Heerlijk, ik hoef nu niets meer te doen

Ieder jaar overstappen is toch veel gedoe. Ik ben blij dat dit nu voor mij geregeld is. Ik dacht dat ik al een heel scherp contract had, maar blijkbaar kon het toch lager.

Ultieme gemoedsrust

Door gebruik te maken van de kostenservice hoef ik nooit meer na te denken over het overstappen van energie en gas leverancier. Door dit vervelende klusje te automatiseren hoef ik mij geen zorgen te maken over te veel betalen als 'slapende' klant. Wel zo eerlijk. Het aanmelden is eenvoudig en indien (zoals ik) je hun eerste voorstel niet wenst dan komen ze gewoon met nog een voorstel! Ideaal.

Oke

Overstap is goed verlopen

Waar ik niet zo blij mee ben is dat het contract al op 1 april werd afgesloten terwijl het voor mij pas op 10 december in ging. In de tussentijd zijn de tarieven gewijzigd en had ik mogelijk gunstiger uit kunnen komen als ik het contract in het najaar had gesloten.

Ik heb niets van de overgang gemerkt.

Finacieel afwikkeling zeer correct gegaan. Nog geen ervaring met nwe leverancier

niet op tijd geïnformeerd door kostenservice

ik hoorde alsmaar niets van kostenservice dus besloot bij budgetenergie te blijven toen die bij de consumentenbond als voordeligste uit de bus kwam. Tot ik werd geconfronteerd met de eerdere handeling van kostenservice me over te zetten op innova. Inmiddels is dit een feit. Ik hoop de volgende keer beter en op tijd te worden ingelicht. De ongewenste mails lee ik niet.

Overstap tot nu toe goed verlopen

Controleren of U mij de goedkoopste energieleverancier biedt, doe ik niet. Omdat Kostenservice van de Consumentenbond uitgaat, vertrouw ik erop dat ik inderdaad de voor mijn verbruik goedkoopste energieleverancier krijg. Wat jammer is, is dat ik niet de precieze einddatum van mijn lopende contract kan aangeven op de site van kostenservice.nl. Nu moet ik na de aanbevolen overstap altijd een correctie laten aanbrengen bij de nieuwe energieleverancier. Mijn contractdata lopen nu eenmaal tot omstreeks de 15e van de maand en niet de eerste van de maand.

Gemakkelijk en geen omkijken meer.

Ideaal.

Geen omkijken, alles wordt geregeld.

Fijn dat ik ieder jaar opnieuw, zonder dat ik er iets voor hoef te doen word overgezet op de dan voor mij gunstigste energieleverancier waar ik dan zo wie zo bespaar. Als ik dan toch iets negatiefs moet melden: een e-mail zo’n 6 weken voor de overstap als “herinnering” De laatste mail hierover is zo’n 4 a 5 maanden terug geweest. Dan dacht ik; Zou het allemaal goed gaan. Dit is uiteindelijk natuurlijk wel allemaal goed gedaan.

Alles is goed verlopen met de overgang naar een andere leverancier.

Tot nu toe goed verlopen

de overstap is op juiste moment goed geregeld

ben zeer tevreden

Tevreden, maar...

Het zal mij wel ontgaan zijn maar pas later kwam ik erachter dat men uitsluitend op zoek is naar leveranciers vsn groene stroom. Daar is op zich niets mis mee maar over het algemeen wel duurder.

uitstekend

Aanvankelijk was is niet blij om met kostenservice in zee te gaan, vond het te vroeg voor een nieuw contract voor het mijne zou af lopen. Nu moet toegeven dat ik wel ben overgestapt, de overstap is geruisloos gegaan en het het voordeel is 32 euro p. maand bij gelijkblijvende stroom en gas gebruik Tel uit je winst 384 euro p. jaar wetende zelf ieder jaar opletten bij het aflopen van het energie contract of het elders niet goedkoper was bedankt voor de service

Goed geregeld en een goede communicatie.

De overstap was goed geregeld, mijn vorige energie bedrijf gaf wat verwarring, maar via de mail heb ik met kostenservice goed gecommuniceerd.

Tot nu toe komen ze alles na wat ze beloven

Ik heb nog maar kort ervaring, maar toe nu toe loopt het zoals beloofd is. Overigens heb ik al aan enkele mensen een aanbeveling gedaan. Vooral aan ouderen (zoals ik), voor hen is het handig, ze hoeven eigenlijk niets meer te doen.

Geruisloos en goed

Opzeggen en overgang goed geregeld

geen omkijken naar

Ik heb eigenlijk niets gemerkt van de overgang naar Greennl, vind het wel jammer dat teruglevering niet mee is genomen in maandtermijn

Tot op heden overstap goed gegaan.

Overstap naar wens gegaan. Nog geen ervaring afhandelen eindafrekening. Afwachten maar. Daarnaast beter om over een aantal maanden nogmaals deze vragen te stellen.

Mijn overstap is probleemloos verlopen

Zie vorige vraag

Alles tot nu toe perfect geregeld

De overstap is geruisloos verlopen. Alleen de eindafrekening van de vorige energieleverancier tot de overstapdatum is nog niet binnen. Zeer tevreden.

Elk jaar een goede deal zonder naar om te kijken

Ik heb mij aangemeld bij Kostenservice n.a.v. een vriend van mij. Deze vertelde dat hij het overstappen van energie gewoon laat regelen. Dat wilde ik ook proberen vandaar mijn aanmelding. Ben net overgestapt en vind alles goed gaan. Duidelijke communicatie! Ga zo door!

Lekker makkelijk

Wil elk jaar wel besparen maar er verder niet omdenken. Kostenservice regelt voor mij een nieuwe energieleverancier of dezelfde tegen een actietarief. Vind het helemaal relax.

De service is fantastisch...

Ik dacht eerst dat dit ook "gewoon" een manier van vergelijken was, waarbij je alsnog zelf "dingen" moet doen. Het vergelijken heb ik eerder wel geprobeerd, maar kwam daar nooit echt mee uit. Kostenservice regelt nu alles voor mij en heb nu ieder jaar een goede deal voor mijn energie. Heerlijk!

Ideale dienst! Had ik eerder moeten doen

Heb mij vorig jaar aangemeld bij Kostenservice. Inmiddels laten overstappen naar een andere energieleverancier. Ik vind het allemaal prima, hierdoor blijf ik altijd een 'actie' tarief betalen.

Slechte afhandeling

Kreeg een goed aanbod van Innova Energie kreeg toen een contract met alleen een verkeerde start datum En toen een berichtje gestuurd en gevraagd om nieuw contract met de goeie start datum maar tot op heden nog niks van Innova Engergie gehoord dus deze maar afgezegd Met vriendelijke groet Karel Wieringa

Laan Corpus den Hoorn 300

9728JT Groningen

Over Kostenservice.nl

Elk jaar een goedkoop energiecontract. Dat kunt u gewoon laten regelen! Door 1x gratis in te schrijven, krijgt u gegarandeerd ieder jaar een scherpe nieuwe deal voor uw gas en licht. Automatisch, zonder dat u zelf nog iets hoeft te doen. Ons team neemt het gedoe volledig uit handen.