14 dagen bedenktijd voor bij waren. Met vriendelijke groet, Hans Jimmink

Laan Corpus den Hoorn 300

9728JT Groningen

Over Kostenservice.nl

Elk jaar een goedkoop energiecontract. Dat kunt u gewoon laten regelen! Door 1x gratis in te schrijven, krijgt u gegarandeerd ieder jaar een scherpe nieuwe deal voor uw gas en licht. Automatisch, zonder dat u zelf nog iets hoeft te doen. Ons team neemt het gedoe volledig uit handen.