Goed geprijsd en snel geleverd

Prijs is concurrerend, artikelen zijn snel geleverd en zorgvuldig verpakt. Niks op aan te merken.

perfect!

Snelle levering en duidelijke website

Erg goed

Goed product !

beleefd aan de telefoon en snel de bestelling binnen

nu even niet goed, nl niet geleverd

We hebben een bestelling gedaan , maar helaas is het nog steeds niet geleverd. Dus.... we zijn nu even niet blij!!

Snelle en correcte service

Gemakkelijk te bestellen en superdirecte levering.

Telefonisch zeer behulpzaam en de levering was perfect.

Prettig dat ze telefonisch direct bereikbaar waren, medewerkster was zeer behulpzaam, bestellen ging makkelijk en mijn bestelling werdt correct geleverd. Én ik ben blij met mijn bestelling, de producten zijn onbeschadigd en van een goede kwaliteit.

Altijd goed geregeld

lekker snel bezorgd

xxx

Bestelling werd snel afgeleverd.

Bezorging met post NL is niet goed bellen aan en zijn binnen 1 minuut weer vertrokken en dan mag je het pakketje een dag later gaan afhaken.

snelle levering en afhandeling

Voor het eerst spullen besteld. Snel geleverd en een foutje in deze levering goed opgelost. Telefonisch goed bereikbaar.

Gewoon goed

Een mix van geuren in 1 doosje is heel fijn omdat je telkens n nieuw geurtje kan gebruiken. Snel geleverd zonder poespas gewoon goed.

makkelijk bestellen, snel geleverd, een stuk goedkoper als bij de concurrentie.

Voordelig

Kwaliteit en voordelig

Snelle aflevering

Snel Aflevering

Scherpe prijs en vlot geleverd

Scherpe prijs en vlot geleverd

net wat ik nodig had

was op het werk de Tork sleutel voor de handdoekrolllen kwijtgeraakt, na even zoeken precies de site die ik nodig had. Dank je wel

Goede prijs snelle levering alleen jammer dat niet alles in een keer geleverd wordt dit ivm milieu extra km

Kwaliteit, snel goede prijs.

Snelle levering en scherpe prijs

Alles naar verwachting geleverd

Correcte service

Snelle levering, giede klantenservice

Prima wc papier voor een nog beter prijs

Goede service, snelle levering, prima contact en een lage prijs. Wat wil je nog meer.

Topper

Energiebaan 7