Kan ik niet beoordelen

E.e.a. net in werking gezet. Achter de schermen heeft kostenservice al werk verricht. Maar resultaten kan ik nog niet beoordelen. Aanbevelen? (Nog) niet.

Ik heb het afgelopen jaar al meer dan €800 bespaart. Echt top bedrijf

Al mijn contracten laat ik bij Kosetenservice regelen. Ze hebben echt de voordeligste contracten in de markt en helpen me ieder jaar bij het overstappen. Klantenservice is ook echt top, direct en snel geholpen.

Nu voor de 2e jaar op rij automatisch overgezet op een goede energie deal. Wat handig dit zeg!

Betrouwbaar en super fijn

Geen gedoe meer met tarieven vergelijken en welkomstpremies. Handig dat dit nu allemaal voor mij uit handen genomen word én dat ik er ook nog eens ieder jaar op vooruit ga.

snel en prima geregeld.

Ons nieuwe contract gaat in oktober in. Even afwachten of het inderdaad zo goed gaat als is voorgesteld. Als dit zo is dan alle lof.

Tot nu toe ben ik heel erg tevreden!!

Ik heb alleen nog maar de overstap mogen meemaken. Het echte werk begint pas in januari 2021.

Snelle afhandeling tegen scherpste tarief

Direct na inschrijven werd ik benaderd en kreeg ik snel een voorstel voor een beter tarief. Vanaf nu krijg ik bij elk contract einde de beste prijs die dan beschikbaar is.

Geen gezeur, gelijk een goede aanbieding zonder dat wij er iets aanhieven te doen.

Tot nu toe geen klachten

Ik ben alleen heel benieuwd of ik volgend jaar ook daadwerkelijk goedkoper uit ben .

Alles wordt voor je geregeld, top.

Onze groene stroom wordt binnenkort door een andere leverancier geleverd met een lager maandbedrag van +/- € 20. Geregeld door Kostenservice zonder kosten en omkijken.

Dankjewel voor de fantastische service! Werd snel en professioneel geholpen.

Goede communicatie

Vooralsnog positief; afwachten als de overgang is afgerond.

Zie boven

Keurig en snel geregeld.

We zijn via kostenservice veranderd van energieleverancier. Het was vlug geregeld en onze vragen werden snel beantwoord via email. We zijn tevreden.

Ik heb nog geen ervaring.

Het is de eerste keer dat ik meedoe, maar ik vertrouw er op dat het goed uitpakt ,zoals alles goed is bij de Cons.Bond

Ik heb nog geen ervaring

Tot nu toe heb ik alleen gehoord dat ik binnenkort een nieuwe leverancier zal krijgen en dat me dat geld gaat besparen. Alles lijkt dus positief en vooral erg gemakkelijk.

Hoef zelf nergens meer op te letten alles word keurig geregeld

x

Efficiënte geheugensteun en goed opgezette hulp

n.a.

Ben blij met Kostenservice in zee te zijn gegaan. Ben op een faire manier verlost van jaarlijks gezeur over wel of niet overstappen en de daar aan vastzittende administratieve rompslomp. Heel blij met ze.

Alles goed geregeld kan het iedereen aanraden.

Keurig geregeld zonder gedoe.

Prima aanbod ontvangen en geen onnodige mails.

Geruisloze overgang

Gaat allemaal vanzelf

Er is nu twee keer een energiecontract voor mij geregeld. Ging allemaal vanzelf en heb zo makkelijk geld kunnen besparen op mijn energiekosten. Ook goed contact met de klantenservice gehad.

Ik vond het aanmelden heel makkelijk en snel gaan. Na 2 weken kreeg ik een mooi voorstel.

Laan Corpus den Hoorn 300

9728JT Groningen

Over Kostenservice.nl

Elk jaar een goedkoop energiecontract. Dat kunt u gewoon laten regelen! Door 1x gratis in te schrijven, krijgt u gegarandeerd ieder jaar een scherpe nieuwe deal voor uw gas en licht. Automatisch, zonder dat u zelf nog iets hoeft te doen. Ons team neemt het gedoe volledig uit handen.