Top top. Altijd zeer snelle levering

Een woord. Fantastisch

snelle service

Nu bestelt volgende dag in huis .

Snelle levering, goed product

Binnen 2 dagen geleverd. Product voldeed aan de verwachting.

snel bezorgd, en mooi prijs

Er was een fout product bij ons gestuurd,maar gelukkig was het snel opgelost.

Betaalbaar en vlotte service

Geen gezeik voor een geweldige prijs.

Men weet waar men het over heeft tijdens de communicatie

Zeer positieve ervaring waardoor ik de onderneming zal aanbevelen bij mijn relaties.

Prima product en snelle levering

Prima product voor een goede prijs. Snelle levering

top bedrijf

je bestelling binnen een paar dagen al in huis. wil je ze bellen, voor informatie of voor iets anders , dan nemen ze de telefoon nog gewoon netjes op.

Snelle bezorging, prima website en goede producten.

Lekker dichtbij en snelle levering. Voor herhaling vatbaar.

Top zoals altijd

Mooie website . Prijs kwaliteit zeer goed. Super snelle verzending. Zoals altijd.

Goede levering

Mijn bestelling was verdeeld in twee pakketten. PostNL heeft problemen met te grote pakketten, zijn moeilijk te hanteren waardoor de pakketten gegooid worden. Nu was het pakket goed opgevuld waardoor alles in takt was. Ik heb ervaring met andere leveranciers die dat niet doen met resultaat dat er schade is.

super service!

gewoon super

Na bestelling snelle levering

Helaas verkeerde afmeting besteld, Dus het artikel is geretourneerd , minpuntje is wel dat de retourkosten voor eigen rekening zijn ...

Goed maar kan beter

De in plastic folie verpakte wc rollen worden losgesneden omdat ze niet in de dozen passen waarin jullie ze opsturen. Als wij ze na ontvangst opslaan in magazijn dan hebben we niets meer aan de oorspronkelijke verpakking en is het een losse rollen gedoe.

Goede, eenvoudige site, prima prijs/prestatie, Snel telefonisch contact met ter zake kundige dames

Goede, eenvoudige site; makkelijk in te vullen Prima prijs/prestatie, Snel telefonisch contact met ter zake kundige en vooral vriendelijke dames.

duidelijke site, snelle levering

zie boven

Snelle en juiste levering

Tegen een nette prijs

Snelle levering goeie kwaliteit

Bezorging wad snel.

Ik vind fijn de artilkelen die retourneren moet snel wordt gehandeld.

snel geleverd

goed geregeld

zeer goed

zeer goed

gewoon goede service en afhandeling.

gewoon goede service en afhandeling.

Snelle levering!

Voor de continuïteit van onze bedrijfsvoering is een tijdige levering van het grootste belang.

goede prijs kwaliteit

altijd snelle levering veel producten

Energiebaan 7

3255 SB Oude Tonge