Matig

Levering te laat

Goede prijs, snelle levering

Goede prijs ,snelle levering

Prima levering

Prima levering, beetje jammer dat de product omschrijving in de webshop niet laat zien dat deze H2 iets kleiner en lichter is dan de normale.

prima geleverd volgens afspraak, duurt wel wat lang

prima producten prima duidelijke website kleine - is voor mij dat het 4 werkdagen duurt voor het er is, en dat de indruk word gewekt dat het direct word verstuurd.

tevreden

Ok verandering. Ik werd geholpen thanks

Levering was niet compleet maar snel opgelost

Er was een flacon uit de doos, na een telefoontje met de vriendelijke dame van de klantenservice werd dat snel opgelost. Prima! Gr Bart.

Goede producten, prijs en service!!

Voor de 2e keer hier gekocht, helemaal prima.

Het is een top bedrijf een dikke pre

Beschrijf ik als top ga zo door

Goede ervaring

Bedrijf goed bereikbaar Snelle levering

Product zoals omschreven, zeer tevreden

Klantvriendelijk bedrijf

Zeer goed zoals altijd

Prijs kwaliteit top Mooie website , snelle verzending . Aanrader .

Prima product en mooie prijzen

Ik koop in voor een middel groot bedrijf en veel producten zijn veel goedkoper bij jullie. Ik overweeg om op rekening bij jullie te gaan bestellen.

Product goed levering te lang

Product werd pas 2 dagen later verzonden

Als een kus in de bibs

Goed degelijke kwaliteit toiletpapier in zijn prijsbereik!i

Gewoon goed

Correct en snel

Ideale producten voor de klussers onder ons

Of het nu om schilderwerk gaat (doek voor gebruik terpentine bijv), het poetsen van je schoenen het reinigen van auto onderdelen of het verwijderen van overtollig vulmiddel (bij leidingwerk maar ook houtrotreparatie), de lappen zijn erg handig en de prijs is afgelopen jaren ook nog ongewijzigd gebleven. Dus top!

Scherpe prijs!

Geen verder commentaar.

Goede kwaliteiten papier

Ik ga deze leverancier zeker in de toekomst gebruiken

Alles goed gegaan

Alles goed gegaan

Top service!

Mooie producten en top service voor een nette prijs.

Ik vind het wat vreemd wanneer je meer besteld om geen verzendkosten te betalen, wordt er eerst een klein doosje gebracht en 2 dagen later de rest, lijkt mij ook in één keer te kunnen. En bovendien bestel ik 10 balen toiletpapier die weer per 2 in een grote doos worden verpakt. niet echt bewust met de afvalstroom bezig dus Maar over het algemeen ben ik tevreden, ruime keuze en goede prijzen groet Herman Spaan

Zoals gewoonlijk, prettig en makkelijk shoppen.

Snel en correcte levering!

Prima product

Prima product voor een concurrerende prijs. De levering liet wel even op zich wachten.

Late levering en geen pro aktieve communicatie

De goederen werden laat geleverd nadat we zelf het initiatief namen om te vragen naar de status

goed, levering duurt lang

goed, levering duurt lang