Verrassend lage prijs

Verrassend lage prijs

Altijd snelle levering en netjes ingepakt. Niets op aan te merken!

vlotte afhandeling

Ondanks de feestdagen werd de bestelling mooi op tijd geleverd!

Klantvriendelijk

Levering duurt weken en gaat in gedeelten

4 artikelen besteld en betaald op 14 december. Ruim één week later 1 artikel geleverd gekregen. Enkele dagen later tweede artikel. Nu vandaag 4 januari zit nog steeds op twee artikelen te wachten. Hierover al drie keer telefonisch contact gezocht en word steeds opnieuw misleidende belofte gedaan dat het de volgende werkdag bezorgd zal worden. Ze verwijzen steeds naar hun bezorgdienst dat die het fout doet. Waardeloos, zo ga je toch niet met je klanten om!

goede voorlichting en snel geleverd.

Er werd een proef exemplaar van de handdoekjes gestuurd zodat ik ze kon zien en voelen.

Snelle en betaalbare levering

Ambivalent

Bestelling kwam in 2 keer, geen melding daarvan gezien. Late levering, wellicht door feestdagen. Bestellingdat/tijd kon niet worden aangepast en Werd daardoor op bezorgd op momenten dat onze praktijk niet open was.

De levering

Om dat het goed is bij jullie

Slechte levering

Levering duurde lang, zelf nog een mail moeten sturen helaas. Product wel prima

Scherp geprijsd product

Toilet papier en poets rollen besteld alles scherp aan de prijs binnen 2 dagen binnen. Goed bedrijf

Ze blijven de beste!

Een kleine of een grote bestelling, altijd de vetrouwde service

prima product en snelle levering

prima product en snelle levering

Goed geholpen

Ik had een tijd geleden verkeerde handdoeken besteld. Ik wist niet welke maat ik moest bestellen, met hulp van Hygienepapier, kunnen mijn klanten weer hun handen drogen na toilet bezoek! Dank je wel!

Een van de 2 winkels die de goedkoopste in grote getale plastic bekers nog kan leveren!!

U bent de goedkoopste van de nog andere verkoper van plastic bekers. Hoe lang dit produkt nog in de markt blijft is onzeker, maar ik hoop nog lang!! Paul

alles ok

Vlotte verzending, goede kwaliteit van de servetten

Slechte ervaringen met telefoniste ( vrouw)

Super jammer dat iemand bij jullie werk wat zo arrogant is.... Ik ben super ontevreden over jullie contact persoon. Ik heb 29.12.2023 gebeld Ik heb geen informatie gekregen over ander deel van mijn besteling en is veel op tijd niet bezorgen.

Goed geregeld

producten goed en snelle levering

Tip: als er een aantal voorwerpen met een relatief groot gewicht zijn, is het beter ze niet allemaal aan een kant in de doos te plaatsen.

Knudde de bezorging van DPD

Bezorger geeft aan aan de deur geweest te zijn maar niemand thuis getroffen. Chauffeur is langs gereden. Pakket was niet in pikupcentre maar in DPD magazijn. De kerstdagen in ogenschouw genomen hebben wij ons pakket nog niet ontvangen. We wachten af.

Voldoet aan de verwachtingen

Snelle levering, reeds 2de bestelling.

Helder simpel en snel

Helder simpel en snel

Snel

Poerspapier besteld van een goede kwaliteit en een goede prijs. Levering was ook snel

Accuraat

Snel en keurig verzorgd