Goed geregeld

Ben tevreden voor hetgeen door u geregeld wordt. Bespaart mij een hoop uitzoekwerk. Het is voor oudere mensen ondoenlijk om het zelf uit te zoeken. Bedankt allemaal

Positief

het gemak om zelf niet de energieleveranciers te vergelijken en toch een goede energie deal te krijgen

Ideaal

Fijn dat ik zelf niet meer hoef te denken om elk jaar mijn contract te checken.

Prima. Geen gezeur. Mooi geregeld. Bedankt

Prima. Geen gezeur. Mooi geregeld. Bedankt

Voor mij een onzinnige overstap

Mijn overstap van Energiedirect naar BudgetEnergie heeft erin geresulteerd dat ik nu € 1,00 per maand meer betaal. Dus........ik had net zo goed bij Energiedirect kunnen blijven, lijkt me.

die ontbreken nog

Pas sinds 1 mei 2021 maak ik gebruik van Budget Energie

uitstekend.

duidelijk en vlot

goed geregeld

het is in gang gezet en en opgelost zonder er zelf iets voor te doen prima toch

Prima verzorgd!

Alles is goed geregeld !

Lekker dat het automatisch gaat nu

Ik keek altijd elk jaar naar een nieuw contract, maar was dan vaak al uit mijn contract gelopen. Nu gaat alles vanzelf!

Mijn ervaring is positief

Kostenservice heeft voor mij een gunstig nieuw energiecontract geregeld.

Op tijd gewaarschuwd om over te stappen

Alles goed geregeld en geen omkijken naar

Alles administratieve rompslomp is uit handen genomen en de afwikkeling is goed gegaan. Fantastisch

Prima service gekregen

Vlot en correcte service

Alles probleemloos geregeld!

Door het alles geruisloos en zeer precies te regelen m.b.t. het overstappen op een andere energieleverancier , ben ik zee rf tevreden!

goede hulp bij kiezen energieleverancier.

prettig dat jullie mij helpen met vinden van een energie leverancier. dit is nu voor mij een rustgevende situatie. kan alle belletjes aan de deur en telefoon gelijk met nee afkappen. de benadering van al die call centers is bij het criminele af. antwoorden geven zij niet ,draaien er omheen ,en proberen je te dwingen om maar te tekenen. kan nu gelijk afhaken. rust, eindelijk

Eenvoudig & duidelijk, prima.

Eigenlijk is een vrij geruisloos verlopen. Ik heb nog wel een wens. Ik beheer nog twee adressen (van mijn ouders) waarvoor ik oa de stroom wil regelen, hoe kan ik dat regelen met jullie? Tip, mij is niet heel helder of ik nou feitelijk voordeliger uit ben dan ik was bij NLE. Zij stellen van niet.

Zorgenloos

De overstap ging uiterst eenvoudig. Ook voldoende feedback ontvangen.

Zo makkelijk...zo fijn

Dat iemand anders het gewoon voor me in orde maakt. Dat wil ik. Dat dat nu kan...bizonder. ik ben er blij mee.

Ideaal en makkelijk!!!!

Heel prettig dat de kosten energie in de gaten worden gehouden en een overstap wordt gemaakt als elders de prijzen lager liggen.

U heeft niks kunnen betekenen.

Mijn vorige contract bij Budget Energie is gewoon verlengd zonder uw tussenkomst.

Geruisloze verlenging van bestaande contract

Geruisloze verlenging van bestaand contract

werkt blijkbaar prima, bedankt.

dit veld vind ik overbodig

Ze doen precies wat ze beloven.

mooie dienst dit. Een oplossing, waar ik echt wat mee kan en blij van wordt. Was wat terughoudend, maar het werkt prima. Ze doen het precies, zoals ze beloven. Zeer tevreden.

Goed geregeld.

Zonder problemen overgestapt d.w.z. zij hebben alles geregeld!

Laan Corpus den Hoorn 300

9728JT Groningen

Over Kostenservice.nl

Elk jaar een goedkoop energiecontract. Dat kunt u gewoon laten regelen! Door 1x gratis in te schrijven, krijgt u gegarandeerd ieder jaar een scherpe nieuwe deal voor uw gas en licht. Automatisch, zonder dat u zelf nog iets hoeft te doen. Ons team neemt het gedoe volledig uit handen.