Wij kopen het product al regelmatig bij Hygiënepapier.nl en zijn nooit teleurgesteld

Snelle en goede service

Prima producten met zeer goede prijzen

Prima professionele schoonmaakproducten die zeer goed geprijsd zijn. Levering had echter veel sneller gemogen, of anders duidelijke updates over de levertijd. Nu moest ik zelf meermaals eerst contact leggen, dat was wat jammer. Verder een prima webshop, zou zeker weer bestellen.

Prima producten tegen een goede prijs.

Dit keer duurde de verzending wat langer, dit kwam door de feestdagen. Prima verpakt en de website werkt goed.

Snel bezorgd, pakket buiten neergezet!

Snelle bezorging wat fijn is, het pakket was echter buiten op een bankje gezet op zaterdag (maandag was er pas weer iemand aanwezig). Graag volgende keer onder afdak/carport zetten als het in het weekend bezorgd wordt.

Prettig en betaalbaar toiletpapier

Gemakkelijke bestelling via website. Goede levering. Prettig toiletpapier.

Concurrerende prijs en prima bezorging!

Super bedrijf

- Snelle, vriendelijke en betrouwbare helpdesk - super prijs - snelle verzending

Prima site

Het te benodigde product is gemakkelijk te vinden. Bestellen is eenvoudig en alles wordt netjes verpakt afgeleverd.

Dunne velletjes.

De dikte van het papier valt ons tegen.

Fijne webwinkel

Prima spul, en goedkoop

Prima poetsrollen, goede kwaliteit papier, goedkoop en snel geleverd.

Correct.

Vlugge correcte levering.

Snelle levering en nette prijs

Al de derde keer dat wij voor ons bedrijf handdoekpapier bij hygienepapier.nl hebben besteld. Bestelling wordt altijd keurig op tijd en netjes afgeleverd. Zeker aan te bevelen!

Zoals beloofd.

Mijn bestelling was in orde. Ik heb nitril handschoenen besteld, die doen waar ze voor gemaakt zijn. Het bestelproces ging makkelijk, en mijn bestelling is snel thuis bezorgd. Het enige wat ik vervelend vind, is het feit dat per mail 3 keer gevraagd word om mezelf "voor te stellen". Ik heb persoonlijk niets met webshops die zich voordoen als fysieke winkel. Maar dat is natuurlijk persoonlijk. Ik raad deze winkel aan op het moment dat je iets nodig hebt wat binnen hun assortiment ligt.

Snelle service en goede prijs

Goede prijs en kwaliteit met snelle service

Mooi de directe keurige terugkoppeling. Sociaal en betrokken.

Keurige behandeling snelle levering, chapeau.

goeie webshop

alles binnen no-time kunnen vinden,

Prima levering, no-nonsense en snel

De bestelling en levering gaat precies zoals het moet. goed en snel

Wel een zeer grote doos voor 2 rijtjes bekers !!

Snelle en goede levering Goed verpakt

Goed materiaal, snelle levering

Plastic bekertjes je drint er veel lekkerder uit dan die kartonnen bekertjes

Zolang ik ze kan bestellen Die plastiek bekertjes Blijf ik die bestellen geen kartonnen bekertjes daar drink ik echt niet lekker uit

Verrassend lage prijs

Verrassend lage prijs