perfecte service en duidelijkheid

prima geholpen en snelle afwikkeling nieuw contract

Ik heb geen inzicht in mijn verbruik.

Ik heb geen inzicht in mijn verbruik bij Budget Energie, terwijl ik eerder maandelijks een overzicht ontving. Maar Kostenservice heeft na mijn eerdere beoordeling toegezegd Budget Energie daar op aan te zullen spreken, dus ik wacht af.

goed verlopen

Het is allemaal goed verlopen. Alleen ben ik nu benieuwd naar de datum van de jaar nota. Want met de overstap ben ik bij dezelfde energieleverancier terecht gekomen als waar ik al zat. En die leverancier , Budget Energie, rekent altijd van januari t/m december. Ongeacht de datum waarop je een contract afsluit.

Het was lastig om te zien hoe de toekomstige energierekening er uit zou gaan zien.

Ook dat inloggen is voor mij een probleem. Daar stuitte het op, denk ik. Voor mij moet het ook handig zijn om te communiceren als ik iets te bespreken zou hebben.

Goede prijs, overstap zonder gedoe. Helemaal tevreden.

prima geregeld

Alles snel en prima geregeld. Een aanrader.

Ontzorgen

Ik vind het buitengewoon plezierig dat ik me niet hoef bezig te houden en/of te checken welke energieleverancier voor mij het beste EN de voordeligste is.

Denk dat we op de goede wegzijn

Als jullie je in zetten voor de laagste energie prijs en op deze manier Ga ikhier mee door Gett

Hoe makkelijk kan het zijn

In het doolhofvan energieleveranciers is er bijna geen doorkomen aan. Bij Kostenservice hoef je iets meer om te kijken. Alles wordt keurig voor je geregeld en goed gecommuniceerd. Ik geef het met een gerust gevoel over.

Riekt naaroplichting

Ik ben overgestapt op Budget Energie omdat dit een stuk goedkoper leek dan mijn toenmalige energie-leveraar (Vandebron). Bij de start stelde Budget Energie voor, het maandelijks voorgeschotelde bedrag een flink stuk te verhogen (zelfs veel hoger dan wat ik tot dan toe had betaald) 'vanwege mijn verbruik'. Terwijl ik nota bene nog ruim €80,- terug heb ontvangen van mijn vorige leverancier! Opmerkelijke bewegingen in een tijd van dalende gasprijzen... Ik heb nu al spijt van mijn overstap!

Nemen veel denkwerk van ons als ouderen over.

moeten meer vragen wanneer contract afloopt

kost mij weer 100 euro dacht dat service meer inhoudt en ontzorgen

niet goed

bij het contact wat ik met Iinova gehad heb is er bij mij een misverstand ontstaan .ik heb begrepen dat mijn boete van de vorige leverancier vergoed zou worden. dat blijkt helaas niet zo te zijn waardoor wij nu de boete zelf moeten betalen en daardoor verdwijnt ons voordeel als sneeuw voor de zon . jammer.

Je hebt er geen omkijken naar. Op tijd krijg je een voorstel en als je akkoord gaat regelt de consumentenbond alles. Super!!

Overstap ging naadloos, maar .....

'k Begrijp niet meer waarom ik via Plus deze overstap heb gedaan, ik bemerk geen enkel voordeel en weet ook niet of er sprake was van een welkomstbonus

Bij de vorige zou mijn maandtermijn 200€ bijna 20€ goedkoper dan nu

Had ik beter verwacht Maar nu zit ik een jaar vast duurder dan eneco WAT JAMMER

Goede prijs en geen omkijken naar

Goede prijs en geen omkijken naar.

Alles werd goed geregeld.

Gied conyract en ik had er geen omkijken naar.

Zoals verwacht alles volgens plan gegaan.

Overstap ging geruisloos

goede ervaring, alles wordt geregeld zonder erop te hoeven letten.

na aanmelden kostenservice, wordt alles goed geregeld en ik heb er zelf niks voor hoeven doen of in de gaten te houden. ook fijn dat je niet verplicht wordt om op het aanbod in te gaan.

Bellers afwijzen, Just love it...

Hallo, u spreekt met: "energieleverancier 3" ik heb voor u... MAG ik u even onderbreken? U belt zinloos.. IK heb alles al geregeld joh! :) Doei!

Vlotte overstap zonder gedoe.

Zeer goed.

Zonder gedoe overstappen

Duidelijke communicatie rond de overstap. Alles wordt voor je geregeld; je hebt er geen omkijken naar.

Ik heb een boete gekregen van 100 euro,

Ik baal ontzettend, net begonnen mrt jullie om tebesparen en ik meende zelf te moeten bevestigen want nle deed een aanbod ter verlening dus ik dacht dat jullue die uitgezocht hadden... viel niet op af te dingen terwijl budget energie een zusterorganisatie is... Flauw hoor dat ze zelfstandig toch blijven proberen een aanbod te doen. Waar ik dusben ingetuind....

Laan Corpus den Hoorn 300

9728JT Groningen

Over Kostenservice.nl

Elk jaar een goedkoop energiecontract. Dat kunt u gewoon laten regelen! Door 1x gratis in te schrijven, krijgt u gegarandeerd ieder jaar een scherpe nieuwe deal voor uw gas en licht. Automatisch, zonder dat u zelf nog iets hoeft te doen. Ons team neemt het gedoe volledig uit handen.