Snelle bezorging

Snelle bezorging en goede producten

Ging prima Maar het zou fijn zijn als er bij de bestelling gedetailleerder zou worden aangeveven wanneer het product geleverd word

GEWELDIG

zeer snel hadden ze mijn bestelling bezorgd. maar na uitpakken zaten er 2 deuken in 1 van mijn bestelling. direct contact gezocht. na fotos opgestuurd te hebben hebben ze direct een nieuwe bezorgd. topp.

Geweldige service!

Product zoals omschreven. Voorlopig kan ik weer vooruit

Een goede prijs/kwaliteitverhouding

Goed en positief

goed geregeld voor normale prijs

goed geregeld

Schoonmaken

Wanneer is besteld altijd tijd komen dank u

snel geleverd

Teveel vragen

Bestelling was in orde, alleen levering niet correct was.

Als bestellen plaats ik, wil ik graag dat ze inleveren mij bestelling volgens afspraak.

Maar de bestelling was bedoeld als handdoekrol om van binnen uit het papier te trekken zoals plenty roll. Het bestelde is met een kartonnenkoker. Moet ik er nu uithalen om te kunnen gebruiken. Jammer. Had gevraagd om vergelijkbaar rollen als plenty roll

Afwachten wat komt

Bij hygiënepapier bekers en papieren doek besteld. Eerst komt een doos bekers, dan het papier en nu nog wachten op de laatste doos bekers. 1 bestelling maar 3 leveringen waarvan de laatste nog moet komen. De aanbeveling geef ik toch een ja omdat twijfel niet mogelijk is maar het is niet van volle overtuiging.

Erg duur geworden

Verzenden komt 2x

Snelle levering. Zeer tevreden

Snelle en goede service

Fijn bedrijf met een groot assortiment, goede snelle service en ook goede prijzen. Kortom, wat bij betreft een aanbeveling!

alles op tijd binnen

vandaag bestellen over morgen binnen klasse

prima in een zin

prima ervaring

Goede prijs.

Al jaren klant vanwege de goede prijs/kwaliteit.

Wederom super bedrijf

Bestellen vaak. Altijd oo tijd en altijd de laagste prijs

Great

Good price. Products arrived quick.

Scherpe prijs, snelle levering

De Torkrollen waren een stuk goedkoper dan elders en ze werden de volgende dag al geleverd. Makkelijke website, makkelijk bestellen.

Goed product. Wel jammer dat je een doos niet zelf kunt samenstellen met verschillende geuren uit eigen keus. Want het is best wel duur.

Prima webshop!

Fijne website, groot assortiment, snelle levering.

Energiebaan 7

3255 SB Oude Tonge