Overgang vlekkeloos verlopen

NLE heeft zich, na herhaald aandringen om bij hen te blijven, keurig afgemeld en verteld hoe het verder zou gaan met onder andere de meterstanden. Enige dagen na de overgang heb ik de meterstanden van Budget energie ontvangen. Deze meterstanden gaan ook naar NLE om de eindafrekening te maken hetgeen wel een behoorlijk aantal weken kon duren. Ik kan dus nog niets zeggen over de eventuele besparing en de afwikkeling van de eindafrekening.

Alles is goed geregeld.

Je hoeft er niet bij na te denken en je krijgt een goed aanbod.

Snelle en duidelijke afhandeling

Alles goed

Alles goed geregeld dank je wel

gemengde gevoelens!

In Uw mail van 27-10-2020 meldde U, dat er een aanbod voor mij was geregeld bij Innova, waarmee ik op jaarbasis € 247,61 voordeliger uit zou zijn. Bij Engie betaalde ik maandelijks € 165,= Bij de jaarafrekening moest ik € 30,= bijbetalen. Nu heb ik van Innova bericht gehad, dat ik per maand € 178,= ga betalen. Dus € 13,= per maand meer!!! Vraag: Hoe komt U aan die € 247,61 VOORDEEL??

Geen enkel probleem ondervonden

Prima, je geeft je op en alles wordt voor je geregeld!

prettig en goed

toen er iets onduidelijk en moeilijk per E-mail uit te leggen was, werd ik voor toelichting opgebeld en ervoer dat als een fijne service

Probleemloos geregeld!

Alles in orde.

soepele overgang

zowel voor als na de overgangsdatum duidelijke informatie

Duidelijk

Duidelijke berichtgeving. Het aanbod is vroegtijdig beschikbaar. Ik vraag mij af of er daarna wellicht nog een beter aanbod was geweest.

Zorgeloos

Doordat alles vergeleken wordt hoef je daar zelf geen tijd voor vrij te maken

Regel het maar.

De beloofde gouden bergen van al die vergelijkers blijven uit... Ga geen moeite meer doen regel het ieder jaar maar voor me. En dank, niets meer hoeven, ideaal en waar als een bus. Top!

Zeer gemakkelijk

Makkelijk overstappen zonder dat je er naar om hoeft te kijken,

Goed gedaan

Ik was reeds klant van budget , het contract is door uw toedoen met een jaar verlengd. Helaas kreeg ik geen bonus.is dit wel juist? Voorts:als u een contract voor mij afsluit is het dan nog mogelijk dit te weigeren?

Goed geregeld. Kon daarom elk telefoontje

Kon elk telefoontje afdoen door te zeggen “ ik heb het al geregeld”

is prima tot nu toe met dank!!

ja

Eerst klopte de overgang datum niet moest daarvoor bellen

Overstappen naar andere leverancier zonder gedoe

Na een email alles geweldig geregeld.

Zonder enige bemoeienis van mij alles top geregeld

Top door plus geregeld

Overstap vlekkeloos geregeld, hoefde er weinig voor te doen. Helemaal top!

Toch bespaart!

Moest na overstap meer gaan betalen dan vorig jaar.. buurman die nooit overstapt gevraagd en die gaat nóg meer betalen per maand in vergelijking met 2020. Bespaar dus blijkbaar wel degelijk tov niet overstappen. Kostenservive gevraagd mij te bellen, ook hun uitleg was duidelijk en logisch mbt het meer betalen pmnd. Top!

Goed geregeld

Wij hebben nog steeds geen afrekening van NLE gehad. Deze maand dus dubbel betaald aan zowel NLE als Budget Energie. Hoe lang gaat dit duren?l

zeer slechte service

Ik had een meerjarig contract bij NLE. Per abuis heb ik een contract bij Budget afgesloten in een periode dat ik er met mijn hoofd niet goed bij was. Reken dan vooral niet op enige vorm van begrip...gewoon de 50 euro boete betalen als je het contract niet wil.

Heerlijk alles wordt voor je gedaan

Een zeer goede service overstap zonder problemen verlopen. Top!

Alles prima verlopen. Aanmelden was een fluitje van een cent en de overgang naar de nieuwe leverancier is vlekkeloos verlopen.

Laan Corpus den Hoorn 300

9728JT Groningen

Over Kostenservice.nl

Elk jaar een goedkoop energiecontract. Dat kunt u gewoon laten regelen! Door 1x gratis in te schrijven, krijgt u gegarandeerd ieder jaar een scherpe nieuwe deal voor uw gas en licht. Automatisch, zonder dat u zelf nog iets hoeft te doen. Ons team neemt het gedoe volledig uit handen.