Prima foamzeep voor een concurrerende prijs.

Snelle levering. Ik had graag 5 sterren willen geven, maar het feit dat men geld voor een creditcard betaling vraagt heeft mij doen besluiten om 4 sterren te geven. Dit komt zelden voor...............

Zeer snelle en goede levering

Jammer dat de rollen steeds kleiner worden en de prijs omhoog gaat

Snelle en goede levering

Fijn.bedrijf

Goede kwaliteit, snelle bezorging. Nette prijzen

Goede kwalitiet met goede prijzen.

We zijn vaste klanten al 4 jaar van deze bedrijf. Wij gebruiken bijna 4 jaar handschonen en papieren van ze. De producten zijn met hoge kwaliteit en lage prijzen. We zijn heel tevreden en aanbevolen het op alle consumeren.

Mooie prijs en levering volgens afspraak

Levering maar wel netjes op tijd en voor een scherpe prijs!

Goedkoop en goede kwaliteit

Kwaliteit en prijs zijn top,snelle levering

Snelle levering van producten ,goede prijzen

Trage leveringstijd.

Papier kwaliteit van de onderzoekstafel rollen van 60 cm breed lijkt minder te zijn dan vorige keren. Daarnaast 4 dagen moeten wachten op mojn bestelling. Is niet meer van deze tijd.

Geweldig!!

Zeer goed blijf Zo door gaan!!!

Snelle service en een goede prijs/kwaliteit verhouding

Vier vuilnisbakken besteld en geleverd gekregen. Alles netjes verlopen echter bij levering blijkt de verpakking van een van de vuilnisbakken erg nat en wijkt de kleur van een van de vuilnisbakken af van de overige drie.

Bestelling nog niet bezorgd

Helaas heb ik mijn bestelling nog niet binnen. Het adres waar op de bestelling bezorgd moet worden is: K. Stedehouder Oude Bovendijk 282 3046 NM Rotterdam

Goede en snelle levering

Duidelijke website, scherpe prijzen en snel geleverd.

Goede betrouwbare webshop.

Goede producten, kwaliteit en prijs Goede communicatie met de klant en neemt de klant serieus

Goed dank wel

Snelle levering en produkt is zoals besteld.

snelle levering en kwaliteit

Dit was mijn eerste bestelling en ik ben heel erg verrast. De producten zijn van zeer goede kwaliteit en de service is ook heel goed. Dankjewel

goed van levering

Snelle levering en goede kwaliteit

Precies dat wat ik al beschrijf in de titel

Prachtig op tijd

Snel en professioneel

Snelle reactie, ook bij vragen wordt het snel en adequaat opgepakt.

voldoende

Artikelen zijn goed, alleen jammer dat je als school niet op rekening kan bestellen. Verder is het een langere levertijd.

Energiebaan 7

3255 SB Oude Tonge