Vlotte bestelling en levering

Overzichtelijke website en perfecte levering

Top shop

Sleuteltje van de torx rol houder kapot. Hygiëne papier had deze liggen. Snel verzonden en ontvangen. Enigste grote nadeel zijn de verzendkosten je betaald pakket kosten voor iets wat ook door de prievenbuwnhad gepast.

goed snel en compact

Ik zal vaker voor mijn bedrijf van hygienepapier gaan bestellen, dat is iets wat zeker is !

Producten snel geleverd.

perfect levring

super

Snelle levering en deugdelijk product

En ook nog voor een zeer prima prijs

Zeer teleurstellend

Heb 70mu vuilniszakken besteld, die ik ontvangen heb zijn voor geen kant 70mu, De omdoos is open geweest en dichtgeplakt met tape van de firma, Om elke rol zit een blanco wit bandje zonder aanduiding van de kwaliteit, Heb meer dan sterk de indruk dat het een kwestie is van omverpakken met een veel dunnere kwalitiet. Eens maar nooit meer . Een gemiste kans.

perfect

perfect product en stipte levering

Heel slecht

Pakket is laat gekomen,en ook niet goed. En retour is ook niet duidelijk hoe het moet.

alles naar tevredenheid

Alles prima geregeld en op tijd bezorgd

Had handschoenen ( medisch) nodig en kwam op deze website uit. Action had al lange tijd de medium uitvoering meer. Dus zodoende bij kwam ik bij Hygiënepapier uit.

Zeer tevreden over snelle levering en goede prijs/kwaliteit verhouding

Handdoeken dispencer zonder bevestigingsmateriaal

Eerst wordt de zeepdispenser geleverd. 3 Dagen daarna de fles voor in de dispenser. Nu moeten nog de handdoekendispenser en afvalbakken geleverd worden.

Keurig ingepakt en op tijd;-)

Alles naar wens

Alles na tevredenheid

Alles geleverd naar tevredenheid.

Meerdere keren besteld, altijd goed.

fijne service

nvt

Goede kwaliteit en snel geleverd.

Goed en snel.

Een prima levering service en kwaliteit.

Ik dacht dat er te weinig geleverd was. De klantenservice was erg vriendelijk en heeft mij goed geholpen. Het bleek dat het toiletpapier beter en compacter verpakt was. Ik had in mijn haast verkeerd geteld. Toen ik de klantenservice hierover vertelde , bleven de dames even vriendelijk. Ik heb al vaker toiletpapier gehaald . De kwaliteit en levering is altijd goed.

Perfekte deal

Heb Tork navulzakken handzeep besteld en was snel geregeld en ook snel geleverd top.

Dit was mijn eerste bestelling bij hygienepapier vlotte en nette levering goed verpakt en goede kwaliteit van de minirollen een aanbeveling

Energiebaan 7

3255 SB Oude Tonge