Super goede 1e ervaring

De bestelling + levering ging zeer voorspoedig. Klantenafdeling óók erg goed bereikbaar !

Snelle service en goede kwaliteit handdoeken

Ook als je snel handdoekrollen nodig hebt, is het materiaal zo besteld en geleverd. Super!

Fijne site om te bestellen. Goede aanbiedingen. Levertijd is goed. Goede communicatie per mail over bestelling. Zakelijk al een aantal bestellingen gedaan en ben tevreden. Ga zo door!

Is zeer goed

Snel en netjes geleverd

Handdoekjes zijn snel geleverd voor scherpe prijs.

Erg rommelige verzending! Geen track&trace. Pakket gewoon gedumpt.

Zie eerste zin!

Product zoals beschreven, prima prijs.

Producten zijn zoals omschrijven, fijne site en de prijs is prima.

Het plaatsen van de bestelling ging soepel. Het bestelde was snel in huis.. kwaliteit van de spullen waren in goed.

Snelle levering, goede service

Snelle levering, goede service

goede service, prima producten

Blij dat hypoallergene handzeep in grote flacons te krijgen is bij jullie voor goeie prijs

Besteld en geleverd

Ik heb besteld. Zo hebben geleverd. Precies zoals je verwacht. Vind alleen 6 mailtjes voor 1 bestelling wat overdreven m

Had helaas verkeerde besteld ruilen niet mogelijk

Heel jammer Verkeerde nummer bij bestaande klant Had even laten weten….

Prima services, ook telefonisch zoals online

Super en goed

Snelle levering en voor een goede prijs

Snelle levering en voor een goede prijs

Prima, snelle levering!

Prima, snelle levering!

goede duidelijke site produkten ook zeer tevredem over snelle levering !

goede duidelijke site produkten ook zeer tevredem over snelle levering !

Makkelijk en snel

Was snel gevonden besteld en bezorgd

Razend snelle levering.

In minder dan 24 uur geleverd.

Snel geleverd.

Snel besteld, snel betaald, snel bezorgd.

Slechte communicatie

We hebben een grote bestelling gedaan, betaald en er wordt op de site geschreven 1-3 dagen levering. We wachten een aantal dagen , kregen geen mail van betaling ei/ bestelling is ontvangen. Wij dachten dat we genaaid waren dus maar bellen, telefoniste kon zien dat betaling was verwerkt dus levering kon elk moment komen. Weer een week gewacht opnieuw gebeld. Antwoord : we hebben bestelling doorgezet naar een ander bedrijf en ze hebben deze week nog vakantie dus vlg wordt uw bestelling ingepakt en verzonden. Ja dinsdags legen wij de bestelling zonder een berichtje dat t verzonden was. Waarom wel een telefoniste in vakantietijd, ze kan dan een mail sturen met betaling ontvangen en uw bestelling wordt over 3-4 weken verzonden ivm vakantie. Zodat wij weten waarom t zo lang duurt. Ik kan jullie aanbevelen als bovengenoemde is aangepast.

Snel besteld, snel in huis

Gemakkelijk te bestellen, wordt in stevige verpakking bezorgd

Alles naar wens

Genoeg keuze, snelle levering, betaalbaar.

Goedkoopste en snelste levering!

Heel veel spullen besteld heel goedkoop en snel geleverd!

Prima service!

Vlotte levering. Een nadeel is dat je vooruit moet betalen en dat je als bedrijf niet op rekening kunt kopen.

Energiebaan 7

3255 SB Oude Tonge