Op tijd en goed geïnformeerd; correcte uitvoering, geen omkijken naar

Op tijd en goed geïnformeerd over de eerstvolgende wijziging van leverancier; correct uitgevoerd en geen omkijken naar gehad.

Heel sympathiek en geen omkijken!

Uitstekend.

Prima geregeld.

Ik heb echter toch weer besloten om met mijn vorige leverancier in zee te gaan. Eventuele boete wordt door die maatschappij betaald. U hoeft voor komende jaren niets meer voor mij te regelen aangezien ik een contract heb getekend voor de komende 3 jaar. Ook andere zaken hoeft u niet meer te regelen, dus uw activiteiten voor mij kunt u dus stoppen.

Van alle gedoe af, heerlijk en tegelijk het gevoel een redelijk bedrag voor energie te betalen

Tevreden met communicatie via mail en in mijn geval ook per telefoon; prettig om even een stem te horen (“u hoeft niets te doen”)

Tot nu toe prima geregeld.

Overstap en start zonder problemen verlopen.

Ging bijna vanzelf.

Inschrijven, en verder niet meer naar omkijken. Heel prettig. Het enige dat ik miste was een bericht op de dag zelf dat het goed was gegaan. Dat kwam pas een paar dagen later.

Geen gedoe

Heerlijk om een derde partij te hebben die voor jou de beste energie deal onderhandeld met bedrijven. Ook wel eens fijn om tegen de telefoontjes van de energie bedrijven te kunnen zeggen 'geen intresse' prima geregeld.

Zorgenloos

Prima geregeld. Geen uitzoekwerk. Geen gestres. Gemak dient de mens.

Oké helemaal jij

Gewoon oké

Bevalt uitstekend

Na zo'n 45 jaar Essent klant te zijn geweest, ben ik via familie terecht gekomen bij 'Kostenservice'. (01-04-2020)Zelf uitzoeken vond ik nagenoeg onmogelijk ivm allerlei bijkomende kosten. Kostenservice zorgt voor prima deals. Wat mij zeer verbaasde, was de halvering van het vastrecht.

Een fluitje van een cent.

Vlot verloop van begeleiding en informatievoorziening door Consumentenbond. Je hoeft alleen te lezen en te bevestigen en het is voor je geregeld. Zonder kopzorgen. Als van een leien dakje.

Overstap goed geregeld

Verder kan ik er nu nog weinig over zeggen

Alles wordt perfect geregeld

Eigenlijk niets aan toe te voegen. Gewoon perfecte service.

Geen gedoe meer

Alles is weer prima geregeld (2e jaar op rij). Geen omkijken naar!

Goed geregeld door ANBO!

Wij hoefden allen maar door te geven dat we wilden veranderen van energiebedrijf, de rest regelde de ANBO voor ons. Bedankt!

Helemaal goed

Mijn overstap is geruisloos verlopen

Prima geregeld, geen omkijken naar!

Geen enkel probleem ondervonden, alles volgens afspraak verlopen. Uitstekende dienstverlening.

Kostenservice heeft een nog voordeliger contract afgesloten met dezelfde energieleverancier. Vlekkeloos verlopen. Ik kan het iedereen aanraden.

gemakkelijk en goed

De nieuwe contracten komen min of meer uit de lucht vallen zonder dat duidelijk is dat Kostenservice.nl dat heeft beslist. Een emailtje van Kostenservice met de naam van de nieuw gekozen leverancier wordt zeer op prijs gesteld.

pas 1 mnd nieuwe energie leverancier

zie boven

Redelijk tevreden

Het aanbod kwam wel erg vroeg t.o.v. de datum waarop mijn lopende contract zou gaan verlopen. Na mijn acceptatie bleef het vervolgens HEEL lang stil. Pas tegen de overstapdatum kwam er weer nader bericht. Daarna verliep de overstap goed. In de tussentijd kreeg ik aanbieding na aanbieding van mijn lopende energieleverancier (Budget Energie). Ik kon niet overzien of hun nieuwe aanbiedingen nog beter waren dan wat Innova aanbood. Of Innova nu echt goedkoper is dan Budget Energie is nog maar de vraag. Het maandbedrag is nu in ieder geval €2,- hoger. Dus ik wacht maar af tot de eindafrekening in 2022. Verwarrend vond ik ook dat ik enerzijds bij Kosterservice was aangesloten, maar anderzijds ook geregeld mal kreeg van de Consumentenbond om mij aan te sluiten bij een jaarlijks energiecollectief.

Zie hier onder !

De overstap is prima verlopen !

Heel goed. Alles soepel verlopen

Ok

Prima geregeld

De overgang is soepel verlopen. Het contact met de medewerkers was ook prima.

Laan Corpus den Hoorn 300

9728JT Groningen

Over Kostenservice.nl

Elk jaar een goedkoop energiecontract. Dat kunt u gewoon laten regelen! Door 1x gratis in te schrijven, krijgt u gegarandeerd ieder jaar een scherpe nieuwe deal voor uw gas en licht. Automatisch, zonder dat u zelf nog iets hoeft te doen. Ons team neemt het gedoe volledig uit handen.