Great service and reasonable price !

I was client of hygienepapier more than 3 years. The price is reasonable and the service is excellent , quick supply. If you have any problem, clientservice helps to solve the problem in shortly. My neighbour , cosmatic doctor practice is reccommended. I was ordered gloves S size but it a bit bigger than my hand (normally i used XS) so I gave to her and she found it works fine quality. So next time we can order together. save the sending cost :)

service en afterservice beneden ieder peil

bna plaatsen bestelling (1 week geleden) nog steeds niets in huis. werd verzocht bij de buren te kijken, maar ook die hebben niets ontvangen.

Redelijke kwaliteit

De kwaliteit is redelijk goed voor de prijs. Dus 4 van de 5 sterren waardig. Goed bezig Dames

snelle service

Makkelijk te bestellen op de site zeer overzichtelijk Nu nog korting en betalen op rekening dan is de socre een 10.

Snelle levering, goede prijzen.

Snelle levering, goede prijzen. Vriendelijke klantenservice met snelle reactie.

Goede en snelle levering

Na een zoektocht voor kartonnen bekers keamen we bij Hygiënepapier. Een goede prijs, en een snelle levering .

Prima complement met service

Il ben blij metjullie service. Alleen de prijs van theedoeken vind ik te duur. Die ga ik oon zelf weer verkopen aan mijn opdrachtgevers.

Snelle levering en je kunt ze gewoon bellen da’s super zeker in deze tijd uniek

goede prijs snelle levering

nette levering, goede producten

Bestelling werd volledig en op tijd geleverd.

Ik ben tevreden

Goede prijs kwaliteit verhouding

Top en snel geleverd

Alles goed geregeld.

Mensen bij hygienepapier doen hun uiterste best om alles goed te regelen.

Snel

Makkelijk en snel

Goede prijs en een fijne klantenservice.

matig

terugbel verzoek nooit opgevolgd 20% goedkoper dan de concurrent is helemaal niet juist sterker nog echt beduidend duurder slechte feedback over de bestelling wanneer geleverd word

Zeer goede webwinkel

Had 250 ml plastic bekers gekocht voor een goed prijsje en de plastic bekers zijn goed om mee te drinken

Snel en correct afgehandeld

Besteld en volgende dag de goederen ontvangen. Zoals het hoort.

Bestelling was snel verstuurd, DPD was niet op tijd eerst dinsdag levering gemeld uiteindelijk donderdag geleverd

Helemaal goed

Prima prijs en snel geleverd

Heel practische, nette en compacte afvalbakken.

Niet ontvangen

U vraagt mijn beoordeling aan tr passen. Bij deze; nog steefs niks ontvangen Ik bestel twee dingen. Krijg een mail met verzend info waar ik in kan vullen of ik aanwezig ben. Omdat dat niet zo was vul ik in een dag later te bezorgen. Blijkt toch iets geleverd, bij de buren. Echter een doos met 1 van de artikelen ipv 2. De tweede nog steeds niet ontvangen. Ik heb geen haast. Maar het verzend adres is hetzelfde, dus als we het hebben over duurzaamheid is dat ver te zoeken als je twee artikelen los verstuurd

Goede en snelle levering

Goede en snelle levering.

Goede prijs kwaliteit,snelle levering

Besteld

Verkeerde product en na aanvraag retour formulier, nix meer gehoord helaas Nog niet happy dus

Energiebaan 7

3255 SB Oude Tonge