Product en snelheid goed, bezorging niet.

Zoals vaker producten besteld bij hygiënepapier. Bestelling simpel en snel geregeld. Levering volgde ook snel, maar helaas wel bij de lokale Hema ipv op ons adres. Gevolg is een palletwagen die door het centrum gestuurd moest worden.

Perfect En super snel

Geen

Ik vindt de kwaliteit en kleuren van het papieren niet wat ik verwacht rest goed bijv snel levering

helemaal goed

echt goedkoper als ergens anders, snel bezorgd ook

geweldig

Goede web-site, goede prijzen voor het gene wat ik besteld heb, levering van dpd ook goed,goed op de hoogte gehouden van levering, in een woord TOP.

Gewoon goed

Goed (koop)

Prima papier en een stuk goedkoper dan de concurrentie.

Producten zijn goed. Communicatie over levering zou iets beter kunnen.

snel bezorgd

goed en snel

Fantastische service

We hadden haast met onze bestelling dus we belden achter de bestelling aan om te kijken of het sneller kon. Heel vriendelijk te woord gestaan en de volgende dag hadden we onze bestelling al binnen, in plaats van de 2-3 dagen die op de site vermeld staat. We hadden mazzel dat het voorradig was natuurlijk, maar alsnog fijne vriendelijke service.

Snel, kwaliteit, proberen............

Snelle levering, kwaliteit dus proberen en je koopt opnieuw.........

Prettige ervaring

Nieuw in de wereld van papierenhandoekjes kwam ik uit bij hygienepapier.nl. Wat mij overhaalde om hier mijn handdoekjes te kopen was de volledigheid van de informatie op de website, advies over houder van de handdoekjes en uiteraard de prijs. De levering kwam precies zoals gepland. Al met al dik tevreden.

Altijd snel geleverd

goede prijs snelle levering

betrouwbaar en correct

prima service, jammer van het direct betalen

Ik vind de service prima, snelle levering, maar ik vind het vervelend dat je als bedrijf moet betalen onder de 175 euro, per ideal, en niet op rekening

snelle levering tegen goede prijs

supper tevreden snelle levering goede prijs

Alles prima, alleen geen factuur ontvangen

Alles prima, alleen geen factuur (PDF) per mail ontvangen zoals beloofd werd tijdens de bestelling.

Correct

Snelle levering en correct

Fijn bedrijf

Word altijd snel en goed geleverd voor een goede prijs.

Beste prijs

Altijd zoeken naar de beste prijs, altijd weer bij jullie uitkomen. Top! Beste prijs, snelle levering en efficiënte communicatie.

Snelle correcte levering

Gewoon goed, ook de prijs is concurrerend

Prima.

Zeer snelle levering!

Snelle levering met een zeer scherpe prijs

snel en simpel

snel

top service en snele levering

super goed

Energiebaan 7