Prima bedrijf

Top kwaliteit

Snelle verzending, goede kwaliteit

Goede prijskwaliteit verhouding. Communicatie kan zeker beter, het is onduidelijk als een bestelling in meerdere zendingen geleverd wordt, dat kan wel als notitie erbij. Nu lijkt het bij de eerste zending alsof iets vergeten is.

Helemaal top

Goede en snelle levering

Zie beneden.

Het papier is papier en voldoet goed. De verpakking deze keer werd ik niet blij van alle rollen gedrukt en platgedrukt. Jammer.

Altijd goed

Snel geleverd en mooie prijzen

niet positief

nog steeds geen papierenhanddoekjes ontvangen

Goedemorgen, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een review voor ons achter te laten. Vervelend om te horen dat u niet tevreden bent over onze service. Wij doen er alles aan om onze service te verbeteren. Ik zie dat uw pakket in het sorteercentrum van DPD is aangekomen vandaag, u zult dit zelf allemaal in de track en trace die we verstuurd hebben. Helaas heeft DPD wat vertraging. Het pakket is onderweg en zal zo snel mogelijk bij u uitgeleverd worden. Onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Daphne van de klantenservice

Heb mijn zending nog steeds niet ontvangen.

Heb vorige week donderdag een bestelling geplaatst nog niks ontvangen heb dpd gebeld fout ligt bij U vrijdags om 9 uur s avonds afgehaald de rest fout van dpd nog niks gekregen bedankt.

Goedemorgen, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een review voor ons achter te laten. Vervelend om te horen dat u niet tevreden bent over onze service. Wij doen er alles aan om onze service te verbeteren. Ik zie dat uw pakket in uitlevering is vandaag, u zult dit zelf ook allemaal gezien hebben in de track en trace die we verstuurd hebben. Hierin is ook te zien dat uw bestelling direct de volgende dag verstuurd is. Helaas heeft DPD wat vertraging gehad. Met vriendelijke groet, Daphne van de klantenservice

Snel, super, Toppie.

Goede prijs/kwaliteit

Op zich goede prijs/kwaliteitverhouding. Alleen de verzending duurde langer dan normaal

geschikte prijs snelle levering

diverse keren besteld. goede kwaliteit, geschikte prijs ensnelle levering

Goed en snel

Goed en snel geleverd Alleen bezorging met de dpd is ruk.

Pakket vandaag 3 dagen later als gepland bezorgd

De levering door dpd is al voor de derde keer uitgesteld. Eerst vrijdag,daarna zaterdag en nu wordt het vandaag. Ik ben benieuwd. Pakket vandaag in goede staat ontvangen. Ook het juiste ontvangen. Middels mail wordt wel aandacht besteed aan de bestelling.zou alleen in de mail het telefoonnummer graag vermeld zien van de klantenservice. Aangezien het geleverde artikel is wat het moet zijn, herzie ik mijn mening

Goedemorgen, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een review voor ons achter te laten. Wij doen er alles aan om onze service te verbeteren. Mocht het pakket niet geleverd worden dan hoor ik het graag via onze klantenservice :) Met vriendelijke groet, Daphne van de klantenservice

top

ruime keuze aan spullen voor een goede prijs

Degelijk bedrijf met prima producten tegen een zeer goede prijs.

Snel geleverde producten, verder niets op aan te merken, gewoon goed.

Zeer goed zoals altijd .

Snel

Snel leveren en kwaliteit

De artikelen die ik had besteld zijn prima en voor een nette prijs. Goed verpakt en snel verzonden , dus zeker voor herhaling vatbaar.

Snelle levering!

3 grote dozen.

Goed koper is nergens te vinden

Snelle levering en kwaliteit

Snel en goed (koop)

Wij zochten een alternatief voor poetspapier en kwamen bij hgienepapier uit. Mooie website, eenvoudig te bestellen en scherpe prijzen. Gelukkig werd het ook nog eens snel geleverd

Te spreken over de service

Ging wat fout met bezorging, ben meerdere malen gebeld door klantenservice. Fijn dat bedrijf initiatief neemt. Probleem opgelost.

Energiebaan 7

3255 SB Oude Tonge