Alles perfect

Bestellen, Communicatie over de levering, Levering zelf ; alles is gemakkelijk en goed verlopen. Goede prijs kwaliteit verhouding.

snelle en correcte levering

snelle en correcte levering

gewoon goed en snel

snel geleverd

alternatief voor Tork

goedkoper maar kartonnen centrum lastig weg te halen

Goed gedaan, zo hoort het!

Goed gedaan, zo hoort het!

Uitstekend!!

Ik heb reeds een aantal keren een bestelling geplaatst bij hygieneproducten.nl en de leveringstijden en service zijn top!!

Snelle ĺevering en waar voor je geld

Poetsdoeken voor de auto besteld en voldoen aan mijn verwachting.

Net bedrijf, doen moeite voor klant

Levering liet iets langer op zich wachten door omstandigheden, maar hier werd ik keurig van op de hoogte gebracht. Toen uiteindelijk een deel van de levering toch niet aankwam, werd zonder probleem een nieuwe levering geregeld. Dit vind ik netjes.

Geweldige service

Goede producten tegen scherpe prijzen en als er wat is word je goed en snel geholpen door geweldige servicemedewerkers.

Geheel tevreden.

Makkelijk bestellen, snel geleverd .

Goed Artikel

Gemakkelijk bestellen geen gezeur met wacht woord. Snelle levering, ga zo door.

Snelle bestelling, snelle levering. Niets op aan te merken.

Fijn bedrijf, snelle levering.

Makkelijk te bestellen en snelle levering. Jammer dat de factuur eerst betaald dient te worden.

altijd goede levering

bestellingen worden netjes opgevolgd en geleverd

Goeie prijzen, goeie service, goeie kwaliteit.

Veel goedkoper dan mijn normale leverancier. Netjes op tijd geleverd.

goed bereikbaar en snelle verzending

Het product zelf kan ik nog geen oordeel over vellen omdat ik eerst de oude voorraad opmaak.

Snelle levering en gemakkelijk in gebruik

Een erg snelle levering en daarbij ook goede prijzen.

Verkeerde afgeleverd en geen excuses

Drie zware dozen werden achtergelaten op het verkeerde adres. De dozen werden buiten bij de voordeur geplaatst. Die nacht regende het erg, zo erg dat het op het nationale nieuws werd vermeld. Er was geen melding in mijn brievenbus dat dit afgeleverd was en waar. Wel een melding per text dat het afgeleverd was. Mijn dozen hadden onderzoek papier erin. Je kunt reden wat daar mee gebeurd is.

Hier kunt u prima uw bestelling plaatsen

Hier kunt u prima uw bestelling plaatsen en voor een voordelige prijs.

Altijd goed

Snel,netjes en goed kvalitete

Ik ben tevreden met nitril hansschoenen

TOP

CORRECT

Uitstekend !

Uitstekend !

Bezorging ging niet vlekkeloos

Ik heb mijn eerste bestelling gedaan (zakelijk) en het was niet duidelijk dat eerst de factuur betaald moest worden en pas daarna de verzending zou zijn*. Op de website staat nl binnen 1 tot 3 werkdagen. *ook geen mail waarin dit vermeld wordt. Uiteindelijk hebben we zelf de factuur betaald, en pas na nog langer wachten kwam eerst één zending, en pas na een paar dagen de tweede zending. Terwijl het 1 bestelling was. Zou fijn zijn om aan te kunnen geven dat er alleen op kantoordagen bezorgd kan worden voorkeur aangeven bv)

Ik heb verkeerd besteld en na telefonisch contact alles goed geregeld.

Energiebaan 7

3255 SB Oude Tonge