Prima advies snelle levering

Nvt

Geweldige service en prijzen

Scherpste prijs en snelle levering

Bij Hygienepapier uitgekomen door de scherpste prijs voor vaatwastabletten. Dat was fijn en de levering was ook nog eens snel. Top!

zonder problemen geleverd

Het materiaal dat ik zocht, kloppende omschrijving, netjes geprijsd. Correct geleverd.

vlotte en correcte levering

zie reactie boven

Goed en veilig verpakt, snelle levering

Tork arvalbakje

Zoals bij tork,is deze mini afval bakje 5L ook weer een juste aanvulling voor in mijn huis Nu is deze voor in mijn hobby ruimte Zeer handig in monteren aan de wand Zeer handig in gebruik Goede kwalitijd En vooral snelle levering

Gewoon slecht

De levering is ronduit slecht duurt lang voordat überhaupt de bestelling wordt geleverd en als hij dan wordt geleverd na twee weken , komt alles in delen. Heeft bij elkaar nog twee weken geduurd voor dat uiteindelijk alles wat besteld was ook daadwerkelijk binnen was.

bestelling prima verwerkt

werkt prima

snel geleverd prima

goede ervaringen

Goede producten,snelle levering en goede prijs!!

Snelle levering van een goed product

Snelle en vlekkeloze levering van een goed product

Snel geleverd en goed verpakt. Schappelijke prijzen, zeker als je het met andere shops vergelijkt. Chapeau.

Prijs/kwaliteit top !

Bestelling netjes optijd geleverd. Dat PostNL het pakket onbeheerd in de regen voor de deur gezet had kan Hygienepapier.nl niets aan doen. Goede producten, bevalt prima.

Super snel en goed verpakt

Binnen 1 dag geleverd en ook nog betaalbaar.

netjes en alles op tijd

Goede product omschrijving

Ziet er goed uit

Het aperaat ziet er goed uit, werk ook verfrissend. Ben benieuwd hoe lang een cassette mee gaat, het js toch wel prijzig. Maar als het de aangegeven tijd mee gaat, is het dat geld zeker waard.

Very nice paper

Altijd de goedkoopste

Beste prijs kwaliteit

Wat een deal!

Ik kon het niet geloven voor die prijs , maar is gewoon geleverd. Perfecte oplossing. Gewoon ook snel binne , duurde niet eens lang dat leveren. Ik koop voortaan hier.

Precies wat ik nodig had

Netjes en correct afgeleverd

Goed product