Zeer snelle levering

Prima ervaring, snelle levering

Goede service en vlotte levering!

heel slecht Onze bestelling hebben wij niet ontvangen

beter dan hierboven kan ik het niet zeggen.

Goede kwaliteit snel geleverd

Erg makkelijk om hier te kopen. Ook nog eens voor een aangename prijs

Goede service en vlotte levering

Goede service en een vlotte levering van de bestelde produkten. Door track en trace, kun je de bestelling goed volgen en weet je de tijd van levering. Ga zo door.

Bestellen = ontvangen!

Op tijd en altijd de goedkoopste

Op zoek naar goede koffie kom ik altijd bij Hygienepapier uit. Snel geleverd. Top!

goede keus

goede kwaliteit/ prijs

makkelijk en snel

Bestellen verloopt heel gemakkelijk en levering liet niet lang op zich wachten.

zeer tevreden

zeer tevreden ik had bij de eerste bestelling een fout gemaakt geen probleem kon gewoon retour en de juiste artikelelen de volgende dag in huis.

de bestellingen worden conform de voorwaarden geleverd,

Goede levering en kwaliteit

Goede levering en kwaliteit. Kleine tip: de opening in het midden van de rol iets groter maken. Met hartelijke groet Mieke Bouwens

Prima product (soft nitril handschoenen) voor een zeer lage prijs en snelle levering!

Zoals beloofd!

Bestelling ontvangen, netjes en goed verpakt, goed op de hoogte gehouden wanneer verzonden en ongeveer hoe laat geleverd.

Snel en goed verpakt

Snel geleverd Lekkere zeep Heel goed verpakt!!!

Alles ging prima

goede service

doen wat je mag verwachten

Goede kwaliteit, lage prijs!

Toppie!

Snel, goedkoop en kwaliteit

Ronduit de goedkoopste in vergelijking met andere aanbieders. Top kwaliteit en snelle levering.

Goede kwaliteit en snel geleverd!

Ik heb onlangs de milieuvriendelijke papieren handdoekjes (servetten) besteld waar ik al een lange tijd naar op zoek was. Het was echt lastig om ze elders te vinden, maar gelukkig kwam ik ze tegen bij deze leverancier. Ik heb meteen een bestelling geplaatst en voor een redelijke prijs aardig wat stuks servetten mogen ontvangen. Ik ben absoluut tevreden over mijn aankoop en ook de snelle levering!

verpakking had gelekt

Ik had een can alcohol besteld. Desondanks dat het goed ingepakt was, kon ik toen ik de doos aanpakte al de alcohol door de verpakking heen ruiken. Hij bleek een klein beetje lek te zijn, gelukkig niet ernstig maar toch.

Prima snelle service

Prima service vriendelijk en snel geleverd

Zie hier boven

Energiebaan 7