Top klantenservice

Snelle en correcte levering van uitstekende producten.

Uitstekende Website met groot aanbod.

geweldig

keurige leveringen

top snelle levering

idem

goed geregeld , snel geleverd

prima producten, accuraat afgewerkt.

Prima kwaliteit en snelle levering via Post NL

TOP!!

Goed en goedkoop

Mijn bestellingen (poetsrollen) worden altijd binnen enkele dagen afgeleverd. Daarnaast zijn ze véél goedkoper dan bij b.v. Makro waar ik € 20,- betaalde voor 2 rollen terwijl ik bij Hygiënepapier € 23,- betaal voor 6 rollen....

Superfijn

Niet duur en snel bezorgd

aleids goed nu raar

daphne stuurt op het laatste moment rare regels naar mijn bedrijf terwijl alles geregeld was over extra kosten

Duidelijk en snjel

Via website aanvullende vraag gesteld die vlot werd beantwoord; bestelling werd snel geleverd

Snelle levering, goede prijs.

Snelle levering, goede prijs.

alles prima,zoals het hoort

Mijn eerste bestelling was volledig zoals het hoort.

Top service.

De bestelling volgende dag geleverd. Helemaal top.

Goede service en goed prijs

Beetje een lastminute bestelling gedaan en die werd vlot verstuurd met spoed, even over heen en weer gemaild van tevoren en daar werd ook snel op gereageerd.

Prima, maar er worden foutjes gemaakt

Mijn adres nummer heeft een toevoeging maar word vergeten te vermelden huisnummer 12 maar dat heeft 54 units en mijn unit (nummer 50) word vaak vergeten.

Makkelijk prettig

Makkelijk te bestellen komt netjes op tijd aan

Prima geregeld, zoals het hoort. Veel dank

Prima bedrijf, steeds tijdige levering en aangenaam om samen te werken, veel dank

Duidelijk en correct.

Goed bedrijf met goedecprijzen

Duidelijke site. Makkelijk producten vinden en bestellen. Groot assortiment. Goede prijzen/kwaliteit. Stop met verzenden met DPD dan krijg je een ster erbij en ko.en onze pakketten wel aan en in goede staat.

top bedrijf

snelle levering , veel keuze en zeer betaalbaar

Levering onvoldoende

Nu ook weer zijn de spullen na sluitingstijd afgeleverd. Dan is er niemand meer bij ons op kantoor. Vervolgens dienen we de zware dozen ergens in het centrum bij een afhaalpunt, waar je niet met vervoer dichtbij kan komen, op te halen. Dus een onvoldoende voor de levering.

Pakket niet ontvangen.

Pakket is niet ontvangen, ze sturen het met DPD wat na 19.00 iets wil afleveren bij een kantoorpand. Tja na 18.00 is het pand verlaten en kan het pakket niet worden afgeleverd, dit aangegeven bij hygienepapier maar het pakket is niet opnieuw verzonden via bijv. Postnl. Dus graag geld terug.

reliable

fast delivery , price in line with market, good service

Snelle levering van goed product

Wat kan ik er van zeggen goedkoper dan de concurrentie voor hetzelfde product en dan ook nog snelle levering

Duidelijke website, snelle levering

Goede producten, goede prijs en snelle levering

Energiebaan 7

3255 SB Oude Tonge