Snelle levering , goed verpakt

Snel geleverd en leuke prijzen

Snelle levering en mooie pakken

Snelle levering en mooie kluspakken

Top Kwaliteit

Handschoenen goede kwaliteit

snel en goed bereikbaar

Bestelde producten worden snel gelevert. Er is een duidelijke controle voor dat de bestelling op transport gaat. Duidelijke administratie en bereikbaarheid van de klanteservice bij vragen

Goed materiaal en service

Altijd bereid om mee te denken

snelle levering prima prijs

Prima site, prima levering.

gewoon goed

gewoon goed

prima website

ruime keuze en goede prijzen

Snel levering, goed kwaliteit

Snel levering, goed kwaliteit

Fijn print papier

Snelle levering goed verpakt Mooi print papier Echt een aanrader

prettig zaken doen, kan aan iedereen aanbevelen

prettig zaken doen, kan iedereen aanbevelen

fantastisch

zeer duidelijke webshop, zeer snel geleverd

snel en betrouwbaar

In één woord geweldig

prettig, goed en snel

zie boven

helaas geen sterren voor mij

Slechte ervaring met hygiëne papie! Mij. bestelling bij Hygiëne papier liep voor mij helaas heel slecht , er stonde. 2 pallets 1 met toilet papier en 1 met vloeibare middels. ,ik pakte een doos van de pallet waarvan achteraf 2 flessen chloor lek en helemaal leeg waren en een van met 5 liter vloer reiniger, heb dit gemeld incl foto,s ,maar Hygiëne papier (of tewel Daphne ) vond dat dit ka. gebeuren ze wilde wel de 2 flesjes chloor en de vloer reinger vergoeden maar niet mijn kleding die onder het chloor zit (nieuwe shirt incl reklame) Daphne van hygienpapier vond dat dit kan gebeuren !!!!en vergoed de kleding dus niet ,erg vreemd wat ze .zegt tja de bestelling legt een lange weg af !!

Na bestelling snel geleverd!

Snelle levering en kwa prijs super!

Keurig en snel geleverd, volgens afspraak!

prima service, duidelijk

Was maar een kleine bestelling?

Is niet te beoordelen op 1 kleine bestelling

Super geregeld, goede communicatie komen afspraken na!

Top gegaan, van order tot aflevering!

papieren handoekjes

prima product, ik gebruik het binnenshuis, goedkoper dan keukenrol en overal voor inzetbaar

Product is goed. Bezorging slecht.

Mijn bestelling zou door post.nl op dinsdag worden bezorgd. Aan het van de dag altijd hetzelfde bericht. Het wordt een dag later. De volgende dag. Drie mensen thuis en dan een mail sturen dat er op het aangegeven tijdstip niemand thuis was. Bestelling afgeleverd bij een ophaalpunt. Ze zijn gewoon niet bij ons geweest maar hebben het direct naar het afhaalpunt gebracht. Ga maar eens in gesprek met post.nl. Slechte bezorgers.

Energiebaan 7

3255 SB Oude Tonge