Super makkelijk

Makkelijke site, snel te bestellen en supersnelle levering

Snelle verwerking, slechte bezorging

Bezorging van 3 dozen werden in 3 etappes geleverd.

Snelle uitstekende service. Goedkoper dansfeest meeste aanbieders en hoog in kwaliteit

Als sportvereniging is het prettig om bij jullie inkopen te doen

Goed assortiment en messcherpe prijzen en prettige contact

Te vreden

Snel geleverd en prijs concurrerend

gewoon goed

snel eenvoudig goed eigenlijk zoals t altijd hoort te gaan

Bestelling geplaatst en binnen 3 werkdagen had ik het thuis. Zeker een aanrader

Snel en goed ingeleverd

Snel service

. Snel en goed verpakt

n.v.t.

makkelijk , niet duur , goede kwaliteit.

De product kwam op zijn tijd. kwaliteit van product was echt goed en prijs was perfect. Succes

top

top

zoals altijd dezelfde bestelling maar nog steeds dezelfde kwaliteit en levertijd

Goede behandeling

eerste bestelling verliep niet perfect

Ik had mijn eerste bestelling geplaatst en een artikel ontvangen die volgens de website UIT HET ASSORTIMENT is. FOUTJE De vervanger die werd voorgesteld heb ik besteld, maar dus niet gekregen. Dit artikel was helderweg duurder. Ik stelde voor om de goedkopere zending te houden en het verschil in geld terug te ontvangen. Dit ging zo niet ik moest maar foto's sturen en de zending terugsturen. Later kreeg ik een mailtje of ik akkoord ging met terugbetaling???? Opgelost!

helemaal goed

Bestelling wordt na bestelen volt geleverd.

Tevreden met de snelle levering

Niet elke bestelling is er binnen een paar werkdagen, in het verleden heeft een bestelling soms wel even geduurd. Afgelopen week was de bestelling binnen no - time binnen. Altijd tevreden met de klantenservice en het bestel gemak. De prijzen gaan ook marktconform zowel omhoog als naar beneden. Tevreden klant hier.

Duidelijke website, betaalbare producten, zeer snelle levering.

Duidelijke website, betaalbare producten, zeer snelle levering.

Goed reactie hoor

Mijn bestelen gelijk 3 - 4 dagen binnengekomen

Super afhandeling

Makkelijk kunnen vinden wat ik zocht. Snelle afhandeling en snelle bezorging. Artikelen voor een goede (lage) prijs. Zeker een bedrijf waar ik vaker terug ga komen.

uitstekend

snelle levering na bestellen

website kan overzichtelijker

Slecht

Geven aan de items binnen 1-3 dagen te versturen. Met die info daar een bestelling gedaan. Versturen dan pas na 10dgn zonder enige vorm van communicatie. Dat was 1x en nooit weer.

prima geregegeld

goede prijs snel geleverd in prima verpakking. en een hele sympathieke chauffeur.

Energiebaan 7

3255 SB Oude Tonge