snel, goede prijs

goede kwaliteit en snelle levering

goede kwaliteit en snelle levering

zeer vlotte service en goede kwaliteit

zeer vlotte service het papier voldoet ruim aan de wensen

Fijn bedrijf !

Scherpe prijs, ruime keuze.

Oké, bezorging kan sneller

Gewoon goed

Gewoon goed

Keurig alles afgeleverd!

Prettig winkelen bij hygienepapier.nl

Ruim assortiment, snelle levering.

Mijn er varing

Product/Prijs verhouding is TOP! Maar ik vond hetvolgende heel jammer: Woensdag eind vd middag besteld, vervolgens kwam ik erachter dat ik te weinig besteld had. Volgende dag meteen om 9.00 uur gebeld maar het kon niet meer aangepast worden. Jammer...... Maar gezien het binnen 1 a 2 dagen geleverd zou worden en Pas op zaterdagmiddag (dag 3) geleverd is vond ik het extra vervelend.

Goede en snelle levering!

Snelle levering, goede producten!

Geen poespas

Goede kwaliteit artikelen, bestellen en zo snel mogelijk geleverd krijgen dus geen poespas.

Hygienpapier.nl is exact wat je mag verwachten van een online verkoper. Duidelijke site, goed geprijsde artikelen, heldere accurate communicatie en snelle levering.

Niets mis mee!

De hete peper-oogst komt er weer aan en hier waren de verschillende maten & soorten handschoenen goed te vinden en erg betaalbaar.

prima!

Goed bedrijf, behulpzaam.

Bestelling bleek niet compleet, mogelijk oorzaak besproken (want die was wel enigszins duidelijk bij ontvangst) en direct na contact met de klantenservice zijn de ontbrekende spullen nagestuurd. Verder zijn de spullen die we besteld hebben van goede kwaliteit.

Snel geleverd En het zware pakket werd keurig binnen gezet

Goed snelle afhandeling

Snelle levering van de goederen, kwaliteit is ook goed!

Prima prijs kwaliteitsverhouding, prima service.

Ruim assortiment, juiste prijs kwaliteitsverhouding en een perfecte en snelle service.

Hygienepapier OK, verzendmethode slecht.

Onze laatste bestelling werd in 2 gedeeltes gestuurd. Geen probleem als POSTNL het 2e pakket niet op het verkeerde adres had afgeleverd. Ik begrijp dat jullie bedrijf daar geen invloed op heeft, maar voor ons is het de zoveelste misser van POSTNL. Dus als er meer mensen klagen kunnen jullie dat misschien kenbaar maken bij de verzender.

correcte levering

Niets op aan te merken

In korte tijd het bestelde binnen gekregen. Zeer tevreden dus

Energiebaan 7

3255 SB Oude Tonge