Snel!!! en goede prijs

Snel!!!! en goede prijs.

snel en efficient geregeld

Zelfs de bezorger is erg goed, en alles wordt zonder beschadiging bezorgt top

Netjes en goed

Gewoon zoals het hoort

Prijs -service - snelle levering

Duidelijke website, goede klantenservice, snelle levering

Alles toppie

In 1 woord geweldig

Snelle levering en goed product

prima handschoenen, goede pasvorm en ijzersterk. koop ze weer als doos leeg begint te geraken.

Perfecte service

Een fijne online shop om producten te bestellen. Levering is super snel en ze hebben een ruime keuze. Ook de opvolging op een onjuiste levering was super: snel en netjes opgelost! Kortom, ik ben een zeer tevreden klant!

Op tijd geleverd

Scherpe prijzen, snelle verzending

Handzeep, handdoekjes, etc tegen scherpe prijzen en snel geleverd

Mijn ervaring goed

Mijn ervaring is goed omdat de bestelling snel Geleverd wordt en daar ben ik blij mee ga zo door. Groetjes P.M

Met één woord super site en service

Team van Hygienepapier.nl is vriendelijk en behulpzaam. Reageert snel op de gestelde vragen. Duidelijke ongecompliceerde site. De bestelling werd snel en op tijd geleverd.

Fijn en snel

Makelijk zoeken en bestellen. Correcte levering.

Prima maar geen gratis retour mogelijkheid.

Het is op de site lastig te zien of je de juiste rol hebt. Ook met de zoekactie lukt het mij niet. Ik dacht de goede te hebben besteld, helaas bleek dit niet zo te zijn. Nu moeten we 2 gigantisch zware dozen zelf retourneren op eigen kosten...

Weet ik nog niet

Eerste bestelling. Moet nog blijken hoe goed.

De dienstverlening was zeer goed

Ik ben duidelijk geholpen als ik vragen had. Ik ben goed op de hoogte gehouden van de leveringen, mede omdat op een ander adres geleverd werd. Prima.

Kwaliteit

Het hygiënepapier is prima en de bezorging best snel. Helaas is het met de vervoerder vaak een probleem, die plaatsen het rustig buiten op de deel

wat je besteld krijg je snel en voor een goedeprjjs

Ik heb een aantal keren handdoek rollen besteld deze zijn precies wat ik ervan verwacht is het droge goed op of af

Hygienepapier, welke andere?

Al jaren klant, nooit klachten en altijd vriendelijke medewerk(st)ers.

Prima, snelle levering.

De bestelling bestond uit 2 dozen, omdat de levering zaterdag plaats vond is het bij de buren bezorgd. Er zat een pakbon bij maar daar was niet op vermeld dat de andere helft van de bestelling nog onderweg was. Gelijk naar jullie kantoor gebeld en ze zagen inderdaad dat er nog een doos onderweg was.

gevraagd is geleverd

Super netjes

Bedrijf is zeer vriendelijk en behulpzaam en de chauffeurs zijn ook zeer vriendelijk

keurig en snel verzorgd

niets op aan te merken