Dit is wat het zou moeten zijn toch? ik bestel iets en ik krijg het.

Zie boven

geweldig !

wat wel is vervelend is dat het doos is niet op ons adres bezorgd. moet ik bij post nl ophalen. Terwijl de gegevens is thuisadres.

Snel, simpel en voordeliger

Top ervaring

Ik ben heel tevreden

Uitstekend!

Overzichtelijke site, goede producten voor een uitstekende prijs. Een aanrader!

snelle correcte levering

goed product voor zeer schappelijke prijs! b= snel en correct geleverd

Snelle levering en de goedkoopste

Goed assortiment, prijsverschillen met andere websites zijn idioot, veel hogere prijzen. Wij bestellen hier graag.

Service is goed

Top produkten

Snelle service en goede produkten voor een prima prijs

Artikel zo als beschreven

Het is niet de eerste keer dat ik bestel zal hier nog bestellen en snelle levering

Snelle levering.

Snelle levering.

Prima kwaliteit en snel geleverd

Zeer positief

snelle levering en goede service

goede prijs, snel en veel leverbaar en goede service

Keurig,snel en correct

Snelle levering,keurig verpakt en prima product,blij mee,kan bij ons de boerencamping weer een tijdje vooruit!!

De levering is heel snel gegaan

Voelt niet goed.

Debiteurnummer: 1150660. Onze bestelling, met factuur 240031102, Artikel 100288 per stuk, 41,50, online geeft u aan 39,50. Het verschil is niet groot, het geeft geen goed gevoel. Tel. gemeld op 06-03-24, de mevrouw zag het ook op internet, mocht het retourneren !!!! niet gedaan, niets meer gehoord. Dus zoek ik het de volgende keer ergens anders.

Enkel lof

Voor mij was het de eerste keer dat ik iets bestelde bij Hygiënepapier. Ik vind de site van Hygiënepapier mooi overzichtelijk. Het is eenvoudig om de producten te vinden die je zoekt. Belangrijker nog is dat ik de producten die ik nodig had tegen wel heel scherpe prijzen kon bestellen. Bovendien lijkt de kwaliteit van de geleverde papierproducten uitstekend. Wat mij betreft een goede prijs-kwaliteit verhouding. Geen halszaak, maar de bestelde spullen werden snel geleverd. Al met al een plezierige ervaring; ik zal vaker bij Hygiënepapier bestellen.

Goed geleverd

Goed Afspraken correct uitgevoerd

Veel keus, snelle levering

Veel keus, snelle levering

vlotte afhandeling

Het bedrijf deed gewoon wat ze beloofde, niet meer en niet minder.

Snelle levering en duidelijke website

Eenvoudig bestellen en snelle levering tevens goede communicatie

aantrekkelijke prijzen

ik bestel daar best vaak omdat de prijzen aantrekkelijk zijn. Helaas het vervoersbedrijf beschadigd vaak de dozen en daarmee ook de inhoud. het leveren is ook niet meer zo snel als voorheen. dat waren eigenlijk wel de punten waarom ik hygienepapier verkoos boven onze eigen leverancier.

Fijne website, snelle levering

Super makkelijk

Makkelijke site, snel te bestellen en supersnelle levering

Energiebaan 7

3255 SB Oude Tonge