goed, levering duurt lang

goed, levering duurt lang

Snelle levering en goede prijs

Altijd vlot geleverd. Veel keuze papier met lage prijzen

Snel, goedkoop, goede kwaliteit handschoenen!

Ik bestel altijd bij hygiëne papier Ze zijn vriendelijk de service is perfect en goedkoper als andere groothandels. Ik raad hygiëne papier iedereen aan Abnormaal schoon

2 bezorgingen

Producten prima, prijs prima. Wat alleen jammer is, dat we 3 producten besteld hebben en dit in 2 leveringen werd bezorgd. Wij vinden dat je dit in deze tijd moet voorkomen. Zeker ook omdat de 2e levering maar een paar dagen na de eerste binnen kwam. Klein volume dit was absoluut niet nodig geweest. Jammer

Superservice

Meedenkend, behulpzaam en begrijpend dit zijn belangrijke aspecten in het zakelijke gebied en dat beheersen ze!!!

Niet tevreden

Niet gekregen wat ik besteld had. Leveringstijd was prima.

Slecht

Bestellingen werden in drie lichtingen bezorgd waarvan de derde nog steeds niet binnen is.

prima service

op tijd afgeleverd

Snelle levering, goed kwaliteit en goede service

Snelle levering, goed kwaliteit en goede service

Besteld en goed

Goed product snel bezorgd

De prijzen zijn echt veel lager dan de concurent! Levering mag soms iets sneller.

Vlot en correct

Steeds vlot en juist

Zeer goed!

Gewoon goed geregeld!

Snelle goede service

Snel, correct, overzichtelijk

Snel, correct, overzichtelijk

prima toilet papier

Het toilet papier is goed , en ik zou het zo weer bestellen en snel in huis goede afwerking prettig bedrijf. Bedankt hygienepapier.

goede prijzen ..

eerlijke prijzen zelfs voor dure merken en snelle bezorging

Veel later bezorgd dan vorige keer.

De bezorging duurde meer dan 3 dagen. Dat was erg jammer.

Prima aflevering.

Goede communicatie.

Papier is oké, de verzender heel slecht

Jullie verzenden met DPD en dat is jammer. Er is altijd wel wat daar. Via de app kun je afleveringen wijzigen, maar daar wordt niets mee gedaan. Ze zetten gewoon neer, als ze het maar kwijt zijn. In dit geval gewoon bij de buren van mijn medisch centrum, een buurt gebouw, dit is een behoorlijk stuk van het medisch centrum vandaan en. 2 dozen met rollen papier zijn zwaar en onhandig te verplaatsen. Dus een hele klus om weer op het originele adres te krijgen. Altijd gedoe. Als jullie verzender DPD blijft overweeg ik een andere leverancier

Teleurstellend

Al een paar keer hetzelfde artikel gekocht en elke keer is de verpakking stuk. Dit is geen hygiënische manier van handelen.

beloofd wat het doet en doet wat het beloofd .

al jaren afnemer en nog nooit teleurgesteld.

Energiebaan 7

3255 SB Oude Tonge