zeer geriefelijk

Ik hou niet van het uitpluizen van vergelijkingssites en dat doen jullie nu voor mij. Op tijd, zorgvuldig en volledig. Mooier kan het niet, bedankt!

Prima verlopen zonder gedoe

Goede ervaring. Geen rompslomp

Alles prima geregeld, geen problemen ondervonden.

Zeer tevreden.

Overstappen naar een goedkopere energieleverancier is heel heel eenvoudig via de Kostenservice van de Consumentenbond. Ik raad iedereen die minder wil betalen voor energie aan zich aan te melden voor deze dienst van de Consumentenbond.

naadloze overgang van deal naar deal

Overgang is uitstekend van jaar na jaar. Bezwaar wat ik heb is dat de consumentenbond ook een groen alternatief(?) paralel hier aan ontwikkelt waarbij het niet zo is dat je ook hier in het "groenste" profiel terecht kan komen.

de overstap is "geruisloos" gegaan

Kostenservice heeft gedaan wat zij hebben beloofd

Ik vond het een niet te begrijpen verhaal

Iedere keer andere aanbieder. Meerdere aanbieders gehad en weer afgevallen zodat ik nu niet meer op de hoogte ben van welke aanbieder ik gas en electro krijg. Ik hoop dat dit in de toekomst veranderd anders ga ik op zoek naar andere aanbieders.

Tot nu toe ben ik tevreden.

Alles word netjes geregeld

Snel geregeld

Mooi systeem, was snel geregeld. Geen klachten.

uitstekend, alles verliep zonder problemen.

alleen vond ik dat het nieuwe aanbod wel erg vroeg werd gedaan: 4 maanden voor het eind van het jaarcontract.

kiyoh bij mij niet bekend

het aantal sterren bij mij niet bekend

onbezorgd

goede service

Nooit meer over nadenken

Ik word elk jaar overgestapt naar een nieuw energie aanbieding. Ik heb het ook direct voor mijn ouders aangevraagd.

alles keurig geregeld

Met 1 klik kun je switchen, makkelijker kan het niet.

Gladjes

Nergens omkijken naar.

Via ANBO ingeschreven

Via de ANBO heb ik ons ingeschreven bij kostenservice. Normaalgesproken stapte ik zelf over, dus ik vond het afgeven van een mandaat spannend. Echter, na het goed doorlezen van de informatie was dit duidelijk voor me en begreep ik dat ik op verschillende momenten nog kon afzeggen. Inmiddels ben ik overgestapt en alles werkt naar behoren.

Goed geregeld, dacht ik!

Geen problemen.

ik heb er eigenlijk niet zoveel van gemerkt, en dat is precies de bedoeling!

ik werd prima geinformeerd en verder hoefde ik weinig moeite te doen

Duidelijk

Ik ontvang tijdig wat er gaat gebeuren ivm het nieuwe jaarcontract. Handig en bespaart mij tijd.

Besparing zonder inspanning.

Eigenlijk is het heel simpel. Ik hoef zelf niets te doen om toch het voordeligste energiecontract te krijgen.

Zonder obstakels, dus goed

Probleemloos overstappen lukt lang niet altijd. Nu buiten onze aandacht om lijkt alles in orde.

Alles goed geregeld

Een hoop werk uit handen genomen,

Wat een gemak

Prettige manier om elk jaar een mooie energiedeal te hebben, een kind kan de was doen.

Snel geregeld

Fijne communicatie, snel geregeld.

Door Kostenservice prima op de hoogte gehouden.

Het is fijn te weten dat een organisatie als Kostenservice alles voor de klant regelt. Hoef zelf niets te doen.

Laan Corpus den Hoorn 300

9728JT Groningen

Over Kostenservice.nl

Elk jaar een goedkoop energiecontract. Dat kunt u gewoon laten regelen! Door 1x gratis in te schrijven, krijgt u gegarandeerd ieder jaar een scherpe nieuwe deal voor uw gas en licht. Automatisch, zonder dat u zelf nog iets hoeft te doen. Ons team neemt het gedoe volledig uit handen.