goede service. snelle levering.

top bedrijf, snel en goede producten.

Betrouwbare webshop

Was gelijk besteld en ook gelijk gestuurd

Ik heb hele goede ervaring gehad

uitstekend

bestellen, levering, kwaliteit en prijs is prima!!!

Gewoon zoals ik verwacht had

perfecte levering, zoals gewoonlijk

ben tevreden over de organisatie en overzichtelijk bestelproces

Scherp geprijsd, snel verzonden

Snelle reactie per mail op een vraag. Prijzen zijn zeer redelijk en de producten zijn naar verwachting. Ik zou hier zeker weer bestellen.

X

Goede prijs/kwaliteit verhouding

Onlangs een poetsrol dispenser gekocht met poetsrollen. Bestelling was makkelijk te plaatsen, producten zijn snel geleverd en de prijs is fair.

goede kwaliteit

heel blij met product. alleen jammer dat we niet op rekening konden bestellen als bedrijf

Snel en keurig

Goedkoper dan vele Snelle levering en zeker een aanrader

goede firma kiest zwakke bezorger

We hebben steeds een vlotte, correcte levering. De dozen zijn soms log en zwaar. We hadden een bode van DPD die de dozen op een steekkarretje zette en aan de deur van onze voorraadplaats op school afleverde. De laatste bezorger gooide de dozen gewoon aan de poort bij de inrit binnen. Voor mensen op leeftijd niet evident om alles dan op zijn plaats te krijgen. Tip : hierover in overleg gaan met de leverancier......want zo'n houding kan u klanten kosten.

Gewoon goed

Alles liep zo als afgesproken

Goede prijs, snelle levering!

super snelle levering

artikel correct geleverd

Goede prijs/kwaliteit en snelle levering

Vlotte en nette service

Prijs is zeer netjes en voldoet prima qua kwaliteit

Blij met de goede prijs kwaliteit handschoenen en snelle levering!

Geleverd, alleen bij de buren.

Goede producten me een dito prijs, eenvoudige bestelprocedure en snelle levering.

Aanrader !!

Aankoop proces verloopt vlot. Nauwelijks wachttijd bij de klantenservice. Bezorgen snel.

Goede prijs, maar de aflevering is slecht

Toiletpapier besteld, vroeger kwam dat nog netjes in dozen. Maar nu kwama het gestapeld op een pallet…veel te hoog en instabiel. Niet te hanteren. En alle knderste rollen zijn plat door het gewicht wat er op staat.

goede en snelle afhandeling van mijn bestelling

mijn vraag over mijn bestelling werd snel beantwoord, waardoor ik mijn bestelling kon plaatsen. service is prima!

goede informatie, goede prijs snel geleverd

goede informatie, goede prijs snel geleverd