Duidelijkheid.

Bij mijn vragen over wat ik zocht, zeer korte en duidelijke antwoorden! Vakkennis!

goed geholpen door klantenservice

ik ben particulier en haal mijn spullen van zeep en handdoekjes hier vandaan. Goede service en eerlijk in hun adviezen.

Aardig en behulpzaam personeel en snelle levering.

zoals altijd al ging alles perfect!

Ik doe al vele jaren wc-papier en poetsdoeken bij Hygienepapier.nl En daar ben ik zeer tevreden over de duidelijkheid van de website en het afwikkelen en afleveren van mijn bestellingen.

Goede Service en snel bezorgd

Goede klantenservice

Bestelling en levering verlopen soepel

Snel geleverd, en beter dan de "A-merken".

Bestelling prima,

Tot op nu 11/3 hebben we nog niets ontvangen.

Heel tevreden

Goeie kwaliteit,snelle bezorging,mooie prijs

goed maar gedeelde levering

Goed maar niet fijn om een bestelling in twee delen te ontvangen. Houd in dat je twee keer thuis moet zijn om je bestelling aan te nemen. Welke zeer vervelend te noemen is om dat de bezorging wel kenbaar maakt op welke dag en tijd ze leveren maar het tijdslot enkele uren bevat.

prima en op tijd geleverd

Oké

super bedrijf snelle en correcte leveringen.

Prima bedrijf.

Goed geregeld

Top zaak

Snel geleverd, product voldoet niet geheel aan verwachting

Plastic bierbekers van 250 ml gekocht, helaas kan er maar 200 ml bier in. Jammer, was fijn geweest als dit beter aangegeven werd.

toppie

Toppie

Heel tevreden

snelle levering, goeie prijs-kwaliteit, zeer behulpzaam.

Goed product,duidelijke site

slecht

We hebben 2 dozen van artikel 120289 besteld en 3 dozen van artikel 110253. Er is geleverd 2 dozen van artikel 120289 en 1 doos van artikel 110253.

perfect

goed geleverd zoals belooft en prijs ook scherp

Ze hebben er alles aan gedaan om het pakket te bezorgen.

Ik ben zeer tevreden

Duidelijke website en snelle levering

Heel positief.

Ik heb tot nu toe alleen maar een positief beeld van Hygiënepapier, het is heel overzichtelijk, wordt goed op de hoogte gehouden van de gedane bestelling en levering van de bestelde artikelen. Gaat heel goed zo. Onze dank hiervoor. Groet, Toine

keigoed

geleverd volgens afspraak