Snel geleverd conform bestelling. Goede prijzen, degelijke artikelen. Top!

Altijd snelle levering

Erg tevreden

lekker snel en efficiënt

lekker snel en efficiënt

Na bestelling in een dag geleverd!

top bedrijf

goedkoop en snel geleverd

Kwaliteit voldoet prima aan de gestelde eisen

Snel

Je bestelt en het arriveert. Zoals de bedoeling is.

prima service

wel problemen met betalen via Ideal. Meerdere keren geprobeerd. Andere betalingen lukken wel maar niet hygiepapier.

niet zo best is de aflevering

ik heb een bedrijf en werk 6 dagen per week en alles kan afgeleverd worden tijdens kantoor uren, de aflevering van postnl kon alleen maar tussen 17.15 en 19.00 uur, ik heb ingelogd bij postnl en kon het wel op woensdag of donderdag laten leveren maar dan ook alleen tussen 17.15 en 19.00 uur????? dat schiet dus niet op. Ik was er niet hebben ze de dozen maar op huisnummer 10 afgeleverd en kon ze me zelf gaan halen. gr. Henk

goede kwaliteit,snel geleverd, bevalt goed.

prima bedrijf

snelle en goede levering en prijsstelling

Top leverantie

Top geregeld

de levering altijd heel snel bij de klant. alleen wacht nog op 1 bestelling. hoop dat het snel geleverd wordt.

0 sterren. Geen levering ondanks hun 'handleiding' voor juiste bezorging

Dit is +/- de 5e keer dat we toiletpapier e.d. bij dit bedrijf besteld hebben, de eerste levering ging mis omdat ze gebruik maakten van DHL e-commerce wat (heel handig bij bedrijven) 's avonds levert en dan is het bedrijf gesloten. Hygienepapier gaf aan dat als wij tijdens het bestellen aangeven dat het met PostNL bezorgd moet worden (want die komen wel tijdens kantooruren) ze daarvoor zouden zorgen. Maar nu hebben ze toch ondanks deze notitie 1 deel via PostNL (prima levering) en het andere deel hebben ze met DPD laten bezorgen en je raadt het al, pakket is verdwenen. Ondanks dat wij ons volledige adres incl. huisnummer toevoeging en etage doorgeven hebben ze aan DPD alleen huisnummer doorgegeven en het is een verzamelpand dus bij wie is het pakket dat wel afgeleverd??? En dan krijg je van Hygienepapier een DPD afleverbewijs met zogenaamde handtekening en de GPS coördinaten zijn niet van ons adres dus hoe betrouwbaar is DPD, NIET. Wij gaan niet meer bij ze bestellen, 1e keer fout kan gebeuren maar ondanks hun handleiding om dit te voorkomen en ze zich daar niet aan houden, dan houdt het voor ons op en dan bestellen wij het wel bij een andere leverancier.

Eenvoudig bestellen en snelle levering.

Eenvoudig bestellen en snelle levering.

goed assortiment, goede prijs en snel geleverd

Goede firma Levert snel en goedkoop

Soeper producten, kan geen andere tegen op.

Kan jedreen aanbevolen. Hij werkt echt,zonder problemen.

Ik vind het belangrijk dat artikelen snel geleverd worden, en dat is bij hygiene papier altijd het geval.

Gewoon goed

Makkelijk te bestellen, snelle levering, gewoon goed winkel

Goedkoop en snel!

Ik heb hier nitril handschoenen besteld, voor een zeer goede prijs en de bestelling is ook snel geleverd! Helemaal top, ik zal hier vaker bestellen.

Goede prijzen, vlotte levering en goed verpakt.

Betrouwbaar en snel

Goede producten snel geleverd en niet duur.

Goede en snelle levering

Top ga zo door