Verkeerde handschoenen geleverd

Ik bestel steeds opnieuw dezelfde dunne medium gepoederde handschoenen. Vorige keer waren de verkeerde handschoenen verzonden. Dat kan gebeuren Geen tijd om ze terug te sturen, in een egelopvang kun je niet zonder handschoenen. Ze zijn echter dik, stug, ongepoederd, plakkerig en afschuwelijk met aan en uittrekken. Een baby egeltje kan ik er niet mee flessen, schoonmaken of wat dan ook. Bij mijn volgende bestelling kreeg ik weer de verkeerde, omdat wat ik had besteld op was. Ik verwacht dat als ik een bestelling doe, er niet een vervanging wordt gestuurd wat ik uit mijn bestelbevestiging moet halen Dan moet ik een melding krijgen dat wat ik wil bestellen niet voorradig is. Nu zit ik met nog een doos van duizend handschoenen, aangebroken, want ik kan niet zonder. Tien ik belde wad de boodschap dat ik maar in mijn bestelbevestiging had moeten kijken. Dan had ik het nog kunnen stoppen??? Wat een onzin. Als ik iets bestel wat niet op voorraad is, verwacht ik dat dat meteen duidelijk is en dat ik dan zelf iets moet uitzoeken ter vervanging of van de bestelling afzie.

Goedemiddag Rianne, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een review voor ons achter te laten. Vervelend om te horen dat u niet tevreden bent over onze service. Ik vind het vrij bijzonder, en tevens ook een beetje gek om je review te lezen. Wij hebben elkaar van de week ongeveer 20 minuten aan de telefoon gehad, en hier uitgebreid over gesproken en je gaf zelf ook toe dat je inderdaad je bestelling had moeten controleren. Hoe jij ons gesprek hier omschrijft is natuurlijk niet wat er gezegd is. Wij staan onze klanten niet op deze toon te woord. Je hebt zelfs zelf nog je excuses aan mij aangeboden omdat je zo geirriteerd op mij reageerde. Ik heb je nog aangeboden om de niet aangebroken doosjes te retourneren en misschien een ander type op te sturen, of een andere maat maar niets was waar je naar zocht. In mijn opzicht hebben we het gesprek met elkaar goed afgesloten, en zou je mij nog bellen wanneer je een volgende bestelling zou plaatsen met de vraag of de gepoederde handschoenen er weer zijn. Met vriendelijke groet, Daphne van de klantenservice

Top geregeld

Bestelling gedaan en de volgende dag konden we gebruik maken van deze bestelling. Alle netjes verpakt, en heel aangekomen. Volgende bestelling is op komst.

Zeer snelle levering

Prima snelle levering

Alle verwachtingen zijn ingelost

Enkel de vervoersmaatschappij hun Track and Trace kon beter

vlotte levering

vlotte levering

Top levering

Goed materiaal, snelle levering.

Fijn toiletpapier en word snel geleverd

Steelandt Jean-Marc

Bonjour Mme Mr, Je souhaiterais recevoir vos informations en français. Cordialement Steelandt Jean-Marc 0477 35 27 29 Carrera Product

Goed product

al meerdere malen toiletpapier besteld prima kwaliteit en snelle levering !

Tevreden over het product maar niet over de levering

Ik heb nu al meerdere keren besteld de laatste keer vorige week heeft de bezorger het pakket in een totaal andere straat bij mensen die op vakantie waren voor de deur gelegd. Dankzij de buren die dit hadden gezien en mijn pakket hebben gebracht heb ik tochten spullen gekregen

Snel en alles compleet

Alles wat ik bestel komt snel aan. En alles is tot nu toe altijd compleet geweest. Ook de produkten zijn prima. En een stuk goedkoper dan bijv. De Sligro

Netjes en snel geleverd

Snelle levering, competitieve prijzen

Ruim aanbod, gemakkelijke on line ervaring, snelle levering en zeer competitieve prijzen. Kortom, gewoon een aanrader.

heb verder nog geen ervaring met het product, de voetbal zomerstop is nog niet afgelopen, dus daarna gaan we het meemaken. De levering is in ieder geval super snel. Ik moet bij aanbevelen een keuze maken en zet dus Ja maar voor het product weet ik het nog niet of het net zo goed is als het product dat ik hiervoor gebruikte en of ik het opnieuw zou bestellen.

Heel snelle en correcte service!

Na bestelling on line te hebben doorgegeven krijg ik heel duidelijk uitleg over wanneer mijn order zal geleverd worden. Termijn van levering is ook redelijk kort dus heel snelle levering.

Perfect!! Extreem snelle levering

Makkelijk gevonden wat ik zocht!! En de volgende dag al in huis!

Prima ervaring.

Veel keus en goede prijs- en kwaliteitsverhouding. Betrouwbaar. Snelle levering. Aanrader.

goed, jammer dat het een deellevering was

Service gericht

Alvast deel van de bestelling gestuurd daar de rest niet voorradig was

snel en goed

Plezierig bedrijf.

Plezierig en klantvriendelijk bedrijf en heel fijn dat je jouw bestelling ook kunt afhalen.

Leveren snel en zijn goedkoop!

Leveren snel en zijn goedkoop! En....hebben een zeer nette klantenservice!

Snel

Snel en optijd